FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

vergadering?!
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 10:35:12    Onderwerp: Reageren met citaat

pacific schreef:
als we op lowlands afspreken, zullen er echt geen 170 mensen komen, alles onder 14 jaar komt dan niet, dus dan hou je miss 50 actieve members over, en waarom een rustig plekje @ lowlands.

en nog belangrijker : WAAROM FFS NUCHTER?

Hahaha, veel mensen gaan niet naar Lowlands vanwege zeikende ouders. Ik kan misschien wel mijn ouders zo gek krijgen om me binnenkort naar Terneuzen te rijden voor dta jazzcafeetje. Over dat cafeetje gesproken, aankomende vrijdag is er een New Orleans-jazz avond, toch? Leek me wel vet, misschien krijg ik mijn ouders zover, maar Moon, check dan ff of het niet al uitverkocht is. En anders kom ik een keer op zo'n jam-avond misschien. Moon, leg me ff uit wat die Jam-avonden precies inhouden, iedereen die komt mag meejammen of is het meer dat je luistert naar de jam?

Ik wil ook zo'n vet jazzcaf? in mijn buurt Sad

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger

Geplaatst: 22 Apr 2007 10:35:12    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Vragen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: