| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Klaar voor Heroics? |
| Ja |
|
100% |
[ 3 ] |
| Nee |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 3 |
|
| Auteur |
Bericht |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 19:46:00 Onderwerp: Klaar voor Heroics: Ja of Nee? |
|
|
Ik wou graag weten of ik klaar ben voor heroics
Hier mijn gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Sjorsiehj
De leggings worden binnenkort vervangen met gladi leggings
ook zou ik graag weten waar ik een paar leuke trinkets vandaan kan halen _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 19:46:00 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 20:25:41 Onderwerp: |
|
|
Nou helemaal geweldig is je gear nog niet maar de makkelijkere heroics moeten toch wel kunnen (ramparts, underborg, slave pens, e.d.)
Ligt ook vooral aan je trap skills als hunter.
Je trinkets zijn inderdaad waardeloos , heb je die ene van de quest reward in Hellfire? In CoT: BM dropt ook een heeeeele goede maar die heeft wel een lage dropchance.
Ik zal je ingame nog wel wat linken
Wat ik je trouwens aanraad wat gear verzamelen betreft, je kan het beste je foccusen op 1 item en dan gewoon die heroic (of natuurlijk normal instance) farmen tot je hem hebt en dan naar de volgende .
Dit was tenminste mijn tactiek en het beviel me goed _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 21:43:30 Onderwerp: |
|
|
Armory werkt bij mij niet, maar zoals loek zegt, als je kan trappen maakt het niet zoveel uit.
En officiele blizzard heroic req is: Paar blue van normal instances/quests. voor de rest greenies.
Maar ik zou zeggen voor heroic: meeste gear blue minstens _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 21:53:09 Onderwerp: |
|
|
Ik weet van de trinket die in BM dropt, als ik men kara att doe daarna ga ik em farmen(heb tog nog een Keepers Of time rep recipe nodig) en ik ga weer respeccen naar 0/41/20 ofzoiets vanwege betere traps enzo
ik moet alleen nog wat doen aan mijn trinket en necklace, verder er nog wat enchantjes op doen en dan pre-raid geared denk ik
Nu nog effectief leren trappen, want daar ben ik nog niet al te best in...  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 21:58:06 Onderwerp: |
|
|
mja je hoeft geen goeie gear voor heroic.. zelfs voor kara niet.. het is bedoeld om daar gear te verzamelen. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 22:00:18 Onderwerp: |
|
|
hehe, maar ik wil wel gewoon goeie gear hebben, omdat ik het dan toch een aardig stuk makkelijker is, dus..., maar je hebt wel een beetje gelijk, maar ik ga liever niet met meerdere greenies (op misschien 1 trinket na) kara in, omdat ik dan denk ik ook meer druk leg op de andere raid members omdat die mij dan weer moeten compenseren. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Delomir Soldaat
|
Geplaatst: 8 Jan 2008 19:48:31 Onderwerp: |
|
|
Je gear is in principe wel genoeg om de makkelijke heroics te doen maar ik denk niet dat veel mensen je mee zullen nemen in een pug.
Kijk even naar mijn armory page je kan daar wel wat makkelijke te verkrijgen gear vinden als upgrade. Ik zou vooral proberen de season 1 xbow te halen en mogelijk wat pvp armor.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Delomir _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 8 Jan 2008 22:30:50 Onderwerp: |
|
|
Ik wil wel gaan pvpen voor die xbow, maar dat duurt wel ff voor ik die heb, want met school en een leven(!!!) haal ik hooguit 2k honor ofzo per dag , maar te veel pvp armor wil ik ook niet hoeven halen, kan wel wat epics maken straks met LW en dan heroics runnen voor de badge rewards zoals Blood Knight War Cloak enzo en bloodlust brooch, want die zijn erg chill... _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|