| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Turok20310 Soldaat
|
Geplaatst: 12 Okt 2007 13:55:58 Onderwerp: Hero class vraagie |
|
|
Mensen ik heb een vraagie.
Bij de volgende uitbreiding komt een Hero Class. Maareuhm kan je dat pas worden op lvl 70? Want ik hoorde ook iets over lvl 55. Ik wil het effe weten want me vriend en ik willen dan ltr proberen een hero class te maken dan. En of ik dan op lvl 55 moet wachten ( of ander lvl) of gewoon lvl 70 worden. Weet iemand het antwoord?????  _________________ Is eigenlijk: GNOMEMAX
GNOMES RULEZZ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Okt 2007 13:55:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 12 Okt 2007 16:37:36 Onderwerp: |
|
|
hiervoor moet je 80 zijn
dan maak je een nieuwe char die hero class kan zijn en die begint op lvl 55 _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 13 Okt 2007 09:26:02 Onderwerp: |
|
|
| Chainsawclaw schreef: | hiervoor moet je 80 zijn
dan maak je een nieuwe char die hero class kan zijn en die begint op lvl 55 |
Nopers.
Er worden idee?n in het rond gegooid. het is al gezegd dat je geen level 80 hoeft te zijn omdat dan een race naar level 80 voor de Hero class zou beginnen. De quest is waarschijnlijk te doen (hebben ze gezegd) op level 55, 60 of 70. De class zelf begint waarschijnlijk op 55 of 58, dat wel. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 13 Okt 2007 10:57:04 Onderwerp: |
|
|
kheb 55 lock altje... handig om die 55 te laten of je kan gewoon veranderen wanneer je wil? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Turok20310 Soldaat
|
Geplaatst: 18 Okt 2007 12:58:47 Onderwerp: |
|
|
Geen idee _________________ Is eigenlijk: GNOMEMAX
GNOMES RULEZZ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elfi Korporaal
|
Geplaatst: 18 Okt 2007 13:43:59 Onderwerp: |
|
|
Mooi, dan ga ik snel zorgen dat mijn lockje minimaal lvl 55 gaat worden
Elfishbemi --> Linlock |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 18 Okt 2007 17:06:33 Onderwerp: |
|
|
Kijk, het idee is dat rond level 55 ergens je een quest kan ontvangen en de class kan unlocken. Je ruilt niet je oude char in voor de hero class, maar je speelt hem vrij om in de character creation een gloednieuwe Death Knight te maken.
Dus niks geen gedoe met altjes, gewoon de quest op je main doen  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 18 Okt 2007 17:09:33 Onderwerp: |
|
|
ey lieverd kom wat vaker online dan  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 21 Okt 2007 10:15:32 Onderwerp: |
|
|
cheers _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

Geregistreerd op: 18 Sep 2007 Berichten: 60 Woonplaats: The Netherlands
|
Geplaatst: 28 Okt 2007 17:43:52 Onderwerp: |
|
|
Deel 1 uit 4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_rUw9c1cZYo[/youtube]
Deel 2 uit 4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IPO8tSZlGH8[/youtube]
dit deel geeft antwoord op je vraag.
lvl 80 een quest, die het idee volgt van de warlock epic mount quest.
die iedereen die lvl 80 is kan beginnen. en als je de hero class "unlocked" hebt kan je een nieuw char aanmaken (als je er niet al 10 op het realm hebt, aangezien 10 chars het max is per realm).
je nieuwe char, de Death Knight, zal niet op lvl 1 beginnen maar 'Waarschijnlijk' op lvl 55.
Deel 3 uit 4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J4sPLV6qu9s[/youtube]
Deel 4 uit 4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ih0IDoxvv7k[/youtube] _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 29 Okt 2007 09:03:35 Onderwerp: |
|
|
| Kritz schreef: | lvl 80 een quest, die het idee volgt van de warlock epic mount quest.
die iedereen die lvl 80 is kan beginnen. en als je de hero class "unlocked" hebt kan je een nieuw char aanmaken (als je er niet al 10 op het realm hebt, aangezien 10 chars het max is per realm).
je nieuwe char, de Death Knight, zal niet op lvl 1 beginnen maar 'Waarschijnlijk' op lvl 55. |
Maar er zijn alweer announcements gemaakt dat de quest op lager level dan level 80 zal beginnen om de race naar level 80 minder groot te maken en dat men meer kan genieten van het levellen.
De quest zal nu rond de level 55-60 beginnen denken ze. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

|
Geplaatst: 29 Okt 2007 10:54:36 Onderwerp: |
|
|
Offical news:
Wrath of the Lich King Demo panel: liveblogging from BlizzCon
Aug 3rd 2007
1:34pm: Death Knight is a hero class-- can't roll as a level one character, wanted to make it more epic (no level one Death Knights). Character class with two distinguishing elements-- have to unlock the ability to play one. Don't have to be a raider. Quest chain at level 80, like the Warlock epic mount quest, to unlock Character class. Story elements-- explain interaction with Arthas. Second element: Once you've unlocked it, you start off at a relatively high level (55, 60, 70-- not sure yet), with preexisting set of spells and abilities.
(o.a. te vinden: http://www.wowinsider.com/2007/08/03/liveblogging-the-blizzcon-expansion-demo-panel/
ik link deze omdat je hier geen member hoeft te zijn om het archief in te kunnen.)
posted: Sunday, August 26th, 2007
I will constantly update this post as more information becomes available for the requirements and details about the Death Knight hero class coming with The Wrath of the Lich King. For now this is all the info that was made public:
* Death Knight requirements:
* You won?t need to be level 80 to unlock the Death Knight.
* It can be unlocked between level 55 and 60
* Players can create their Death Knights and have to go through a trial in order to be able to play their Death Knights.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Which race?
It?s true that the current plan has been heavily discussed to go ahead with all races, but no final decision has been made. After talking to Chris he wasn?t totally sold on the idea. Both are technically correct in that the current plan of some of the developers is to go ahead with all races, there?s been no final decision made and no real work has progressed to force a decision just yet. The FAQ is more accurate at this time, in my opinion.
Lore-wise there?s really no reason why a specific race couldn?t become a Death Knight.
All races can be challenged mentally and physically, their will dulled, and be cast down into madness ? and darkness. Their souls drawn into the runeblade they wield.
(ja betrouwbaar... zijn eigen mening staat er zelfs in...)
ik wacht wel tot er een officele vermelding komt en niet een speculatie.
tot die tijd hou ik me bij wat er op de LiveBlog is gezegd.
En je zegt wel dan word het een wedstrijd wie als eerste lvl 80 is.
Maar Blizzard heeft 2 lvl 70 start gebieden gemaakt om te zorgen dat het niet zo druk word.
Wat gebeurd er als iedere lvl 55 of hoger meteen zijn DK heroClass quest kan doen?
dan worden de mobs die hiervoor gekilled moeten worden gecamped op het spawn punt.
de items die je nodig hebt voor de quest 1000g in AH (omdat iedereen ze wil en er vast niet genoeg zullen zijn voor iedereen, want als het vendor items zijn is de quest niets waard kwa moeilijkheid)
en dan de lvl 58 DK in hellfire pensula?
Blizzard heeft juist 2 begin gebieden gemaakt in Northrend zodat het rustiger word dan bij TBC release.
en de race naar 70 was er in TBC toch ook al.
Denk je dat iedereen een DK als main wil?
misschien willen inderdaat meer mensen het uit proberen. maar ik denk niet dat je op op lvl 60 al de quest kan doen (tenzij je hulp krijgt van 4x lvl 80) _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

|
Geplaatst: 29 Okt 2007 11:04:57 Onderwerp: |
|
|
sorry voor de lange post, maar nu ben ik wel uitgesproken op dit onderwerp. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|