FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Meerdere alts

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
denjoker
Soldaat 2e Rang

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 11:28:47    Onderwerp: Meerdere alts Reageren met citaat

Is het toegelaten om een alt uit de guild te laten kicken en dan een andere alt te laten invite zodat je er een alt en een main in de guild zitten.
Want ik ben op het moment bezig om een alt te zoeken op killrog om een keer iets anderes te hebben.
Terwijl ik een alt zoek probeer ik nieuwe klasses uit.
Als er iemand een tip voor me heeft welke alt ook nog goed is( wel geen mage of druid of warrior want die heb ik al).
Ik heb problemen met keuzes dus als het mogelijk is geeft mij wat tips om een goeie alt e zoeken voor me zodat ik wat afwisseling heb.

P.S. Srry voor dit groot bericht

lvl 4 Gnome Warrior
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 14 Mrt 2007 11:28:47    Onderwerp:

Terug naar boven
Debby
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 11:57:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Van mij mag je heus wel een alt laten kicken door een van ons drie?n en die vervangen voor een andere alt Wink

375 Mining/375 Skinning
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Skystormer
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 12:45:17    Onderwerp: Reageren met citaat

ok je hebt dus een mage, warrior en druid gehad.

Dus nog niks met pets, dus neem een hunter of warlock.

En dat kicken, je hoeft het maar te zeggen.
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
denjoker
Soldaat 2e Rang

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 15:54:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar stel dat ik een warlock neem wat met ik doen met het probleem dat niemand een warlock wil in een instance???

lvl 4 Gnome Warrior
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Skystormer
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 17:23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaak moet je zelf degene zijn die een party samenstelt.

Een tip speel als een waardige speler, en mensen zullen je zelfs vaker vragen mee te doen.

Ben resoluut (streng) als mensen need doen zonder reden. Ik heb vaak zat in instances of deze gast gekickt of uit de party gestapt. (ook al betekende dit het einde van de instance)

Ben duidelijk dat is het belangrijkste, als iedereen hoog level is maakt het niet zo veel uit, dan kun je foutjes aan.
Maar bij hogere level instances, zorg dat je weet wat je doet. Ik heb een kleine warlock guide op dit forum staan.
Zorg dat iedereen health en mana stones heeft, het liefst zonder dat ze er zelf naar moeten vragen. Als je zelf vaak de reden bent van oponthoud in een groep vinden ze niet leuk. Als er veel casters zijn valt het niet op. Maar zorg dat je mana goed op pijl is.

In instances ben je cht backup class, je pet zorgt voor de monsters die de tank niet kan/vergeet te agroen (of gewoon te veel er zijn)

Voordelen van een warlock

Ze levellen snel
Kunnen meerdere monsters tegelijk aan. (ja ook elites)
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Night
Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 18:55:01    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn alt is toevallig een warlock, kheb wel een beetje verstand van warlocks (niet veel) maar als je vragen hebt kan ik ze (misschien) wel beantwoorden Wink
Zoals sky al zei is het zo dat warlocks wel (es) oponthoud veroorzaken; bijv. summonen van pet of healtstones maken, als je in een instance zit zet je pet op passief, void zijn meer voor tank, maar imp hebben juist meer krachten: ze geven je meer stamina+ze kunnen je een fireshield geven (dit betekent dat bij een bepaalde aanval de mob ook wat damage krijgt Wink Maar bedenk wel dat een imps lage stamina heeft (op lvl 16 nog g??n 100!) pas daar vooral mee op, daarentegen hebben voids meer stamina (op lvl 16 ongeveer 300-400) Void kan vanaf lvl 16 "Sacrifice" leren, dat betekent dat als jij bijna dood gaat (je kunt het altijd doen) kun je je void in een schild transformeren (voor 30 sec.) die je beschermt tegen alle damage, bedenk wel dat je void dood gaat en dat je hem opnieuw moet summonen (kost tijd)
Zorg er ook voor dat je altijd soul stones (je bent soul stones nodig voor summonen (van pet) en health stones maken) bij de hand hebt; zet ze bijv. in je bank zodat je er altijd wat hebt of koop een soul bag (warlocks kunnen die met q krijgen, kweet niet op welk lvl)
Nadeel=pets moet je allemaal met (lastige) questen krijgen.
Voordeel=je hoeft geen mount te kopen (kun je krijgen met (lastige) questen)

Ik kan nog wel langer doorgaan (zo lang nou ook weer niet) maar ik laat het eerst hierbij Wink
micha
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 19:09:36    Onderwerp: Reageren met citaat

dit noem ik pas lange teksten....
ga een boek schrijven Razz
micha
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 19:10:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Night schreef:
mijn alt is toevallig een warlock, kheb wel een beetje verstand van warlocks (niet veel) maar als je vragen hebt kan ik ze (misschien) wel beantwoorden Wink
Zoals sky al zei is het zo dat warlocks wel (es) oponthoud veroorzaken; bijv. summonen van pet of healtstones maken, als je in een instance zit zet je pet op passief, void zijn meer voor tank, maar imp hebben juist meer krachten: ze geven je meer stamina+ze kunnen je een fireshield geven (dit betekent dat bij een bepaalde aanval de mob ook wat damage krijgt Wink Maar bedenk wel dat een imps lage stamina heeft (op lvl 16 nog g??n 100!) pas daar vooral mee op, daarentegen hebben voids meer stamina (op lvl 16 ongeveer 300-400) Void kan vanaf lvl 16 "Sacrifice" leren, dat betekent dat als jij bijna dood gaat (je kunt het altijd doen) kun je je void in een schild transformeren (voor 30 sec.) die je beschermt tegen alle damage, bedenk wel dat je void dood gaat en dat je hem opnieuw moet summonen (kost tijd)
Zorg er ook voor dat je altijd soul stones (je bent soul stones nodig voor summonen (van pet) en health stones maken) bij de hand hebt; zet ze bijv. in je bank zodat je er altijd wat hebt of koop een soul bag (warlocks kunnen die met q krijgen, kweet niet op welk lvl)
Nadeel=pets moet je allemaal met (lastige) questen krijgen.
Voordeel=je hoeft geen mount te kopen (kun je krijgen met (lastige) questen)

Ik kan nog wel langer doorgaan (zo lang nou ook weer niet) maar ik laat het eerst hierbij Wink

300-400 stamina????
dat is 30000-40000 hp Razz
Night
Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 19:54:08    Onderwerp: Reageren met citaat

eh ik bedoel hp Mad
micha
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2007 22:16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

lol grapje night Very Happy
nou jah
eerder een bijdehandte opmerking
Night
Sergeant

BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2007 13:03:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Cool
Sjorsiehj
Sergeant

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 14:58:06    Onderwerp: Reageren met citaat

k heb op een andere server ook warlock, k vind het wel leuk spele maar k heb er vaak probleme mee dat k zo weinig armor voor instances want als men void dan de pijp uit gaat ben k zo dood, maar ze zijn wel leuk in BG's maar als je dan een class neemt met een pet neem dan een hunter(die vind k veel lekkerder spele) en voor mijn speelstijl lvlen ze veel sneller en ze hebben wat meer armor voor als je tog in een melee gevecht komt te zitten

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Vragen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: