Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
gm99999
Geregistreerd op: 15 Aug 2020 Berichten: 475
|
Geplaatst: 19 Dec 2020 15:35:12 Onderwerp: Trainz 2019 SP2 released |
|
|
Gister TRS2019SP2 geinstalleerd hier
-zijn 2 updates na elkaar
-had zelf heel mijn SP1 gekopieerd eerst (duurt lang!)
-Bleef hangen bij de Database repair
-Zover werkt alles gewoon
-Mijn items doen het gelukkig phew
-Lijkt iets soepeler kwa framerates
-Zie niet echt wat er nou is verbeterd
-Waar we om gevraagd hadden, ehh bijna niets hebben ze daar aan gedaan
Je kunt weer Rails en splines vervangen met Bulk asset replace
Nieuwe achtergrond voor vroegere "railyard"
beetje te US/Aussie voor mijn smaak
Geupdate versie van de PB15, maar flickerende polies(gemeld bij N3v)
Lijkt of er meer hoogte verschil is in de mannen en vrouwen
van het passenger product
maar ben al blij dat het werkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 19 Dec 2020 15:35:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Edwin
Geregistreerd op: 27 Aug 2020 Berichten: 106
|
Geplaatst: 20 Dec 2020 16:14:11 Onderwerp: |
|
|
van de week ook geupdate naar SP2, ik heb al een probleem ontdekt sindsdien.
Als ik bijvoorbeeld een kolenbak wil importeren die ik net heb aangepast en die staat er al in dan wordt die eerst 'open for edit', als ik dan ctrl + shift + E (submit edits) doe dan wordt de status 'modified', maar als er een error in zit ook, pas na opnieuw opstarten geeft hij weer 'modified, faulty' (in het rood). Dus nu voor ik Trainz in ga na ik wat heb geimporteerd moet ik altijd eerst rechtmuisknop 'View errors and warnings' aanklikken en kijken of er geen errors zijn, want ook al doet hij dus eerst de status 'modified' in de pop up met errors and warnings geeft hij fouten wel aan.
Vind het vrij irritant, want ik moet dus extra klikken om te kunnen zien of hij faulty is of niet.
Groeten Edwin. |
|
Terug naar boven |
|
|
gm99999
Geregistreerd op: 15 Aug 2020 Berichten: 475
|
Geplaatst: 20 Dec 2020 17:31:54 Onderwerp: |
|
|
Dacht niet dat er op dat vlak iets was veranderd
als ik een wijziging aan content heb gedaan die ik ontwikkel
gooi ik altijd eerst de oude uit het spel, dan weer de nieuwe versie erin
maar ja is wel hinderlijk, extra handelingen |
|
Terug naar boven |
|
|
Edwin
Geregistreerd op: 27 Aug 2020 Berichten: 106
|
Geplaatst: 20 Dec 2020 18:10:55 Onderwerp: |
|
|
ik zal eens proberen of die hem meteen faulty laat zien als ik oude verwijder en nieuwe erin gooi, creƫer wel ff ergens een parse error ofzo
Groeten Edwin. |
|
Terug naar boven |
|
|
|