Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Kwalificatiereeks EURO 2012

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Voetbal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 12:50:39    Onderwerp: Kwalificatiereeks EURO 2012 Reageren met citaat

MP blijft maar bezig over het WK 2010, maar gaan in september toch echt beginnen aan de kwalificatie voor EURO 2012
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger

Geplaatst: 16 Jul 2010 12:50:39    Onderwerp:

Terug naar boven
Master Puk
Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 19:02:13    Onderwerp: Reageren met citaat

dus dan maak je direct maar een nieuw topic aan???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 21:44:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

begint in september al. dus kunnen hier bespreken waarom Nigel de Jong in de kwalificatie moet worden vervangen door v.d. vaart
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 10:27:03    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Master Puk schreef:

begint in september al. dus kunnen hier bespreken waarom Nigel de Jong in de kwalificatie moet worden vervangen door v.d. vaart

Meen je dat? Dan is de verdedigende balans uit het elftal en ik denk dat we die mensen nodig hebben om onze verdediging goed te laten functioneren.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 11:44:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat jullie je uberhaupt al druk kunnen maken over zulke dingen. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit en denk niet dat ik ook maar 1 wedstrijd zal zien van de kwalificatiereeks.

Misschien kunnen we weer beginnen aan een reeks wedstrijden waar we een record neerzetten van ongeslagen zijn (laatste verlies voor de finale was vriendschappelijk 1-2 tegen Australie sep. '0Cool 25 wedstrijden ongeslagen.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 11:47:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:

Meen je dat? Dan is de verdedigende balans uit het elftal en ik denk dat we die mensen nodig hebben om onze verdediging goed te laten functioneren.

ja die verdedigende balans hebben we inderdaad nodig tegen andorra, luxemburg, noorwegen en estland (ik noem maar wat). bovendien, wat heb je aan balans als De Jong iedere wedstrijd wel 1 overtreding maakt die rood waard is. om nog maar te zwijgen van die overtreding op xabi alonso. denk dat die wel te vergelijken is met die duitse keeper schumacher tegen de italiaanse spits...(voor de insiders)
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 12:13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Jornowski schreef:

ja die verdedigende balans hebben we inderdaad nodig tegen andorra, luxemburg, noorwegen en estland (ik noem maar wat). bovendien, wat heb je aan balans als De Jong iedere wedstrijd wel 1 overtreding maakt die rood waard is. om nog maar te zwijgen van die overtreding op xabi alonso. denk dat die wel te vergelijken is met die duitse keeper schumacher tegen de italiaanse spits...(voor de insiders)

Was tegen Battiston op het WK 82 tegen Frankrijk (voor echte insiders)
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 12:53:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
MrBrazz schreef:
Master Puk schreef:

Wil je echt dat we op dezelfde manier doorgaan als op WK?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010 13:00:57    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

Was tegen Battiston op het WK 82 tegen Frankrijk (voor echte insiders)

ja klopt. ik meen me te herinneren dat het iemand met een blauw truitje was. italie, frankrijk. whatever. blijft een horror overtreding
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 18 Jul 2010 21:22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Jornowski schreef:
MrBrazz schreef:
Master Puk schreef:

Het hele team gaat echt niet opeens anders spelen als je vd Vaart erin zet voor de Jong. Ook met de Jong hebben we genoeg aanvallende spelers en absoluut geen verdedigende opstellen. Want ook van Bommel komt als het goed is mee op naar voren.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 18 Jul 2010 22:17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Buzz Lightyear schreef:
Jornowski schreef:
MrBrazz schreef:
Master Puk schreef:

Het hele team gaat echt niet opeens anders spelen als je vd Vaart erin zet voor de Jong. Ook met de Jong hebben we genoeg aanvallende spelers en absoluut geen verdedigende opstellen. Want ook van Bommel komt als het goed is mee op naar voren.

Probleem is dat bij balbezit De Jong en Van Bommel altijd achter de bal blijven. Dan heb je dus maar 4 spelers in de aanval. Zag je ook op WK. Bijna niemand in het strafschopgebied te bekennen.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 09:52:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz heeft doorgeleerd voor voetbaltrainer volgens mij, want zijn argument is ijzersterk. De bezetting in de 16 is te minimaal, waardoor het het van counters en mazzeldoelpunten moeten hebben. Met vd vaart voor de jong krijg je toch iets meer Spanje achtig voetbal.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 10:05:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijkbaar heeft het Nederlands elftal gister gespeeld in een oefenwedstrijd. Al had ik het geweten had ik het waarschijnlijk nog niet gekeken. Heb tussen het EK en WK eigenlijk helemaal niks gezien en verwacht dit eigenlijk nu ook niet te gaan doen. Heb ook weer namen gelezen waar ik nog nooit van had gehoord. Maargoed toen Elia inviel op het WK was dat ook de eerste keer dat ik hem zag.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 10:31:14    Onderwerp: Reageren met citaat

haha was 2de eftal van NL, volgens mij heb je ook niets gemist.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 10:52:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Had wel gehoord inderdaad dat Van Marwijk eigenlijk deze wedstrijd niet wilde spelen maar te horen had gekregen dat we konden worden uitgesloten van een eventueel EK 2012 als we niet zouden komen opdraven. Lijkt me ook een totaal overbodige wedstrijd. Spanje speelde ook gelijk met 1-1 zag ik trouwens. De Klootzakken
Terug naar boven

Geplaatst: 12 Aug 2010 10:52:08    Onderwerp:

Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 10:09:26    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Blijkbaar heeft het Nederlands elftal gister gespeeld in een oefenwedstrijd. Al had ik het geweten had ik het waarschijnlijk nog niet gekeken. Heb tussen het EK en WK eigenlijk helemaal niks gezien en verwacht dit eigenlijk nu ook niet te gaan doen. Heb ook weer namen gelezen waar ik nog nooit van had gehoord. Maargoed toen Elia inviel op het WK was dat ook de eerste keer dat ik hem zag.

heb het gezien. Met name Theo Janssen en Jeffrey Bruma vond ik erg goed spelen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 11:08:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Theo Janssen? Is dat iemand waar we het in de toekomst van moeten hebben dan? waarom is die opgeroepen
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 20:29:28    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Theo Janssen? Is dat iemand waar we het in de toekomst van moeten hebben dan? waarom is die opgeroepen

Hij is al vrij oud, dus lijkt me niet. Komende tijd hebben we ook niemand nieuw nodig voor middenveld. Dat staat er wel.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 21:01:48    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

hij is gewoon een goede speler. denk 28 ofzo. maar vind dat hij er wel bij kan ipv de zeeuw of schaars.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 21:12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

hij is gewoon een goede speler. denk 28 ofzo. maar vind dat hij er wel bij kan ipv de zeeuw of schaars.

Oke, als bankzitter misschien.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 21:14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:

Oke, als bankzitter misschien.

ja meer ook niet. hebben een goed team, kan nog wel 2 jaar mee zonder vervanging.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 20:50:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Van Nistelrooy terug bij Oranje

Ruud van Nistelrooy keert verrassend terug bij Oranje. De 34-jarige aanvaller van Hamburger SV is maandag door bondscoach Bert van Marwijk opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Robin van Persie. De laatste is enkele weken uitgeschakeld en mist de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen San Marino (vrijdag) en Finland (7 september).

Van Nistelrooy voegt zich dinsdagochtend bij de Nederlandse selectie in Noordwijk. Hij kwam tijdens het EK 2008 in de verloren wedstrijd tegen Rusland voor de laatste keer uit voor Oranje.

Van Nistelrooy werd de afgelopen jaren geplaagd door blessureleed. Hij wilde deze zomer nog wel graag deelnemen aan het WK in Zuid-Afrika, nadat hij bij Hamburger SV een geslaagde rentree op het hoogste niveau had gemaakt. Van Marwijk selecteerde hem evenwel niet voor de mondiale eindronde.

Na het WK liet Van Nistelrooy weten dat hij nog steeds hoopte op een rentree bij Oranje. Hij onderstreepte zijn ambities met een uitstekende start in de Bundesliga. In de eerste twee competitiewedstrijden scoorde de voormalige spits van onder meer PSV, Manchester United en Real Madrid al drie keer.

Hij kwam tot dusver 64 keer uit voor het Nederlands elftal. Hij maakte 33 doelpunten in naam van Oranje.

Vind het een rare actie eerlijk gezegd. Hem niet meenemen naar het WK waar de beste man alles maar dan ook alles voor heeft gedaan en dan nu geselecteerd worden. Paar maandjes te laat na mijn idee.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 21:31:38    Onderwerp: Reageren met citaat

De vraag is ook of van Marwijk serieus overweegt om hem mee te nemen naar het EK 2012 waar hij dan als 36-jarige aan zou deelnemen. Kans lijkt me klein gezien het feit dat van Marwijk in het algemeen op de jongere generatie inzet. Als die kans er reƫel gezien niet in zit voor Ruud dan moet je hem nu ook geen lullige wedstrijdjes tegen San Marino laten spelen en hem laten concentreren op zijn clubloopbaan.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 22:00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
De vraag is ook of van Marwijk serieus overweegt om hem mee te nemen naar het EK 2012 waar hij dan als 36-jarige aan zou deelnemen. Kans lijkt me klein gezien het feit dat van Marwijk in het algemeen op de jongere generatie inzet. Als die kans er reƫel gezien niet in zit voor Ruud dan moet je hem nu ook geen lullige wedstrijdjes tegen San Marino laten spelen en hem laten concentreren op zijn clubloopbaan.

beste spits op dit moment na v.Persie dus gewoon opzetten. EK is het EK. zien dan wel wie we dan meenemen
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 22:17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ruud kennende zal hij ook tegen San Marino 110% spelen. Vind het alleen lullig dat ze hem het WK dan niet hebben meegenomen. Had hij daar gestaan in de finale had ie hem er wel ingeduwd Cool
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 07:42:04    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Ruud kennende zal hij ook tegen San Marino 110% spelen. Vind het alleen lullig dat ze hem het WK dan niet hebben meegenomen. Had hij daar gestaan in de finale had ie hem er wel ingeduwd Cool

hoorde ik van hitum gister ook zeggen. dat is natuurlijk onzin, want ruud had op net zo;n eiland gestaan als v persie.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 10:25:28    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

Ruud was niet snel genoeg geweest om de kans die Robbe miste te creeeren... (ik denk dat je hier op doelt)
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 11:48:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Das natuurlijk lullig om daaraan te refereren. Maar je zal toch nooit weten wat als. Terugdenken aan die bal van Robben brengt trouwens weer teveel akelige herinneringen omhoog Evil or Very Mad
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 13:07:54    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Das natuurlijk lullig om daaraan te refereren. Maar je zal toch nooit weten wat als. Terugdenken aan die bal van Robben brengt trouwens weer teveel akelige herinneringen omhoog Evil or Very Mad

een wonder dat je toen geen gat in mn tafel geslagen hebt. kan je nagaan hoe woedend ik was toen een week later signaal wegviel midden in de finale van een touretappe en dit WEL gebeurde haha
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Sep 2010 19:32:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de mensen die het nog niet gezien hadden (zoals ik) hier nog een samenvatting

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fEqb84OUG7M[/youtube]

Leuke goal voor Ruud op het einde.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Sep 2010 20:30:13    Onderwerp: Reageren met citaat

san marino is het lachertje van het europese voetbal. pas 1 wedstrijd ooit gewonnen...en nog nooit een punt in een officiele wedstrijd.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 08:30:54    Onderwerp: Reageren met citaat

San Marino is inderdaad een van de weinige ploegen tegenwoordig waar je nog van kan zeggen daar win je van. Andorra e.d. zijn gewoon lastig om te spelen al. Maargoed moeten nu tegen Finland. Zag dat Jari Litmanen daar nog steeds rondhuppelt in de nationale team. De man heeft een standbeeld gekregen in Lahti voor zijn carriere, Geweldig!
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 10:26:17    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Zag dat Jari Litmanen daar nog steeds rondhuppelt in de nationale team. De man heeft een standbeeld gekregen in Lahti voor zijn carriere, Geweldig!

Om de grote Neil Young te quoten: "it's better to burn out than to fade away". Litmanen had eerder moeten stoppen.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 10:41:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Wordt een beetje gek van het gezeik over Nigel de Jong....

Dat hij in de wedstrijd tegen spanje een doodschop uitdeelde is duidelijk geen discussie over mogelijk.... maar de scheids bestraft het niet dus eigenlijk heeft hij het goed gedaan...

Zo lang hij niet tegen rode kaarten aanloopt zie ik geen reden om hem niet te laten spelen... vooral verdedigend staat hij zijn mannetje...

Daarnaast wilde ik nog opmerken dat de actie van Zidane in de WK finale een stuk erger was dan die van Nigel...

De actie van Zidane is gewoon een gewelddadigheid terwijl nigel een actie maakt tijdens het spel...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 10:58:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

Dat hij in de wedstrijd tegen spanje een doodschop uitdeelde is duidelijk geen discussie over mogelijk.... maar de scheids bestraft het niet dus eigenlijk heeft hij het goed gedaan...

Zo lang hij niet tegen rode kaarten aanloopt zie ik geen reden om hem niet te laten spelen... vooral verdedigend staat hij zijn mannetje...

Daarnaast wilde ik nog opmerken dat de actie van Zidane in de WK finale een stuk erger was dan die van Nigel...

De actie van Zidane is gewoon een gewelddadigheid terwijl nigel een actie maakt tijdens het spel...

Over Zidane gesproken hou de naam Enzo Fernandez maar in gaten
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 11:30:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

Jij hebt dus ook studio voetbal gekeken. Vond het ook weer te ver gaan. Hugo Borst heeft nu zn punt nu wel duidelijk gemaakt. Word het een beetje moe dat hij altijd de onafhankelijke harde voetbaljournalist wil uithangen. Ik zou er niet trots op zijn, en zou me ook schamen mezelf voetbaljournalist te noemen.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 12:31:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

vond de jong technisch wel erg goed spelen tegen san marino...maar die kunnen er ook niets van! verder vind ik van bommel meer hebben, die is veel gehaaider met overtredingen maken enzo.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 12:34:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Bayern MĆ¼nchen eist per direct terugkeer Van Bommel

MUNCHEN - Bayern MĆ¼nchen heeft bij de KNVB geĆ«ist dat middenvelder Mark van Bommel per direct terugkeert bij de Duitse topclub. De Duitse landskampioen heeft die eis dinsdag bij directeur betaald voetbal Bert van Oostveen van de KNVB neergelegd.
Het Nederlands elftal speelt dinsdagavond in Amsterdam de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden. De KNVB beraadt zich nog over de situatie.
De aanleiding voor de actie van de Duitsers is de knieblessure die van Bommel opliep in de interland vrijdag in en tegen Moldaviƫ. Van Bommel trainde zondag niet met Oranje mee. Maandag werkte hij wel normaal de training af.

''Na overleg met clubarts Hans-Wilhelm MĆ¼ller-Wohlfahrt heeft de clubleiding besloten de KNVB te laten weten Van Bommel onmiddellijk terug te sturen'', staat er in de verklaring van Bayern MĆ¼nchen.

Lijkt me een aardig statement van Bayern binnen de voetbalwereld. Kan grote gevolgen hebben als hij ook terugkeert.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 19:30:25    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Citaat:
Bayern MĆ¼nchen eist per direct terugkeer Van Bommel

MUNCHEN - Bayern MĆ¼nchen heeft bij de KNVB geĆ«ist dat middenvelder Mark van Bommel per direct terugkeert bij de Duitse topclub. De Duitse landskampioen heeft die eis dinsdag bij directeur betaald voetbal Bert van Oostveen van de KNVB neergelegd.
Het Nederlands elftal speelt dinsdagavond in Amsterdam de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden. De KNVB beraadt zich nog over de situatie.
De aanleiding voor de actie van de Duitsers is de knieblessure die van Bommel opliep in de interland vrijdag in en tegen Moldaviƫ. Van Bommel trainde zondag niet met Oranje mee. Maandag werkte hij wel normaal de training af.

clubs zijn altijd aan het zeiken... verantwoordelijk bij spelers legen en het is opgelost...

''Na overleg met clubarts Hans-Wilhelm MĆ¼ller-Wohlfahrt heeft de clubleiding besloten de KNVB te laten weten Van Bommel onmiddellijk terug te sturen'', staat er in de verklaring van Bayern MĆ¼nchen.

Lijkt me een aardig statement van Bayern binnen de voetbalwereld. Kan grote gevolgen hebben als hij ook terugkeert.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 21:23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me dat mijn visie om vd Vaart ipv De Jong te zetten terecht is. Houden zo.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 21:29:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Lijkt me dat mijn visie om vd Vaart ipv De Jong te zetten terecht is. Houden zo.

beste man op het veld
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 08:15:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb nog geen bewegende beelden gezien maar schijnt erg goed te zijn geweest. Kan me eigenlijk vrij weinig intereseren aangezien we nu toch al zo goed als zeker gekwalificeerd zijn voor het EK. Zie ze daar wel in 2012.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 14:47:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is de eerste kwalificatieduel die ik heb gezien, en volgens mij meteen de beste. Ze hebben, op de laatste 20 minuten na, beter gevoetbald dan alle wedstrijden op het WK bij elkaar.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 15:06:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Dit is de eerste kwalificatieduel die ik heb gezien, en volgens mij meteen de beste. Ze hebben, op de laatste 20 minuten na, beter gevoetbald dan alle wedstrijden op het WK bij elkaar.

vd vaart en sneijder killed it! top duo.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 09:25:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister blijkbaar weer een oefenwedstrijd geweest. Ergste wat ik erover las was dat het leek alsof Turkije een thuiswedstrijd speelde in Amsterdam. Geeft wel weer iets aan...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2011 21:51:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Denk kijk ook even na alle lovende commentaren over afgelopen vrijdag. Legt Hongarije er gewoon 2 in binnen 5 minuten... Heb het wel weer gezien tot het EK
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2011 23:10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Spannende wedstrijd vandaag. Daar kijk je voetbal voor. Mooie onbedoelde lob van Kuyt trouwens.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 07:19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Spannende wedstrijd vandaag. Daar kijk je voetbal voor. Mooie onbedoelde lob van Kuyt trouwens.

Met alle respect. Tegen Hongarije wil je geen spannende wedstrijd zien. Maar denk dat ze na vrijdag weer iets te makkelijk dachten erover. Wel mooie goals gezien vooral de Hongaren maken volgens mij ongeveer 1 op 1 de kansen af in de 2e helft.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 11:15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook gisteren de wedstrijd gezien. Was ouderwets slecht en heb vrijwel alleen maar mooie combinaties op het middenveld gezien waar niemand iets aan had.

Vrijdag moet inderdaad Ć  la Barcelona zijn geweest. Dat ze dat maar bewaren voor op het EK.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 17:42:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:

vond het een aanfluiting. 3 doelpunten tegen hongarije staat bijna gelijk met finale van WK verliezen Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2011 18:00:56    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
vond het een aanfluiting. 3 doelpunten tegen hongarije staat bijna gelijk met finale van WK verliezen Wink

Laten we die opmerking maar met een korreltje zout nemen... Cool
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 4 Jun 2011 18:24:02    Onderwerp: Reageren met citaat

benieuwd hoe nederland vandaag zonder de echte sterren afgeschoten gaat worden tegen brazilie. zal wel 3x niets worden die wedstrijd. bij gebrek aan beter toch maar kijken.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 6 Jun 2011 20:34:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ook het grootste deel gezien. Het mooiste vond ik nog na ongeveer 24 minuten dat zo'n braziliaan in zijn eigen trucje trapt en Nederland supersnel via Van der Wiel de bal een hengst geeft naar Van Persie die vervolgens met een briljant hakje breed legt op Afellay, waarna Kuyt een voorzet geeft op diezelfde Van Persie die op zijn beurt Afellay weer bedient die zo vanuit een moeilijke hoek alleen voor de keeper komt te staan.

Afellay is trouwens duidelijk gegroeid sinds hij in Barcelona speelt.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Jun 2011 21:02:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Heb ook het grootste deel gezien. Het mooiste vond ik nog na ongeveer 24 minuten dat zo'n braziliaan in zijn eigen trucje trapt en Nederland supersnel via Van der Wiel de bal een hengst geeft naar Van Persie die vervolgens met een briljant hakje breed legt op Afellay, waarna Kuyt een voorzet geeft op diezelfde Van Persie die op zijn beurt Afellay weer bedient die zo vanuit een moeilijke hoek alleen voor de keeper komt te staan.

Afellay is trouwens duidelijk gegroeid sinds hij in Barcelona speelt.

zin komt me bekend voor. had de kracht niet meer om te reageren toen Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2011 08:00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit volg ik ff niet...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2011 21:35:57    Onderwerp: Reageren met citaat

De spelers van het Nederlands elftal hebben gescoord in Rio de Janeiro, aldus de telegraaf. Om in diezelfde stijl te blijven spreken; ik vond het geen mooie goals.. Rolling Eyes
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 10:12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
De spelers van het Nederlands elftal hebben gescoord in Rio de Janeiro, aldus de telegraaf. Om in diezelfde stijl te blijven spreken; ik vond het geen mooie goals.. Rolling Eyes

wat wil je met een tankerkop Heitinga Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 18:06:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:

alleen die van Pieters was lekker. Die van Kuijt by far het lelijkst haha. Dat was gewoon een vent!! hahaha
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 20:27:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, gelukkig is Kuyt zelf ook niet de mooiste...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 21:21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Het schijnt dat de competitie dit jaar zo vroeg begint omdat er volgend jaar een EK is. Ik kom me vanuit het verleden niet herinneren dat dat aanleiding was om de competitie eerder te laten starten. Wellicht heeft het iets te maken met de play offs die natuurlijk nog niet zo heel lang geleden zijn ingevoerd.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2011 09:53:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Totaal gemist weer eens dat het Nederlands elftal heeft gespeeld. 11-0 ook echt.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2011 09:54:27    Onderwerp: Reageren met citaat

was lachwekkend. stond 3-0 bij rust maar. scoren gewoon 8x in de tweede helft. wel genoten van de commentator. die man denkt dus echt dat wij kijkers dom zijn. Zegt ie: als je 10x wil scoren moet je gemiddeld iedere 9 minuten scoren. IDIOOOOOT! dat hoeft ie toch niet te zeggen pff, snapt iedereen wel.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2011 14:10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
was lachwekkend. stond 3-0 bij rust maar. scoren gewoon 8x in de tweede helft. wel genoten van de commentator. die man denkt dus echt dat wij kijkers dom zijn. Zegt ie: als je 10x wil scoren moet je gemiddeld iedere 9 minuten scoren. IDIOOOOOT! dat hoeft ie toch niet te zeggen pff, snapt iedereen wel.

zal wel SBS zijn geweest dan kan ik me er iets bij voorstellen
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2011 14:24:38    Onderwerp: Reageren met citaat

veronica... hebben ook down met johnny als programma, dus is idd te begrijpen.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2011 18:28:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb vanaf de 7-0 ook gewoon keihard meegedaan met 'Tien! Tien! Tien! Tien!' te roepen. Gek hoe je als volwassen man reageert op een voetbalpotje.
Heb me na de 3-0 wel geƫrgerd aan het spel de eerste helft. Egootjes.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2011 20:59:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Zag dat Nederlands elftal gister gewoon verloren heeft van Zweden. Kunnen dus ook van andere landen verliezen dan Spanje. Bittere pil richting EK Crying or Very sad
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2011 22:45:12    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Zag dat Nederlands elftal gister gewoon verloren heeft van Zweden. Kunnen dus ook van andere landen verliezen dan Spanje. Bittere pil richting EK Crying or Very sad

mwa die zweden schieten 1x een virje trap er prachtig in, 1x een penaltly na ongelukkige handsbal en 1x een snel vrijgenomen vrije trap waar de verdediging niet geodstaat.

bovendien bij Nederland: Stekelenburg, Heitinga, Sneijder en Robben er niet bij.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 13 Okt 2011 21:26:22    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

mwa die zweden schieten 1x een virje trap er prachtig in, 1x een penaltly na ongelukkige handsbal en 1x een snel vrijgenomen vrije trap waar de verdediging niet geodstaat.

bovendien bij Nederland: Stekelenburg, Heitinga, Sneijder en Robben er niet bij.

maak allemaal nie uit.... wat stond op het spel....helemaal niets.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 16 Okt 2011 10:39:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer voor de statistieken. Goed voor het besef dat we kunnen verliezen. Snap trouwens niet dat mensen zeuren dat Sneijder te bepalend is voor Oranje (dus dat we zonder hem een stuk minder zijn)? Daarvoor staat hij toch ook in het veld, om bepalend te zijn?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 17:58:45    Onderwerp: Reageren met citaat

gister niets gezien. maar goed ook. denk dat we niet eens door de voorronde komen bij het EK Twisted Evil

heerlijk dat opportunistisch publiek daar in de Arena. winnen we een keer niet, gaan ze fluiten...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 19:22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Het schijnt ook wel een fluitconcert te hebben verdiend. Van de Zwitsers mag je thuis toch wel winnen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 19:43:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Het schijnt ook wel een fluitconcert te hebben verdiend. Van de Zwitsers mag je thuis toch wel winnen.

vind ik wel beetje dom om direct zo te fluiten dan maargoed zo zitten "we" in elkaar
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 20:58:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:

fluiten mogen ze zeker. al zal ik het nooit doen. gaat toch je eigen team niet uitfluiten? beetje zoals nsb'ers in de oorlog.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 21:00:36    Onderwerp: Reageren met citaat

overigens staat Engeland 1-0 voor tegen spanje. verassend...

spanje veel meer balbezit maar 2 kansen gehad in een uur spelen. engeland 1 en scoort. benieuwd of de spanjaarden gaan fluiten..

hoewel is nog 4 min. dus zal wel gelijk worden omdat ik te voorbarig type.

edit: nog geen gelijkmaker. wel 2 grote kansen voor spanje in de laatste minuut.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Voetbal Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: