Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Wielrennen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Ethushekki-sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2013 17:55:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag met Brazz zware Ardennentraining afgewerkt. Hier de strava details:

Verre van misselijk dus. 2650HM in totaal. HM/KM verhouding hoger dan bijvoorbeeld Trois Ballons. Tijden gelden voor mij. Brazz heeft meestal ervoor gereden. Alleen de Florzé en de Hornay lag ik ervoor. Ging in het begin verre van soepel wellicht de maag wat moeite met het eten en drinken (zie ook het dieet-topic hiervoor Wink ) maar op het einde ging het steeds beter. Paar keer echt doorgetrokken. Florzé wel nog redelijk ingestort maar 17,5 na alles wat ervoor is geweest is best hard. Hornay laatste stuk buitenblad getrokken om te kijken hoe hard ik kon sprinten. Heb 35 per uur gehaald vlak voor de top. Daarna nog de laatste afdaling opgereden met Brazz als extraatje. Mooie training.

Voor anecdote over de spoorwegovergang zie Overig: wat wil je delen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 4 Mei 2013 17:55:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Master Puk
Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

BerichtGeplaatst: 5 Mei 2013 14:00:46    Onderwerp: Reageren met citaat

zien wel echt mooi uit die overzichten
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Mei 2013 15:26:56    Onderwerp: Reageren met citaat

wat is VAM eigenlijk?
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Mei 2013 18:17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
wat is VAM eigenlijk?

Verticas Asecent Meters/Hour Kortweg hoogtemeters per uur. eigenlijk de zuiverste waarde qua vergelijking. Topprestaties in grote rondes liggen vaak tussen de 1500-1600 VAM
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 18:20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiets heeft het erg zwaar gister blijkbaar. Vandaag gepoetst. remmen waren nog verder op dan ik al dacht en ook de schakelkabel voor het voorblad lijkt het te hebben begeven. Schakelt heel moelijk op en terug gaat niet meer. Dus maar op het buitenblad laten zitten en zsm een beurtje plannen.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 19:49:23    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Fiets heeft het erg zwaar gister blijkbaar. Vandaag gepoetst. remmen waren nog verder op dan ik al dacht en ook de schakelkabel voor het voorblad lijkt het te hebben begeven. Schakelt heel moelijk op en terug gaat niet meer. Dus maar op het buitenblad laten zitten en zsm een beurtje plannen.

Dat is heel vreemd. Terugschakelen gaat door het (relatieve) 'ontspannen' van de derailleurkabel. De kabel lijkt dus niet lekker door de buitenkabel te bewegen. Kwestie van uit elkaar halen en smeren. Ik zou echter kiezen voor nieuwe buitenkabel (indien de binnenkabel niet verroest is).
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2013 12:12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik terugschakel gebeurd er niets als je dan weer opschakelt maakt de kabel een geluid alsof ie te strak staat. Raar inderdaad want toen ik zaterdag afstapte nergens last van gehad. Dat ie binnen 24 uur verroest is lijkt me sterk maar is wel flink nat geworden. Heb vrijdag een beurt gepland bij Wijnen. Kabel zal inderdaad vernieuwd moeten en de remmen zijn echt tot op het bot op. Vanmorgen 1x mijn vingers klem gehad met remmen omdat ik de rem zo diep moet induwen dat daar geen ruimte meer voor is.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2013 20:38:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor zover de fiets nog niet af was hem vandaag afgeschreven omdat het zonodig weer moest regenen. Wel 121 km kunnen afhaspelen om een werkdag. Gewoon omdat het kan. Was om 5.45 vertrokken. 56 km gedaan voor het werk en daarna tot 15.30 gewerkt en nog eens 65 km gedaan. 18 uur gedoucht thuis. Heerlijk dat zoiets kan. Alleen het weer mocht wat meezitten...
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 07:09:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Bros, heb jij toevallig mijn km-teller achterin jou auto gevonden of er in ieder geval even naar willen kijken of die daar ligt? Sinds zaterdag is dat ding kwijt namelijk en ik weet zeker dat ik hem in mn tas heb gedaan toen. en die is niet leeggemaakt tm dit weekend, en toen zat het ding er niet meer in.

alvast bedankt.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 21:38:42    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Bros, heb jij toevallig mijn km-teller achterin jou auto gevonden of er in ieder geval even naar willen kijken of die daar ligt? Sinds zaterdag is dat ding kwijt namelijk en ik weet zeker dat ik hem in mn tas heb gedaan toen. en die is niet leeggemaakt tm dit weekend, en toen zat het ding er niet meer in.

alvast bedankt.

de polar bedoel je? Zal morgen eens kijken

Mocht het zo zijn slaat het wel weer helemaal nergens op wat je de laatste tijd aan het doen bent qua vergeten en dingen. dus ook geen hartslag gehad dit weekend neem ik aan? verklaard wel je gemiddelde in de Ardennen Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 22:17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

nee geen hartslag gehad idd. gemiddelde van 28,6 in de Ardennen wordt daar deels door verklaard. bovendien 2 beklimmingen minder dan normaal, dat scheelt ook wel. maar was niet bijzonder moe ofzo. zelfs voor mijn doen redelijk hard de Hornay opgereden.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 19:19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb nog gekeken maar ligt niet in mijn auto. Zal vast wel ergens weer zitten zoals je telefoon vorig jaar of je beenstukken. Zo niet let een keer op je spullen...

Vandaag rondje Tongeren gedaan. Precies 8 minuten droog gebleven. Had uit voorzorg al de MTB gepakt. Ben wel echt klaar met het weer. Komende 14 dagen ziet er nog erger uit dan nu. Verpest gewoon alles momenteel. Komend weekend zou het leukste van de eerste helft van dit jaar moeten worden maar met slecht weer is het natuurlijk ronduit kut. Vooral de Eddy dan omdat het toch 35 euro heeft gekost. Als het bij de Trois Ballons ook regent start ik niet eens. Helemaal klaar mee. Ga ik wel met bidonnen op de Grand Ballon staan...
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 22:31:22    Onderwerp: Reageren met citaat

lijkt me wat overdreven maar goed paar extra bidonnen op de grand ballons kan geen kwaad.

ik ben de polar echt kwijt hoor. zal mn auto nog eens goed nakijken en mn tas, maar verder kan ie nergens anders zijn.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 07:07:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je dan goed voor mekaar als je hem echt kwijt bent... Maar net als je telefoon die op het dak van de auto zou hebben gelegen zal hij vast nog wel ergens zijn. Anders duur grapje
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 18:00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Heb je dan goed voor mekaar als je hem echt kwijt bent... Maar net als je telefoon die op het dak van de auto zou hebben gelegen zal hij vast nog wel ergens zijn. Anders duur grapje

140 euro heb ik een nieuwe, valt allemaal reuze mee dus.

Geplaatst: 21 Mei 2013 18:00:10    Onderwerp:

Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 12:13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is toch echt van de zotte hé. Vanmorgen dus de winterkleren uit de kast moeten halen om op de fiets naar het werk te gaan. Mountainbike weer gepakt vanwege de natte wegen en de miezer-regen onderweg. Nooit meegemaakt dat ik in mei nog met de lange broek en winterjack heb moeten rijden. Had het niet eens echt warm vanmorgen...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 19:48:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Vannacht vorst aan de grond, bizar.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 12:09:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Brazz wat heb je eigenlijk van plannen dit weekend? Ardennen>
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 14:48:52    Onderwerp: Reageren met citaat

eerste keer de fiets op na de Trois Ballons. Met stuk of 10 mannen van Grensland. Lekker rondje gemaakt richting Aubel en omstreken. Op de klimmetjes trok de bij vele bekende Piet inmiddels weer flink door en ik was de enige die mee kon wat 2 top 10 plekken opleverde in Strava-segmenten om aan te geven dat er werd doorgereden. Op het einde nog eens lekker doorgetrokken in Haasdal maar verbazend genoeg (of juist niet) was mijn gemiddelde van 27,8 op deze klim "slechts" goed voor een 40/562. Wel lekker kunnen rijden.

Dinsdag ondanks het warme weer wil ik meerijden met de "open glana race" op de baan. Leuk initiatief waar hopelijk toch wel een man of 40-50 op af komen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2013 12:16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister ondanks de 34 graden op de meter bij de Jumbo voor toch naar de baan geweest. Ging buiten verwachting goed. Had mezelf voorgenomen alleen te volgen omdat ik uit ervaring weet dat je, je enorm kan opbranden met kopwerk/aanvallen. Lukte me precies 12 minuten voordat ik toch weer op kop zat. Uiteindelijk hele uur mee kunnen koersen voorin zonder echt in de problemen te zijn gekomen en met 2 ronden te gaan nog de sprint aangetrokken omdat ik zelf geen zin had me daarin te mengen qua veiligheid. Wedstrijd zelf was 43,0 gemiddeld incl paar rondjes neutralisatie a 35 per uur dus tempo zat er goed in. Strava heeft gewoon elk rondje separaat geklokt. Snelste rondje was 51,7 zag ik gister. Smaakte in elk geval naar meer qua snelheidstrainingen.

Nog een foto: weet toch altijd weer op de meest flatteuze wijze daarop te verschijnen

Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 15:16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag met Brazz op pad voor rondje Visé-Aubel. Waaide weer eens gigantisch hard en de Richel lag er nog nat bij waardoor er niet echt voluit kon worden gereden door de bochten. Vind het definitief geen lekkere klim door de 3 bochten waar je altijd moet inhouden. Brazz nog sneller dan laatste keer?

daarna richting Aubel waar ik op de Cote de Hagenstein volle kas doortrok omdat ik zag dat aartsrivaal van vroeger Ralph Bouwens hier top 10 stond in het segment. Opzet geslaagd Cool ":

Daarna via Slenaken-Euverem-Valkenburg terug en in Haasdal nog eens doorgetrokken wat tot een 16e/1192 tijd leidde met een gemiddelde van 30,2 vanaf het punt waar MP ooit viel tot de grote weg boven.

Kwamen ook nog Kelderman tegen richting Visé
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 15:18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

ja was aanzienlijk sneller over de hele klim zelfs. nog steeds maar 74e van de 640.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2013 12:19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister dinsdagavondritje gedaan met 4 man van de club. Aangezien er alleen "snelle" mannen waren zoals Piet en Frank stond al vast dat er hard gereden zou worden. Tot Valkenburg viel het nog wel mee maar de Brakkeberg was direct al een top 25 tijd op Strava. Daarna via Bemelen-Cadier en Keer richting Slenaken achterlangs en op de Loorberg ging het echt los toen Piet aanging in de laatste bocht. Ben zelf inmiddels wel weer redelijk in staat tot""uitspattingen" en trok nog even buitenblad om hem voorbij te sprinten. Snelheid was 34,5 op de streep. Op de terugweg zette Frank de turbo aan wat leidde tot een top 10-tijd op het stuk Wittem-Valkenburg met 40,6 gemiddeld. Laatste klim achter het spoor in Valkenburg ook nog maar doorgetrokken op het buitenblad en alleen Piet kon nog mee. Heerlijke rit en 30,5 gemiddeld op dit rondje heb ik nog niet eerder gedaan denk ik.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2013 12:08:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister de KOM gepakt op de sluis in Born. Had het al tijdje geleden aangekondigd maar duurde even voordat ik er nog eens kwam. Ging nog bijna mis omdat ik mis-timede met aanzetten en te vroeg begon waardoor ik dus grotendeels mijn kruit al verschoten had voordat het bergop begon te lopen. Viel redelijk stil op de laatste meters maar heb hem net gepakt. 44,5 gemiddeld in 0:52. Heb ik eindelijk zon kroontje te pakken Wink
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2013 16:01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi, denk je hem lang te behouden?
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 28 Jun 2013 12:06:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:

ga ik wel vanuit. Geen reden om aan te nemen dat ie op korte termijn verbeterd wordt. Daarnaast heb ik nog wat marge om hem zelf te verbeteren mocht dit wel gebeuren. Heb mijn oog gericht op nog 2 KOM's in de buurt die te doen moeten zijn.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 10:13:19    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Buzz Lightyear schreef:

ga ik wel vanuit. Geen reden om aan te nemen dat ie op korte termijn verbeterd wordt. Daarnaast heb ik nog wat marge om hem zelf te verbeteren mocht dit wel gebeuren. Heb mijn oog gericht op nog 2 KOM's in de buurt die te doen moeten zijn.

zijn opzich wel leuke dingen... maar welke KOM ligt in Born?
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 10:45:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
bros1987 schreef:
Buzz Lightyear schreef:

zijn opzich wel leuke dingen... maar welke KOM ligt in Born?

De sluis (max 5% denk ik, en heel kort). Opzicht vreemde 'KOM' maar er zijn vreemdere
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 11:37:51    Onderwerp: Reageren met citaat

zijn absoluut vreemdere. KOM is al veel breder getrokken dan de naam doet vermoeden aangezien de er ook vlakke stukken als KOM gelden. Voor de duidelijkheid heb de KOM op de Sluisweg in Born dat is de 300 meter voor de sluis tot je de grens met het water passeerd. Op de lijst van de sluis zelf (alleen de klim dus tot de grens van het water) sta ik 3e. Die zou ik dus ook nog eens kunnen aanvallen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2013 07:58:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister met Brazz Rundum Köln gereden. Had de klimbenen niet meegenomen op een of andere manier en met 3000 HM in 196,5 km moet er toch nog het een en ander geklommen worden. Vooral constant op en af vooral de eerste 100 km mijn idee. Wel schitterende wegen en moet grotendeels letterlijk de profversie zijn geweest qua parcours. Laatste stuk trok zich nog wel lang hoewel doordat het vooral licht dalend was het wel opschoot. Hebben wel weer onze reputatie waargemaakt door ons niet in te schrijven omdat de rij (lees 1 persoon voor ons) te lang duurde en vervolgens een kwade Duitser bijna omver te rijden die riep: ": Halt Startstempel!" Na afloop heeft Brazz als dank nog de hele parkkeerplaats volgelegd met rotzooi. Hollanders...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2013 20:30:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Kutvolk. Zo krijgen wielrenners die naam.

Heb je dan geen probleem met bevoorrading als je niet bent ingeschreven?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2013 21:43:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Kutvolk. Zo krijgen wielrenners die naam.

Heb je dan geen probleem met bevoorrading als je niet bent ingeschreven?

2x bij een tankstation gestopt. we hebben het niet TE bont gemaakt.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 2 Jul 2013 12:07:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook nog wel mooie anecdote dat er een man op een soort citybike reed met een Ötztaler shirt aan (moet finishen om zon shirt te krijgen) die vanaf het begin als een idioot zat te hijgen en de gekste toeren uithaalde. Lot bepaalde dat deze man iedere keer precies aankwam als wij vertrokken na een korte pauze danwel om te pissen danwel drinken bijkopen.

Daarnaast is Brazz bijna aangevallen door een malloot die in ons wiel zat. Ik gaf aan dat ik nu echt moest pissen omdat ik al 3 uur aan het ophouden was en gebaarde naar een zijweggetje. Brazz gaf ook aan dat we snelheid gingen minderen en dat gebaar maakte de man op een of andere manier gek en begon Brazz in het Duits om uitleg te vragen. Rare situatie.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 2 Jul 2013 18:27:27    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Ook nog wel mooie anecdote dat er een man op een soort citybike reed met een Ötztaler shirt aan (moet finishen om zon shirt te krijgen) die vanaf het begin als een idioot zat te hijgen en de gekste toeren uithaalde. Lot bepaalde dat deze man iedere keer precies aankwam als wij vertrokken na een korte pauze danwel om te pissen danwel drinken bijkopen.

Daarnaast is Brazz bijna aangevallen door een malloot die in ons wiel zat. Ik gaf aan dat ik nu echt moest pissen omdat ik al 3 uur aan het ophouden was en gebaarde naar een zijweggetje. Brazz gaf ook aan dat we snelheid gingen minderen en dat gebaar maakte de man op een of andere manier gek en begon Brazz in het Duits om uitleg te vragen. Rare situatie.

Ja hij vroeg of een ietwat geirriteerde toon wat ik hem voor een teken gaf. Ik zei (in t duits): alleen dat we hier zouden stoppen. Enige reactie van de man, gekleed in T-Mobile shirt: ach so, nah gut.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2013 12:04:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister mijn 2e KOM gepakt bij de brug van Geleen naar Lindenheuvel. Stond vrij zwakjes op 37,6 dus was vrij makkelijk. Even later me wel stuk gereden op de weg van de Graetheide naar de Bergerweg die smerig valsplat loopt en ik dacht de snelste tijd makkelijk te verbeteren. Kwam 7 sec te kort waardoor ik daar de 4e tijd heb staan. Top 3 heeft wel samen gereden aangezien ze alledrie dezelfde tijd en datum hebben. Toch wil ik deze nog eens aanvallen binnenkort.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2013 12:10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Met nog 1 week te gaan voor de vakantie kan ik langzaam een planning maken qua training. Heb grotendeels iets in het hoofd en als het weer meewerkt is de kans dat dit letterlijk zo wordt uitgevoerd aanwezig:

WK 29

di 16-7: Loodzware Ardennentraining (grote rondje + extra's)
wo 17-7: Herstel/duur 2,5-3 uur
do: 18-7 Loodzware klimtraining vanuit Wittem
rust t/m maandag (eventueel rondje hardlopen in weekend)

Wk 30:

Ma/Di/Wo/Do/Vr: duur/vaartspel 4-5 uur per dag

Weekend rust

Wk 31:

Ma/Di/Wo/Do: Italië
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2013 16:05:09    Onderwerp: Reageren met citaat

WK 29 wil ik wel mee. komt perfect uit aangezien ik vrijdag naar de 4-daagse feesten ga.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Jul 2013 12:05:22    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
WK 29 wil ik wel mee. komt perfect uit aangezien ik vrijdag naar de 4-daagse feesten ga.

hoop dat je meegaat aangezien mijn auto 15-7 naar de garage gaat dus heb je eigenlijk gewoon nodig op dinsdag Cool Hopelijk werkt het weer mee.

Wat heb je zelf nog gepland voor volgende week? ben wel benieuwd
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Jul 2013 19:57:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn planning wisselt nogal. Beetje afwisselen tussen de Ardennentrainingen en duurwerk. Zet in op zo'n 1.100 tot 1.200 kilometer deze 2,5 week.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Jul 2013 17:34:35    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
l. Mijn planning wisselt nogaBeetje afwisselen tussen de Ardennentrainingen en duurwerk. Zet in op zo'n 1.100 tot 1.200 kilometer deze 2,5 week.

zelfs tijdens de training van vandaag wisselde die nog Wink

Vond het zelf een heel lekkere duur vandaag. Begin te wennen aan de warmte. Zin in de vakantie om de betere trainingen te kunnen afwerken.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 7 Jul 2013 15:49:02    Onderwerp: Reageren met citaat

vandaag nog 70km hersteltraining gedaan. ging echt vele malen beter dan gister. 26,5 km/u gemiddeld is niet zo heel hard, maar de wind stond in het nadeel en met een gemiddelde hartslag van 130 niet ontevreden.

had vooral gister een bijzonder slechte dag.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 7 Jul 2013 17:05:18    Onderwerp: Reageren met citaat

laffe hond ja. Had net zo goed alleen kunnen fietsen gister Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 7 Jul 2013 17:38:29    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

vorig jaar zat je tijdens exact hetzelfde rondje (op enkele omleidingen na) in mijn wiel vriend Smile
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 8 Jul 2013 08:09:47    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

vorig jaar zat je tijdens exact hetzelfde rondje (op enkele omleidingen na) in mijn wiel vriend Smile

koop je vrij weinig voor nu Wink

On-topic: wat heb je deze week in de planning staan? Zaterdag wil ik rondje zuidlimburg doen Loorberg-Camerig misschien nog drielandenpunt 90-100 km dus en zondag twijfel ik tussen clubrit en 80 duur. Opteer voor de laatste gezien wat ik volgende week wil doen
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 8 Jul 2013 08:12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

heb woensdag ardennen gepland en donderdag een duurtraining van 4 uur. vrijdag rustdag.

Zaterdag 100km limburg lijkt me wel wat, als we dan via Valkenburg terugrijden kan ik daar afslaan en via Nuth terug naar Schinveld rijden. Zondag wederom een duurtraining van 4 uurtjes dus zou evt meekunnen dan net als zaterdag.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 8 Jul 2013 08:36:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijken of we Bertus nog eens meekrijgen anders zie ik hem tot september niet denk ik.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 8 Jul 2013 09:12:28    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Kijken of we Bertus nog eens meekrijgen anders zie ik hem tot september niet denk ik.

same here. zo slecht kan ie toch niet zijn lijkt me. 3 weken hoogtestage bij de koffieplanters.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 9 Jul 2013 12:03:11    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

same here. zo slecht kan ie toch niet zijn lijkt me. 3 weken hoogtestage bij de koffieplanters.

zal niet perse een kwestie van slecht zijn zijn. Zal eens polsen op de whatsapp
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 10 Jul 2013 20:24:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag op de terugweg nog even de beentjes getest met als resultaat mijn 3e KOM. Waar ik pas geleden nog gruwelijk faalde heb ik het nu wel gehaald:

Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 08:09:33    Onderwerp: Reageren met citaat

begin langzaam een patroon te ontdekken dat zo mooi werd beschreven door Thijs Zonneveld. Als cijfer-autist ga je natuurlijk weer net iets tever in dit soort dingen.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 12:08:20    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
begin langzaam een patroon te ontdekken dat zo mooi werd beschreven door Thijs Zonneveld. Als cijfer-autist ga je natuurlijk weer net iets tever in dit soort dingen.

zeker als iemand dit gaat verbeteren Wink Al zie ik het niet zo heel snel gebeuren bij de 3 die ik heb.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 13:57:47    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

zeker als iemand dit gaat verbeteren Wink Al zie ik het niet zo heel snel gebeuren bij de 3 die ik heb.

het is dat ik niet zo explosief ben, anders had ik het vast geprobeerd.
Master Puk

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 19:29:46    Onderwerp: Reageren met citaat

En waar is dit?
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 20:36:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Bros refereerde er al een beetje aan in het 'zweet-nieuwsbericht' over Mollema. Maandag was ik met de fiets vanuit het werk naar huis gereden. Anders dan de vorige keer, dit keer een route uitgepijld op basis van fietsroutenummers.

Route tussen de nummers was 73,8km en ik dacht, de stukjes buiten de nummers om zullen wel niet meer dan 2 a 3 km zijn (uiteraard niet goed gekeken). Mooie route, dat moet gezegd worden. Uiteindelijk 85 km. Dat was het probleem niet ware het niet dat mijn drinken na 58km op was (2 bidons van 0,75L meegenomen). Ik dacht nog, dat is kut, maar dacht tegelijkertijd, 15km nog, dat haal ik wel. 27km was echter teveel. Helemaal dood toen ik thuis was. Gigantisch droge mond en heb de hele avond op een veldbedje buiten gelegen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Jul 2013 06:37:07    Onderwerp: Reageren met citaat

85 is al minder dan de 95 die je aan de telefoon vertelde? Was toch 95 of niet 27 km zonder drinken moet toch nog wel lukken? Daarnaast natuurlijk zelf schuld als je wel de mogelijkheid had gewoon wat te kopen langs de weg. Wel mooi verhaal natuurlijk

Master Puk schreef:
En waar is dit?

Deze "KOM" is de weg als je vanuit Born richting Einighausen rijdt parallel aan de autobaan. Je komt dan uit bij de brug over de autobaan. Smerig valsplat.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 12 Jul 2013 13:59:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Bros refereerde er al een beetje aan in het 'zweet-nieuwsbericht' over Mollema. Maandag was ik met de fiets vanuit het werk naar huis gereden. Anders dan de vorige keer, dit keer een route uitgepijld op basis van fietsroutenummers.

Route tussen de nummers was 73,8km en ik dacht, de stukjes buiten de nummers om zullen wel niet meer dan 2 a 3 km zijn (uiteraard niet goed gekeken). Mooie route, dat moet gezegd worden. Uiteindelijk 85 km. Dat was het probleem niet ware het niet dat mijn drinken na 58km op was (2 bidons van 0,75L meegenomen). Ik dacht nog, dat is kut, maar dacht tegelijkertijd, 15km nog, dat haal ik wel. 27km was echter teveel. Helemaal dood toen ik thuis was. Gigantisch droge mond en heb de hele avond op een veldbedje buiten gelegen.

Hoe dan!!? Ik kan op het vlakke zo'n 120km met 2 grote bidons doen.. wellicht rij ik dan harder maar dan nog Wink.
Master Puk

BerichtGeplaatst: 12 Jul 2013 23:27:28    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Jornowski schreef:

Hoe dan!!? Ik kan op het vlakke zo'n 120km met 2 grote bidons doen.. wellicht rij ik dan harder maar dan nog Wink.

was wel warm maandag
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 13 Jul 2013 12:48:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag met Brazz rondje zuiden gedaan met Daalhemmer, Loorberg, Camerig als belangrijkste speerpunten. Vrij hard gereden overal (Daalhemmer 22,0, Loorberg 22,3 en Camerig 21,9) Camerig tijd was ondanks de inspanningen ervoor toch 10:43 wat in de buurt komt van de 10:16 uit 2006. Komende 2 weken vooral nadruk op km's en hoogtemeters ipv snelle tijden en KOM's. In Italië aas ik wel op de tijd van Bertus van 56.06 op de Giau en wil graag de Timmel ruim onder de 3 uur rijden.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 14 Jul 2013 18:30:36    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Vandaag met Brazz rondje zuiden gedaan met Daalhemmer, Loorberg, Camerig als belangrijkste speerpunten. Vrij hard gereden overal (Daalhemmer 22,0, Loorberg 22,3 en Camerig 21,9) Camerig tijd was ondanks de inspanningen ervoor toch 10:43 wat in de buurt komt van de 10:16 uit 2006. Komende 2 weken vooral nadruk op km's en hoogtemeters ipv snelle tijden en KOM's. In Italië aas ik wel op de tijd van Bertus van 56.06 op de Giau en wil graag de Timmel ruim onder de 3 uur rijden.

vooral de loorberg mooie tijd. ik kan dat soort inspanningen minder vaak achter elkaar, dus moest half minuutje toegeven op bros op camerig.
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 15 Jul 2013 15:24:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag voor het eerst Strava op de fiets gebruikt. Het lijkt me een leuk programmaatje en de gps lijkt het ook prima te doen. Vooral als je vaak alleen fietst is het toch wel iets om inspiratie uit te putten. Heb op dat mini steile stukje voor de Raarberg dezelfde tijd neergezet als Phinney en Pinotti, haha.
Misschien dat ik Strava ook ga gebruiken bij het rennen, mocht de gps het beter doen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Jul 2013 21:18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je toegevoegd op strava. Heb je hem later aangezet en eerder uitgezet voor een reden? Laat maar weten hoe strava bevalt itt runkeeper ben wel benieuwd.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 15 Jul 2013 22:28:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb hem aangezet na de stoplichten voorbij Spaubeek en stopgezet voor Neerbeek vanwege uitrijden en verkeerssituaties. En dat was maar goed ook, want zat in Neerbeek met een aantal mensen een kwartier achter 3 enorme vrachtwagens waar me maar moeilijk voorbij konden.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 17:48:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag met Brazz richting de Ardennen voor een loodzware training. Als gepland helemaal kapot gegaan alleen eerder als ik had verwacht. Na 4,5 uur vloeide de kracht weg vanuit de rug en had de warmte (en Pim) me inmiddels gesloopt. Vanaf de Rosier alleen maar rustig kunnen pedellen. Redoute blijft smerig ding. Pim laten rijden vanaf daar en hij heeft nog de laatste afdaling een keer opgereden wat ik van te voren ook van plan was. Maar hield het voor gezien aangezien ik het beoogde trainingseffect al bereikt had. Herstellen morgen op de fiets en donderdag nog eens flink pijn doen in het Heuvelland.

Hier nog de grafiek van de dag:

Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 22:40:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen vanwege het profiel is Strava al de moeite waard.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 23:20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

in elk geval niet gespaard....
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2013 20:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

Brazz heeft me niet gespaard nee. Vandaag rollen omgedraaid aangezien ie 90% van de tijd in mijn wiel heeft gehangen en zich heeft afgemeld voor de laatste zware training wegens zitvlakproblemen.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 17 Jul 2013 23:29:25    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Master Puk schreef:

Brazz heeft me niet gespaard nee. Vandaag rollen omgedraaid aangezien ie 90% van de tijd in mijn wiel heeft gehangen en zich heeft afgemeld voor de laatste zware training wegens zitvlakproblemen.

goed voor de bet
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 09:28:22    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Master Puk schreef:

Komt ook jaarlijks terug die problemen he?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 18:00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
bros1987 schreef:
Master Puk schreef:

Komt ook jaarlijks terug die problemen he?

Ik kan gewoon niet tegen een hele lange training met veel zweten. gaat alles schuren. bovendien was ik fysiek niet in staat om een derde zware training te doen. moest gewoon 2 dagen rust pakken.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2013 17:53:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag toch even opgestapt met Bertus. was waarschijnlijk beter dan helemaal rusten aangezien de beentjes na 75 km echt herstel beter aanvoelden als daarvoor. Komende dagen hittegolf wordt dus vroeg vertrekken voor de geplande duurkilometers.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2013 09:31:15    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Vandaag toch even opgestapt met Bertus. was waarschijnlijk beter dan helemaal rusten aangezien de beentjes na 75 km echt herstel beter aanvoelden als daarvoor. Komende dagen hittegolf wordt dus vroeg vertrekken voor de geplande duurkilometers.

belangrijker dan je 'beentjes': hoe was t met bertus?
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2013 11:15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Bertus had nog wel wat last. Snelheid was niet zon probleem alleen conditioneel ligt ie flink achter wat vrij logisch is. Op het einde zat er wel 30 slagen verschil in HF. Maar had dan ook 125 gemiddeld gister. Hij wil toch nog de reuzen gaan rijden en eventueel de Christophe Brandt
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 15:38:06    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Bertus had nog wel wat last. Snelheid was niet zon probleem alleen conditioneel ligt ie flink achter wat vrij logisch is. Op het einde zat er wel 30 slagen verschil in HF. Maar had dan ook 125 gemiddeld gister. Hij wil toch nog de reuzen gaan rijden en eventueel de Christophe Brandt

Als die niet eerst rustig herstelt kunnen ze straks amputeren denk ik.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 18:15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen zit aan de strava tegenwoordig. Buzz heeft al een tweetal tochtjes gelogd en zelfs Quix kwam ik tegen via het profiel van Ralph (kok van het Hartje) Buzz niet te warm vandaag of kon je er goed tegen.

Had zelf 36 graden op de polar staan op een begeven moment rond Valkenburg. Ligt overdreven zoals vaak met dat ding maar 33 zal het zeker geweest zijn.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 18:35:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
bros1987 schreef:

Als die niet eerst rustig herstelt kunnen ze straks amputeren denk ik.

gelijk zn vinger meenemen in dat geval.
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 21:18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Buzz niet te warm vandaag of kon je er goed tegen

Ja, op het moment dat ik een serieuze inspanning wilde leveren voelde het niet fijn in de longen vanwege de warme lucht. Daarom rustig aan gedaan maar op de vlakke en dalende stukken toch geprobeerd m'n gemiddelde snelheid boven de 25 te krijgen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 24 Jul 2013 17:16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Merkt enorm de invloed van warmte op prestaties. Vandaag was het gewoon 15 graden kouder dan eergister. Zelfs regen gehad maar nergens hard genoeg dat de voeten nat werden (belangrijkste criterium of het echt regent bij mij Wink )
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2013 15:43:25    Onderwerp: Reageren met citaat

@bros: KOM op de col du Kummenaede, wtf?
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2013 19:39:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:

Zag het segment en kon hem natuurlijk niet laten liggen Cool
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2013 20:05:20    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Buzz Lightyear schreef:

Zag het segment en kon hem natuurlijk niet laten liggen Cool

en van waar loopt die dan Wink
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2013 21:17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Van onder in de bocht met de Kluis tot bovenaan 100 a 150 meter voor de stoplichten volgens mij. Dan ga ik daar binnenkort ook maar een tijd neerzetten. Ik zag ook Kevin in de lijst staan.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Aug 2013 11:45:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Van onder in de bocht met de Kluis tot bovenaan 100 a 150 meter voor de stoplichten volgens mij. Dan ga ik daar binnenkort ook maar een tijd neerzetten. Ik zag ook Kevin in de lijst staan.

top 5 zou zeker te doen moeten zijn gezien de huidige tijden. Moet er wel bij vermelden dat de huidige KOM van mezelf (46,7 gemiddeld) voor verbetering vatbaar was. Mijn ketting was niet echt goed afgesteld na het dolomieten-tripje waardoor die oversloeg als ik veel kracht zette. Heb het dus gereden vanuit het zadel met overslaande ketting. Boven de 50 moet dus te doen zijn maar zolang niemand dit verbeterd geen reden om dat te gaan doen Wink
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 5 Aug 2013 21:28:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook leuk bij Strava: gereden segmenten bekijken, en dan bij People I'm Following tijden vergelijken.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2013 09:35:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Ook leuk bij Strava: gereden segmenten bekijken, en dan bij People I'm Following tijden vergelijken.

was me nog nooit opgevallen maar is zeker leuk. Alleen kijken of ik LTD en Terpstra eruit kan filteren Wink

@Buzz: Je hebt me in elk geval op de Eyserbosweg te pakken wat een klote klim vind ik dat.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 7 Aug 2013 15:24:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien dat ik de Garmin Edge 200 koop. Is de goedkoopste uit de lijn, en kan gebruikt worden icm Strava. EN je kan er routes naar uploaden die je dan globaal (linksaf, rechtsaf) kunt volgen op de fiets. Plus de batterijduur ligt hoger dan die van een telefoon.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 8 Aug 2013 12:15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Misschien dat ik de Garmin Edge 200 koop. Is de goedkoopste uit de lijn, en kan gebruikt worden icm Strava. EN je kan er routes naar uploaden die je dan globaal (linksaf, rechtsaf) kunt volgen op de fiets. Plus de batterijduur ligt hoger dan die van een telefoon.

ben er nog niet uit wat ik precies wil op dat gebied. Heb in Mallorca velen meegemaakt die de Edge 500 en 600 hadden dus het beste en vond het verre van soepel gaan vaak. Inladen van routes en opstarten van die krengen kwam gigantisch bewerkelijk over en er was van de 20 eigenlijk maar 1 iemand die er echt verstand van had. In elk geval goed over nadenken voordat ik er 1 aanschaf.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 8 Aug 2013 18:01:39    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
ben er nog niet uit wat ik precies wil op dat gebied. Heb in Mallorca velen meegemaakt die de Edge 500 en 600 hadden dus het beste en vond het verre van soepel gaan vaak. Inladen van routes en opstarten van die krengen kwam gigantisch bewerkelijk over en er was van de 20 eigenlijk maar 1 iemand die er echt verstand van had. In elk geval goed over nadenken voordat ik er 1 aanschaf.

Dat zal voor mij geen probleem zijn. De 500 is inderdaad ook een optie. Is maar 50 euro duurder, maar is wel met ANT+ mogelijkheden (dus voor hartslag, cadans, enz. apart aan te schaffen) + een hoogte- en percentagemeter. Daarnaast ziet die er ook mooier uit.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 9 Aug 2013 12:11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen. Ga je hem niet te weinig gebruiken voor deze investering? Of wil je vaker ergens anders gaan fietsen ofzo? Hier in de buurt ken je de wegen en routes wel. Of heb je ander doel?

Leuke dag voor de strava mensen gister. zag dat Buzz zich ook in de top van enkele segmenten heeft genesteld. Die van "Steil voor de Raarberg" vind ik trouwens wel een bizar segment. Kom je van bovenaf en dan volle kas sprinten tot de rotonde?

Daarnaast had ie 4e tijd op de "col du Kummenaede" Bart had een 5e tijd op de brug richting Lindenheuvel waar ik ook de KOM heb en zelf heb ik tijdens het testen van de fiets de KOM gepakt op de DSM-weg richting Stein.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 9 Aug 2013 20:40:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon leuk speelgoed, en met Strava is het fietsen ook weer een stukje leuker geworden.

Hopelijk wordt m'n KOM niet weggehaald vanwege die 63 km/h. Zo hard heb ik daar niet gereden, maar het zou wel kunnen dat ik daar afgerond 11 seconden over heb gedaan en dat daarom de gegevens wat vreemd zijn. Volgens mij wordt op Strava alles afgerond op hele seconden, maar heeft het uiteraard een grotere uitwerking bij zo'n extreem kort segment.
Op de Kummenade kon ik niet harder, dat beginstuk nekt me, want die bocht vanuit de Kluis telt volgens mij ook nog mee.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 10 Aug 2013 16:26:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Segment is inmiddels verwijderd blijkbaar... Zou niet eens weten hoe dat werkt. Zag je rit ook niet meer staan heb je die zelf verwijderd?

Vandaag blunder van het jaar gemaakt door mijn schoenen te vergeten en er in de Ardennen pas achter te komen... Bart en Pim hun rondje laten rijden en zelf maar wat lusjes gedaan in de omgeving op mijn hardloopschoenen. Brand natuurlijk als een hel op een begeven moment die SPD-plaatjes. Toch 85 km gemaakt. Grinta! Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2013 09:02:00    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Segment is inmiddels verwijderd blijkbaar... Zou niet eens weten hoe dat werkt. Zag je rit ook niet meer staan heb je die zelf verwijderd?

Vandaag blunder van het jaar gemaakt door mijn schoenen te vergeten en er in de Ardennen pas achter te komen... Bart en Pim hun rondje laten rijden en zelf maar wat lusjes gedaan in de omgeving op mijn hardloopschoenen. Brand natuurlijk als een hel op een begeven moment die SPD-plaatjes. Toch 85 km gemaakt. Grinta! Wink

hoop op blaren die dan gaan ontsteken en ze je voet moeten amputeren.
Master Puk

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2013 10:52:53    Onderwerp: Reageren met citaat

nou nou waar komt dat vandaan....
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2013 21:46:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

vooruitlopend op de pure irritatie die gaat komende de komende 10 dagen in Zwitserland en Oostenrijk :p
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 12:04:41    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Master Puk schreef:

vooruitlopend op de pure irritatie die gaat komende de komende 10 dagen in Zwitserland en Oostenrijk :p

in dat geval nog een vrij milde reactie Wink

Eigenlijk totaal geen last gehad van de voeten. Achteraf viel het dus wel mee. Blijft natuurlijk blunder van het jaar (tot nu toe) al denk ik dat Brazz zijn huissleutel erger was (en duurder) Cool
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 22:07:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag na herhaaldelijke uitnodiging eens naar de baan geweest op maandag waar Ralf (kok van het hartje vroeger) met wat mensen de baan privé huurt om een wedstrijdje van 40 minuten te doen. O.a. Quix en Dimitri erbij dus dan weet je het niveau. Waren een stuk of 5 die wel konden rijden en die maakten dan ook de koers:

Had me moeten schamen als ik het hier niet af maak. 1 rondje tegen de 55 was genoeg op 2 rondjes van het einde. Quix wist helaas net geen podium te halen zodat ie deze erge foto mist:

Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2013 18:43:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Quix ziet erg zwaar uit op die foto.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 12:10:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Quix ziet erg zwaar uit op die foto.

wanneer heeft Quix er niet zwaar uitgezien Wink Valt wel mee in de praktijk zal zijn bouw wel zijn. Maar zouden zeker 10 kilo af kunnen. Maar dat kon bij mij ook een jaar geleden

Vandaag met de beenstukken naar het werk moeten gaan. Lang geleden. Vrij fris om 6 uur en ook niet helemaal licht. Na de Otztaler zal ik al aan lampjes moeten gaan denken als ik nog eens op de fiets naar het werk ga...
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 19:37:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet raar uit...herken hum haast niet
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 12:13:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

Quix staat alleen op de eerste foto voor de duidelijkheid Wink
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 21:41:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

ik neem aan dat het de dikke in de buitenbaan is Wink
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Ethushekki-sport Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

Ga naar: