| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Ik kies voor... |
| KPN |
|
50% |
[ 1 ] |
| Lijbrandt |
|
50% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 2 |
|
| Auteur |
Bericht |
Rene
|
Geplaatst: 8 Mrt 2011 08:46:34 Onderwerp: Glasvezel |
|
|
Hoe verloopt tot nu oe het aansluiten?
Iemand al positieve/negatieve ervaringen met de aanbieders? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 8 Mrt 2011 08:46:34 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jeroen
|
Geplaatst: 14 Mrt 2011 12:31:49 Onderwerp: Glasvezel: bezint eer ge begint |
|
|
Als je even googled kom je ervaringen tegen.
de onderstaande links kunnen je ook een induk geven.
Ervaring Lijbrandt. . . .
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=92&t=89071&p=1150068&hilit=glasvezel#p1150068
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1442407/0
http://www.rtvdrenthe.nl/...brandt-belooft-beterschap
Ervaring KPN: (KPN heeft een uitzending van Tros Radar nodig
om een keer naar de klant te luisteren)
Heb je wel eens naar het driekleuren logo van KPN gekeken?
Dit staat voor "je ergert je groen en geel en je betaald je blauw!"
http://www.kpn.com/glasvezel/glasvezel-klantenservice/meer-weten/Vragen-over-glasvezel/reactie-klachten-glasvezel-tros-radar.htm
http://www.trosradar.nl/index.php?id=zoeken&no_cache=1&L=0
Je kan er verzekerd van zijn dat alle nieuwe diensten kinderziektes met zich meebrengen. Denk maar even terug aan de start van Ziggo. Wij zijn pas over gestapt van KPN naar Ziggo wat niet vlekkeloos ging maar als het werkt, werkt t ook prima!
Na elf jaar trouwe KPN klant (bij marketing van KPN noemen ze dat slapende klanten)ben ik huiverig geworden voor de jaarcontracten van KPN die stilzwijgend verlengt worden. En ben de kosten/ tijd dat ik de namen en contact tijden moest opschrijven van alle (help)desk-medewerkers om achteraf te kunnen bewijzen dat ik geen bestelling geplaatst had maar alleen info gevraagd had niet vergeten.
Wij hebben wel glas laten aanleggen in de woning maar blijven nog
gebruik maken van de dienstverlening van Ziggo. (waar de medewerkers er inmiddels alles aan doen om je naar tevredenheid te helpen) Bedrijven waar je niet gebonden bent aan een jaarcontract en per mnd opzegbaar is
geniet toch mijn voorkeur. Daarnaast is Ziggo voordeliger.
En met een Downloadsnelheid direct op het modem 124 mb/sec up 9.7 mb. en op de router downl. 96 mb/sec en 9.6 mb up. ben ik blij.
Er komen straks vast nog aanbieders bij en zodra de kinderziektes verholpen zijn is het vroeg genoeg denk ik. . . .
Succes!
Groet,
Jeroen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rene
|
Geplaatst: 15 Mrt 2011 12:35:03 Onderwerp: |
|
|
Hoi Jeroen,
Tijdje geleden gegoogled en ook veel ervaringen gelezen. In de hoop dat aanbieders iets leren kan elk project anders uitpakken.
Lang zitten twijfelen of ik zelf al in zou stappen uiteindelijk vorige week toch maar aangemeld bij Lijbrandt. KPN ervaringen uit het verleden hebben me naar Lijbrandt gejaagd ook al zijn daar genoeg negatieve ervaringen over te vinden. Het nadeel is echter dat mensen bijna nooit hun positieve ervaringen delen in een forum.
Kennisen uit Hillegom hebben me over de streep getrokken met hun positieve woorden. We wachten af... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jacco Zoeteman
|
Geplaatst: 13 Jun 2011 14:23:14 Onderwerp: |
|
|
| Beste Rene, is jouw aansluiting reeds aangesloten en zo ja hoe zijn jouw ervaringen met Lijbrandt ? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rene
|
Geplaatst: 16 Jun 2011 13:32:20 Onderwerp: |
|
|
Sinds vorige week zijn we aangesloten!
Het heeft even geduurd voordat er actie werd ondernomen vanuit Lijbrandt maar de uiteindelijk afhandeling is netjes en snel verlopen.
We hebben het glasvezel-50-compleet-pakket en het bevalt goed.
Het zappen met de Amino 140 gaat wel een beetje traag maar dit is misschien gewoon wennen.
Al met al positief! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jacco Zoeteman
|
Geplaatst: 17 Jun 2011 12:09:29 Onderwerp: |
|
|
Rene, heb jij speciaal gevraagd om de Amino 140 of hebben ze deze uit zich zelf gemonteerd ? Bij ons is namelijk een Amino 130 neergezet en er zit een vervelende vertraging in het beeld van een seconde of 3 bij het overschakelen van zender. Treedt deze bij jou ook op of heb jij daar geen last van. Is bij jou het volume te regelen met de afstandsbediening van de Amino en wat vind jij dan van het mximum ? In eerste instantie was dat bij ons niet te regelen maar met een bepaalde instelling, verkregen via Lijbrandt, is dat uiteindelijk wel gelukt.
Over GUIDION, welke door Lijbrandt is ingeschakelt voor de installatie, ben ik niet geheel tevreden. Dingen vergeten mee te nemen voor installatie, draden inkorten zonder dat dat nodig was en waardoor het hele beeld weg was, verkeerde facturen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nathalie
|
Geplaatst: 17 Jun 2011 15:55:36 Onderwerp: |
|
|
Wij zijn sinds een week of 3 over op Glasvezel van KPN. En nog geen problemen. Werkt perfect! Beeld is beduidend beter dan bij Ziggo. Internet gaat ook als vanouds. Nog geen voor/nadelen qua snelheid ontdekt. (ging al erg snel ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rene
|
Geplaatst: 21 Jun 2011 09:14:33 Onderwerp: |
|
|
Hallo Jacco,
De 140 heb ik zelf om gevraagd.
De vertraging zit ook in de 140. Niet 3 sec waar jij het over hebt maar wel toch wel een volle sec.
Het is even anders dan kabel maar misschien ook wennen.
De afstandsbediening is werkbaar voor tv en de amino. Volume ben ik ook wel te spreken over. Dat is toch gewoon het volume geluid van de tv?
Misschien dat het een verschil is tussen de 130 en 140?
Guidon was even behelpen. Monteur kwam een beetje onvoorbereid binnen en het leek alsof ik hem dingen in diende te fluisteren over best mogelijke aansluitingen. Uiteindelijk werkt wel alles.
Internet snelheid merk ik weinig verschil in met Ziggo.
Al met al toch een tevreden klant |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|