|
|
[gewone en algemeen geaccepteerde gevoelens]
Wat zijn dat dan ?dat is een vaag begrip , voor iemand uit orthodox religeuse wereld is dat heel wat anders dan uit humanistische kringen bevoorbeeld.
Het onderdrukken van sexsuele gevoelens leid eerder tot verknipte exessen dan het toegeven aan dit .
Het is verkeerd dit te ontkennen vraag bv hoeveel vrouwen een viberator gebruiken en zelfs als je ze goed kent niemand vrijwel niemand .
Terwijl het het meest verkochte sexspeeltje is , van de tarzan zijn de afgelopen 10 jaar meer dan 600.000 duizent verkocht in de regulieren handel.
Een tante van mij (82) lacht in een deuk na een grap over een doorgebrande tarzan van paty brard , en zei zo snel branden die dingen niet door .
En ik , hoe weet jij dat tante , zoef weg en ff later iemand kaasblokjes met gember .
{gewone en algemeen geaccepteerde gevoelens}
Is denk ik meer een benadering van hoe wij willen dat de anderen over ons denken in de openbare ruimte.
Wie geen erotische fantasie?n heeft en dan bedoel ik ook na de pubertijd
is pas echt geestesziek.
Sommige zijn en blijven fantasie?n niks mis mee maar sommige uitleven kan lauterent werken.
Hoeveel huwelijken zouden niet gered worden als men toegeeft aan dit en samen intiem een hoop lol heeft.
Dit kan ook leiden tot hylarische siuatie's een man die zijn vrouw aan bed gebonden had en van plan was haar te bespringen vanaf de linnekast in een badmanpakje , zakte door de kast en kwam vast te zitten .
na 2 dagen werden ze door de bevrijd.
Sindsdien kan men handboeien kopen met een palletje die ze doet openspringen waneer de gebondene dat zelf wil.
Zijn dan ook niet meer dan de grote gemene deler , en dan ook nog bepaalt door mileu en levensovertuiging.
En hoe harder men roept houd den dief hoe groter de waarschijnlijkheid dat diegene zelf de dief is.
Prostetutie is surogaatsex , de beste klanten in de clubs sex clubs of parenclubs waar in ik gewerkt hebt zijn de reformanten en de griffo's .
Bisarre verlangens doen het goed in die kringen (leiposex noemde wij dat achter de schermen).
Nu doe ik dat werk al een tijdje niet meer (de dagen gaan tellen) maar ik kan mij niet voorstellen dat er veel verandert is .
Sex ,eten en drinken is een handel die altijd doorgaat en vrijwel niet verandert.
Ik heb eens gewerkt in een homobar die last had van potenrammers , Werden mijn toenmalige vrouw en ik ingehuurt om die jongens een beetje op te voeden.
Dat soort gasten is homo maar mag dat niet zijn van hun omgeving haten zichzelf en willen bewijzen dat ze geen homo zijn.
Als ik ze afstofte kwamen ze terug tot ik zo bruut moest wezen dat het link werd voor ze stopte , als mijn vrouw ze afstofte kwamen ze niet terug.
Homosexuele sm gevoelens onderdrukt , beter zou zijn dat ze dat uitleven en anderen met rust laten die er niet van gedient zijn.
Een was er groot gotzame wat was die vent groot , nu kon ik , zeker toen , aardig uit de voeten maar als ervaren rot weet ik ook waneer ze te groot zijn.
Ik heb hem verleid en naar de trap gelokt een duwtje en hoepla.
Was hij geen homo geweest (al zal hij dat waarschijnlijk nu nog ontkennen) had ik een probleem gehad.
Maar laat ik nu niet de indruk wekken dat liefde en sex perse baanbrekend moet zijn .
Wees eerlijk tegen jezelf en je partner en om van een ander te houden moet je eerst van jezelf houden.
Als het voelt als >>>gewone en algemeen geaccepteerde gevoelens<<<
is het goed toch. |
|