| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 22 Nov 2007 00:30:31 Onderwerp: Verkeerde Usernames op het forum |
|
|
Hey all.
Ik heb een aantal usernames gevonden die NIET hetzelfde zijn als characternamen in de guild.
In de forumregels staat hetvolgende:
| Citaat: | | Gebruik precies dezelfde username als main character in de guild |
Wil iedereen die NIET dezelfde username heeft als in de guild, mij een mailtje / p.m / whisper / rooksignaal sturen? Dan kan ik het namelijk veranderen .
Iedereen die dit NIET v??r 1 December heeft gedaan, wordt DEFINITEF gekickt van het forum.
Hieronder staan een aantal voorbeelden:
Blue
Sander
Talishia
NiekAap
Warlord888
Ylook
Solitus666
lorwen
Turok20310 _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 00:30:31 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 11:48:56 Onderwerp: |
|
|
Ik val daar ook onder denk ik zo. Is het mogelijk je username aan te passen? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elfi Korporaal
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 12:10:17 Onderwerp: |
|
|
Mag Elfi wel voor Elfishbemi??
Anders pas je het maar aan hoor geen probleem. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 22 Nov 2007 12:37:42 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | | Ik val daar ook onder denk ik zo. Is het mogelijk je username aan te passen? |
Als admin kan ik iedereen zijn usernames veranderen. Dit betekent wel dat je inlognaam ook zal veranderen. Ik zal tegen de tijd dat de usernames veranderd gaan worden iedereen een in-game mailtje versturen.
@Elfi...
Zie alinea hierboven ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 24 Nov 2007 14:50:09 Onderwerp: |
|
|
mijn game naam(Chasacl) is een ingekorte versie van mijn forum naam(Chainsawclaw) moet ik mijn naam ook veranderen? _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 25 Nov 2007 16:05:38 Onderwerp: |
|
|
Ik heb idd toen ik mijn forum acount aanmaakte gedacht dat ik deze kon veranderen. Dit bleek niet het geval en ik heb daarom ook een week geleden ofzo een nieuwe account aangemaakt gewoon met Spookloek als naam. Maar die is dus niet nodig als jij gewoon mijn naam kan veranderen Dus doe je ding en pas het aan zou ik zeggen
Ik ben trouwens ook van plan wat actiever op het forum te worden alleen is mijn message per day getal nu zo laag. Wordt daar naar gekeken als je de actiefheid van iemand wilt weten? _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 12 Jan 2008 16:21:48 Onderwerp: |
|
|
Kan je dit een keer regelen nick
ik merk namelijk dat ik het ook best wel vervelend vind als ik niet weet wie iets gepost heeft.
edit: wat ben ik in een zeur stemming vandaag  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 13 Jan 2008 12:00:30 Onderwerp: |
|
|
verander plx  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|