FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Verdeling van Loot (DKP)

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 13:08:15    Onderwerp: Verdeling van Loot (DKP) Reageren met citaat

• Loot:
Voor het looten van de items in de raids, gebruiken we de volgende regels:
1 of 2 mensen worden aangewezen als Bank. De loot staat op Free-for-all. Alle loot die vrijkomt, wordt alleen door de banken geloot.
Wat gebeurd er met de items die geloot worden door de Bank?
- De Grijze items die worden geloot, worden verkocht bij een vendor, dit geld gaat naar de guildbank.
- De Uncommon items worden gedisenchant, en de mats worden verstuurd naar de guildbank.
- De Rare items worden middels het DKP systeem geloot. Als deze niet worden geloot, worden ze gedisenchant, en naar de guildbank verstuurd.
- De Epic items worden middels het DKP systeem geloot. Als deze niet worden geloot, worden ze gedisenchant, en naar de guildbank verstuurd.

• De Guildbank
Deze is te downloaden via deze link. Hoe de guildbank te gebruiken is, is hier te vinden.
De items die worden geloot, worden gedisenchant. De disenchant items worden dan naar de guildbank gestuurd. Van de opgebouwde credits kun je deze dan 'kopen'.

• DKP
Bijgeschreven DKP
- Per ??n uur raiden wordt 5 DKP bijgeschreven.
- Per boss-kill wordt 5 DKP bijgeschreven.
- Per first boss-kill wordt 15 DKP bijgeschreven.

Afgeschreven DKP
- TIER tokens kosten 75 DKP
- Epic items kosten 50 DKP
- Rare items kosten 25 DKP
- Niet op de afgesproken tijd bij de raid zijn: -25 DKP

Verdelen van de Loot:

Als er een boss gekilled is, word er in de raid-chat door de masterlooter verteld, welke items er zijn geloot.
Als er een item bij zit dat je zou willen hebben, kun je de raid-leader whisperen. Vanaf het moment dat er twee mensen zijn die hetzelfde item willen, krijgt de persoon wier het meeste DKP heeft, het item.

IK STA ROOD!
Er kunnen nog steeds items geloot worden voor DKP als je rood staat, mits er niemand anders wil bieden op het item! Je kunt dus niet bieden op een item, als er nog iemand wil, als je rood staat.
Je kunt onbeperkt rood staan, maar dit gaat ten koste van de kans dat je een item krijgt, als anderen ook willen looten!

DKP Reset:
Bij een guildkick door enige reden, worden de DKP waarden gewist uit het systeem. Guildkicks kunnen worden veroorzaakt door meerdere redenen. Deze kun je hier terugvinden.
Uitzonderingen worden niet gemaakt, tenzij vooraf besproken met de raid- / (co)leaders.

Laatst aangepast door Moondawn op 16 Dec 2007 23:12:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger

Geplaatst: 18 Nov 2007 13:08:15    Onderwerp:

Terug naar boven
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 12:45:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Bump
Korporaal

BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 18:49:20    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm nice Razz

maaaaaaar nu ff een vraagje want had zelf een keer dat ik niet online kon komen omdat zusje een verslag moest maken (tja er is nu eenmaal maar 1 pc in huis (schaam schaam)) maar hiervoor kon ik netjes een smsje sturen naar jou hoe zit dat met andere mensen er zijn natuurlijk dingen die voor wow gaan
eltharion
Korporaal

BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 09:59:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey hey,

Ik vind dit op zich een heel eerlijk idee. Ik heb alleen een vraagje.
(tja ben blond en kom uit Limburg)
Wanneer er een raid en er dropt b.v. een dikke epic boog Razz er zijn 2 hunters die m graag willen hebben. De boog heeft ook duidelijk hunter spec. Maar er is ook een warrior b.v. die z'n oogje op de boog heeft laten vallen. Wat nu??

Is het zo dat mensen die doordat ze een bepaald item krijgen de raid sterker kunnen maken, voorrang krijgen, Of telt dit niet mee in de berekening?

misschien een domme vraag.

groetjes manuel
Delomir
Soldaat

BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 11:18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

De hunters hebben dan voorrang op de bow, net zoals als melee classes voorrang hebben op melee weapons boven een hunter.

Dit lijkt me het meest logisch in ieder geval zo deed de raiding guild waar ik maanden mee geraid heb op lvl 60 het.

Klopt dit Moon?

Ik vind trouwens de boete voor te laat komen nogal hoog Very Happy. maar zal waarschijnlijk wel zorgen dat niemand het in zijn hoofd haalt om te laat te komen.
Korporaal

BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 13:24:43    Onderwerp: Reageren met citaat

we veriezen veel tijd wegens te laat komen steeds, dus dan zorgen we gewoon dat iedereen ckr optijd is en ja boog is hunter priority
Korporaal

BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 13:26:11    Onderwerp: Reageren met citaat

de boog was als voorbeeld gebruikt maar ik snap t nu had het ook wel verw8 op deze manier maar als ik t vraag weet ik t zeker.

thnx mensen Smile
micha
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2008 23:28:09    Onderwerp: Reageren met citaat

wat houdt first-boss kill eigenlijk in ? Razz
Sander
Sergeant

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 10:02:54    Onderwerp: Reageren met citaat

micha schreef:
wat houdt first-boss kill eigenlijk in ? Razz

een boss killen die de guild nog niet eerder heeft gekillt, dus wie nu zuljin pwnt, krijgt 15 dkp erbij

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: