FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

[Mage] Fherro, Female Human. lvl 61

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Apply
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kritz
Korporaal

BerichtGeplaatst: 7 Okt 2007 14:25:44    Onderwerp: [Mage] Fherro, Female Human. lvl 61 Reageren met citaat

1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Fherro, Female Human, Mage.
Alts? dit is een alt.

2. Hoe oud ben je?
21 jaar en een Dude in Real Life.

3. Hoe lang speel je al WoW?
sinds November 2004. kortom een tijdje.

4. Hoe veel uur in de week speel je?
varie?rend, 10-20 uur, soms wat meer

5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Nou je het zegt... Geen idee eigenlijk... Denk Raide en Officer meetings, beetje farme. queste misschien ook.

6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Mage zuigt.... Rogues en Warriors zijn leuker. Maar healer zijn vind ik nog minder had niet veel keus voor Alliance chars, heb geen Alliance Rogues of Warriors... Toen ik tussen Mage, Warlock en Paladin moest kiezen voor migration koos ik mage.
Ik heb een Warrior gespeeld, zowel als tank als DPS. Beide Karazhan. Ik heb een Paladin gespeeld, Healer voor patch 1.8, Onyxia, MC en BWL. Ik heb een Warlock gespeeld tot lvl 59. Ik ben een Rogue, ZG, AQ20, AQ40 (eerste boss), Onyxia's Lair, MC, BWL, Karazhan, Gruul's Lair, TK the Eye en SSC.

7. Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Waarscheinlijk wel. Uitzondering: dat ik er de logica van inzie.

8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
Thralls Defeat (Turalyon*), SIN (Ragnaros*), MoX (Rangnaros*), SIN (Frostmane*), HeX(SteamWheedle Cartel*), Dominance (SteamWheedle Cartel*)
(*= ander Realm)

9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Ja, Debby. Zodat ik met haar kan praten. Weet niet, ben een beetje een betweter in WoW. Maar voor mijn verdediging: Ik weet ook een heleboel over WoW

10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
KTM en Omen. CTMod, Groupcalendar zuigt (maar ook die heb ik) en voor de mensen die toekomst zien in Raide adviseer ik Deadly Boss Mod, Helpt echt met in leven blijven.

11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Herbalist en Alchemist... Geen idee te lang geleden (Ergens voor gates of A'Q opening heb ik dit char gemaakt), 335 Hebalist 352 Alchemist.

12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Vertellen hoe het beter moet, als ik niet al Group Leader ben om dingen te marken. Mensen die niet "up to scratch" zijn kicke. Of als ze allemaal van 1 guild zijn, /leave group.

13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Als hij dat al ontvange heeft kan ik niet veel meer doen.
Enchanter skill 117 (zei ie zelf) rolled need op mijn Formula (mijn Rogue is enchanter) en wint, skill om het te leren is 360 (ik ben 375). Hij heeft er geen recht op, maar wint de need roll. Op mijn Ignore list dat het eind der tijden. Stomme mage laatst whisperde zijn guildie me waarom die dude op ignore was, had me kennelijk geprobeert te whispere voor een +spell dmg enchant op bracers. Eigenschuld !

14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Moeilijke of schrik vraag stellen in guildchannel en hopen dat ie zichzelf voor gek zet. Of hem er gewoon op wijzen wat ik van hem en zijn gedrag vind. (ligt aan mijn humeur op zo'n moment.) Razz

15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
JA, ik ben al in de Guild dus neem deze post niet als een voorbeeld. Ik heb de vragen naar waarheid ingevuld.
Mar weet zeker dat als ik in deze guild had gewild en er nog nit inzat ik het niet zo zou formuleren.
Ik ben een slecht voorbeeld. Houd daar rekening mee.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 7 Okt 2007 14:25:44    Onderwerp:

Terug naar boven
Kritz
Korporaal

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2007 00:18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik Laughing

Terug naar boven
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2007 13:35:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Grappig dat er in je signature 457 agility staat en in je screenshot 764 Wink haha.

Served!
Korporaal

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2007 13:54:06    Onderwerp: Reageren met citaat

uhh, ik heb in E?n van mijn posts mijn best gedaan duidelijk te maken dat een rogue een slome mainhand hoort tebruiken.
Bovendien kan iedereen zien dat dat duelwield Merciless Gladiator swords zijn.

Toch staat er: 1.39 en 0.80 speed op die screen shot.
Misschien ben ik wel raid buffed?
ohh btw dragonspine proc was al afgelopen toen ik deze screen shot nam.
ik was te langzaam....

Buffs? : Duel proc mongoose, slice and dice, hourglass, blade flurry, en Thundering skyfire diamond.
en Mark of the Wild, Powerword Foritude en Spirit, Leader of the Pack.
geen pots tho, had nog steeds een unstable flask op me, maar in TK werkt ie niet Razz.

En het is "PWNED" niet Served. Razz

Terug naar boven
Badbullet
Schavuit

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2007 14:22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Pwned is zooo islam, Served is nieuwe stijl Twisted Evil
anyway, mooie gear op den rogue. En welkom met je mage Razz

FOR THE HORDE!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Apply Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: