| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 9 Jan 2008 17:16:58 Onderwerp: Danielito |
|
|
1. Ben je attuned voor Karazhan? Zo niet; op welk deel van de attunement zit je? Ben er helemaal klaar voor!
2. Ben je bereid om iedere dag te raiden van half 8 tot half 11? Zo niet; op welke dagen kun je w?l. Ik moet op dinsdag en donderdag trainen, verder ben ik of de vrijdag of de zaterdag in de kroeg te vinden maar can ik rekening houden met GC.
3. Hoe zijn je talents verdeeld? Wat bevalt je aan deze build? Ik ben voornamelijk BM gespecced. Voordeel voor raid is +3 % dmg voor heel de raidgroup wanneer mijn pet crit (en das vaak) en adv hunt mark (+110 att melee en tot +440 att ranged voor heel de group). Voor pve is t uiteraard makkelijker soloen omdat je met BW geen CC over je heen krijgt.
4. Zou je bereid zijn om te respeccen als we dat vragen? Uiteindelijk wel.
5. Heb je al ervaringen met raiden en karazhan? (nog) niet
6. Heb je de verplichte addons en weet je hoe met deze om moet gaan?
Ik heb ze allen gedowned en speel/oefen er mee in groups/bg waar mogelijk.
7. Beschik je over ventrilo en/of een mic? Allebei
8. Wat is je skill in First Aid? 364
9. De raid verloopt moeizaam en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders, beter of sneller kunnen. Wat doe je? Even aan mn moeder.. eeuh de leader voorleggen, ben iig eigenwijs genoeg om niet te leaven.
10. Zie je het zitten om de raid-group te leiden? (Marks, Tactics, Loot, DKP, enz.)
Nope, zou ik eerst wat meer ervaring voor op moeten doen. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Jan 2008 17:16:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 9 Jan 2008 17:17:56 Onderwerp: Danielito |
|
|
Kut bovenstaande geld voor Danielito (hunter) zit ff op Stijns laptop te kutten aangezien hij op de pc zit te wow-en  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 12 Jan 2008 16:11:49 Onderwerp: |
|
|
Ok, tot nu toe hebben er 1 rogue, 2 mages, 1 warrior tank, 5 (!) hunters, 1 enhancement (toch?) shaman, 1 holy priest en 1 druid tank geapply'd
Dit betekent dat we volgens het forum nog steeds een healer tekort hebben en dat het verschil in classes wat de DPS nog niet zo groot is. Vooral het enorme aantal hunters viel te verwachten naturlijk maar ik denk dat we wel keuzes moeten gaan maken tussen deze hunters. Wat (naar mijn mening) nu fijn is om nog te recruiten: een warlock, healers ofc. met voorkeur voor een pala en een druid/shaman.
Ik weet dat er wat mensen zijn die in kara 2 willen maar die gewoon het vragenlijstje nog niet hebben ingevuld , als je mensen kent waarbij dit het geval is laat ze dan even duidelijk weten dat het belangrijk is voor de leiding dat ze deze lijst invullen zodat die een goed beeld krijgen wat er voor mogelijkheden zijn. Zo kunnen we zo snel mogelijk die eerste group inhalen en ze laten zien we die baas is  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 21 Jan 2008 15:33:11 Onderwerp: |
|
|
woohoo nog maar 2 healers ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Crane
|
Geplaatst: 28 Jan 2008 18:43:58 Onderwerp: Re: 2e Kara Group |
|
|
Beste Guildies,
Ik doe graag mee met de 2e kara groep, ben alleen voorlopig even geen tank meer maar doe behoorlijke DPS ;p
Crane[/i][/list] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Crane
|
Geplaatst: 28 Jan 2008 18:48:37 Onderwerp: Re: 2e Kara Group |
|
|
1. Ben je attuned voor Karazhan? Zo niet; op welk deel van de attunement zit je? Ben er helemaal klaar voor
2. Ben je bereid om iedere dag te raiden van half 8 tot half 11? Zo niet; op welke dagen kun je w?l. niet elke dag, maar lukt zeker 2 a 3 avonden in de week
3. Hoe zijn je talents verdeeld? Wat bevalt je aan deze build? Arms en Fury, veel DPS
4. Zou je bereid zijn om te respeccen als we dat vragen? uiteindelijk wel
5. Heb je al ervaringen met raiden en karazhan? geen Kara, klein beetje raiden
6. Heb je de verplichte addons en weet je hoe met deze om moet gaan? welke zijn allemaal verplicht?
7. Beschik je over ventrilo en/of een mic? Ja, beide
8. Wat is je skill in First Aid? 375
9. De raid verloopt moeizaam en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders, beter of sneller kunnen. Wat doe je? overleggen .;p
10. Zie je het zitten om de raid-group te leiden? (Marks, Tactics, Loot, DKP, enz.) eerst nog even een beetje oefenen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
meestereddy
|
Geplaatst: 29 Jan 2008 22:57:25 Onderwerp: Guillaumie wil ook mee (healer Dr00d) |
|
|
Nu group 1 al ver in Kara zit, en het tempo erg hoog ligt, willen we alvast beginnen met de tweede group op te richten.
Om in aanmerking te komen voor de tweede group, heb ik een vragenlijstje opgesteld, die jullie kunnen invullen.
1. Ben je attuned voor Karazhan? Zo niet; op welk deel van de attunement zit je? ik ben attuned ja
2. Ben je bereid om iedere dag te raiden van half 8 tot half 11? Zo niet; op welke dagen kun je w?l. ik ben niet bereid ELKE dag te raiden, maar ik ben in princiepe iedere dag beschikbaar
3. Hoe zijn je talents verdeeld? Wat bevalt je aan deze build? ik heb 61 puntjes zitten in restoration, waarbij ik alleen geen punten heb in het goedkoper maken en minder threat laten genereren van mijn tranquility. Verder heb ik ervoor gezorgd dat mijn HoT's flink critten en extra veel bonus healing krijgen.
4. Zou je bereid zijn om te respeccen als we dat vragen? Eerlijk gezegd: neen, tenzij er een gronisch tekort aan tanks komt. Maar ik ben liever de Healer...
5. Heb je al ervaringen met raiden en karazhan? nope, helaas niet echt, 2 keer mee geweest naar AQ 20 en naar ZG 1 keer, maar dat was meer om te kijken en te leren dan dat het serieus raiden was.
6. Heb je de verplichte addons en weet je hoe met deze om moet gaan? na deze post gaan we dat meteen in orde maken.
7. Beschik je over ventrilo en/of een mic? Ik heb een Ventrilo versie ge?nstalleerd staan. Ga zo nog even zoeken naar ventrilo mix. Ik heb een headset.
8. Wat is je skill in First Aid? 35 punten ofzow...
9. De raid verloopt moeizaam en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders, beter of sneller kunnen. Wat doe je? Ik wisp mijn zorgen en eventuele suggesties naar de raid leaders, mochten die mijn idee goed vinden post ik ze in de raid channel. Ik ben wel consistent en blijf in princiepe zitten, of er moeten hele rare dingen gebeuren, zoals dat de sfeer verpest wordt... Ik kom vooral voor de fun!
10. Zie je het zitten om de raid-group te leiden? (Marks, Tactics, Loot, DKP, enz.) In princiepe heb ik daar geen bezwaar tegen, maar ik moet nog een hele hoop op dit gebied leren. Ik sta wel al dagelijks groepen te leijden, dus dat gedeelte kan ik op zich wel... en die dubbele y is express
Dus!! extra healer meld zich bij deze! [/b] _________________ Dat ik niks weet is niks nieuws, maar dat ik weet dat ik het toch niet weet, dat is pas nieuws  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 1 Feb 2008 14:21:32 Onderwerp: |
|
|
/bump
ik vraag nog een keer aan iedereen om nogmaals de dagen te posten op welke zij zouden willen en kunnen raiden, dit maakt het plannen voor Djw nu heel wat makkelijker, en later ook met het plannen voor de 25 man raids. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chinca Soldaat
|
Geplaatst: 1 Feb 2008 14:28:59 Onderwerp: |
|
|
Hey de eerste avond staat zo wie zo vast
en dat zal zijn
elke donderdag om half 8 . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 1 Feb 2008 15:38:53 Onderwerp: |
|
|
Ik kan in principe elke dag op dinsdag na, maar ben nog steeds niet attuned, telkens als ik het wil doen kan iedereen niet en is er niemand op LFG  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 1 Feb 2008 16:27:21 Onderwerp: |
|
|
vrijdagavond en zondag
andere keren heb ik maar 2-3 uutjes dus dat gaan we niet halen  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 1 Feb 2008 18:44:40 Onderwerp: |
|
|
Voor mij komt over het algemeen donderdag, zondag(avond) en maandag(avond) het beste uit. Ik kan eventueel ook ??n van deze dagen inruilen voor wonesdag maar dan kan ik pas iets na half 8 on zijn als ik opschiet (drumles).
Vrijdag zit er niet in ivm afspraken met vrienden/vriendin meestal. Zaterdag zelfde verhaal. Dinsdag kan ik niet ivm orkest. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Yetisan Soldaat 2e Rang
|
Geplaatst: 1 Feb 2008 19:25:02 Onderwerp: Re: Danielito |
|
|
1. Ben je attuned voor Karazhan?
Ja!!
2. Ben je bereid om iedere dag te raiden van half 8 tot half 11?
zondags en donderdags het makkelijks.
3. Hoe zijn je talents verdeeld?
Nu nog alles op shadow. zit nog nieuwe te vergelijken. heb build info van kennis die al te vaak in kara geweest is :p
4. Zou je bereid zijn om te respeccen als we dat vragen?
als de kosten (ook voor training) vergoed worden wel ja.
5. Heb je al ervaringen met raiden en karazhan?
1keer temple daar in stv
ja, instellen nog ff.
7. Beschik je over ventrilo en/of een mic?
ja, maar legaal zou leuker zijn.
8. Wat is je skill in First Aid?
max
9. De raid verloopt moeizaam en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders, beter of sneller kunnen. Wat doe je?
ligt aan die situatie, maar stel dingen voor als ik ze heb
10. Zie je het zitten om de raid-group te leiden?
nee
Laatst aangepast door Yetisan op 5 Feb 2008 16:04:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ryl
|
Geplaatst: 4 Feb 2008 19:04:15 Onderwerp: Re: 2e Kara Group |
|
|
Ryl
1. Ben je attuned voor Karazhan? Zo niet; op welk deel van de attunement zit je?
Ik ben Kara attuned.
2. Ben je bereid om iedere dag te raiden van half 8 tot half 11? Zo niet; op welke dagen kun je w?l.
Ja, ik heb alle tijd.
3. Hoe zijn je talents verdeeld? Wat bevalt je aan deze build?
Combat swords; 20/41/0, het bevalt me vanwege de uber dps.
Jazeker, maar ik denk niet dat dat nodig is, ik heb een goede raid specc.
Ja zowel met pre-TBC raids als after, dus ook Kara.
Jazeker
Yep
375
9. De raid verloopt moeizaam en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders, beter of sneller kunnen. Wat doe je?
Ik zou komen met advies of suggesties; mocht ik de nodige kennis en ervaring hebben.
10. Zie je het zitten om de raid-group te leiden? (Marks, Tactics, Loot, DKP, enz.)
Op dit moment nog niet echt. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 5 Feb 2008 03:00:41 Onderwerp: |
|
|
1. Ben je attuned voor Karazhan? Zo niet; op welk deel van de attunement zit je?
Ja
2. Ben je bereid om iedere dag te raiden van half 8 tot half 11? Zo niet; op welke dagen kun je w?l.
Kan niet op donderdag zaterdag en zondag verder wel.
3. Hoe zijn je talents verdeeld? Wat bevalt je aan deze build?
Shadow + imp PWF
Heb ik het al met moon en paci over gehad en dit is niet aan de orde
Neen
jep
jep
223 ^^
Aangezien ik nog geen raid ervaring heb ben ik denk ik niet de juiste persoon om daar advies in te geven.. maar als ik denk dat het anders zou kunnen zou ik het aangeven en vragen hoe de rest daar overe denkt.
Neen _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 5 Feb 2008 03:00:41 Onderwerp: |
|
|
|
|