| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 30 Jan 2008 20:14:39 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | | ylook schreef: | Maakt nu uit hoe goed je tank is, je kan hem overaggroen als je volle dps gaat. Als je dat doet heb je dus imp fade nodig hoewel je je tank dan helemaal gek maakt haal je wel veel meer dps
edit: Shadow reach en shadow weaving zijn wel echt belangrijk ^^ |
In theorie klinkt het leuk, maar denk je dat die 6 seconden CD echt gaat merken?
Ik zelf kan vaak al voluit gaan in de raids, zonder dat ik overaggro.
Ik denk dat je die 6 sec cooldown niet gaat merken , terwijl je die andere talents WEL heel goed kan gebruikt. |
Nouja improved fade is vooral nuttig in 5mans groups en ik denk dat shanyah dat voorlopig nog wel even zal doen Maar het moet inderdaad niet ten koste gaan van Shadow reach en Shadow weaving, Liever imp PWF want in 5mans ga je die paar stam echt niet missen denk ik.
Achja die improved fade licht denk ik vooral bij speelstijl, Ik ben bijvoorbeeld heel blij dat er geen CD op mijn cower zit zodat ik helemaal loos kan gaan met DPS. Maar dit verschilt denk ik echt per priest en imp PWF is natuurlijk altijd wel handig _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Jan 2008 20:14:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 30 Jan 2008 21:08:27 Onderwerp: |
|
|
Shadow weaving begrijp ik wel maar ik snap nog niet waarom shadow reach echt moet.
Misschien ben ik na wat meer uitleg en voorbeelden wel overtuigt. _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 30 Jan 2008 21:21:07 Onderwerp: |
|
|
| Chainsawclaw schreef: | Shadow weaving begrijp ik wel maar ik snap nog niet waarom shadow reach echt moet.
Misschien ben ik na wat meer uitleg en voorbeelden wel overtuigt. |
Heel simpel, met bepaalde encounters heb je spells met een grote reach nodig. Als caster wil je bijna altijd zo ver mogelijk kunnen staan. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 30 Jan 2008 21:49:52 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | | Moondawn schreef: | | ylook schreef: | Maakt nu uit hoe goed je tank is, je kan hem overaggroen als je volle dps gaat. Als je dat doet heb je dus imp fade nodig hoewel je je tank dan helemaal gek maakt haal je wel veel meer dps
edit: Shadow reach en shadow weaving zijn wel echt belangrijk ^^ |
In theorie klinkt het leuk, maar denk je dat die 6 seconden CD echt gaat merken?
Ik zelf kan vaak al voluit gaan in de raids, zonder dat ik overaggro.
Ik denk dat je die 6 sec cooldown niet gaat merken , terwijl je die andere talents WEL heel goed kan gebruikt. |
Nouja improved fade is vooral nuttig in 5mans groups en ik denk dat shanyah dat voorlopig nog wel even zal doen Maar het moet inderdaad niet ten koste gaan van Shadow reach en Shadow weaving, Liever imp PWF want in 5mans ga je die paar stam echt niet missen denk ik.
Achja die improved fade licht denk ik vooral bij speelstijl, Ik ben bijvoorbeeld heel blij dat er geen CD op mijn cower zit zodat ik helemaal loos kan gaan met DPS. Maar dit verschilt denk ik echt per priest en imp PWF is natuurlijk altijd wel handig |
Maar Spook, Fade is heel iets anders als Cower h?, want Cower verlaag je je threat permanent mee en met fade maar voor x Sec en dan krijg je het terug dus is het alleen bruikbaar in 5mans met een tank die aggro met hopen tegelijk kan maken...
en ik zelf vind het niet opwegen tegen het verlies van 2 punten in meditation of inner focus, ten opzichte van wat vaker iets minder aggro voor x sec om daarna alsnog opgegeten te worden door de mob als je niet oplet en als je zelf een beetje oplet op je threat dan overaggro niet, als er niks raars gebeurt tenminste... _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 31 Jan 2008 00:58:07 Onderwerp: |
|
|
Oh dan is fade gewoon een scheitability en moet je daar je talent points niet aan verspillen  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 31 Jan 2008 07:35:20 Onderwerp: |
|
|
haha go stan  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 31 Jan 2008 11:48:18 Onderwerp: |
|
|
| shanyah schreef: | http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/priest/talents.html?5002000000000000000000000000000000000000000503252510251123051551
dit is hem en dat blijft ie.. gegroet.. topic gesloten  |
Een mooie build  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 18:01:15 Onderwerp: |
|
|
die build had je me in game ook al gezegd idd.. denk idd dat dat wel nice is gegroet.. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
soranis Soldaat

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
soranis Soldaat

|
Geplaatst: 15 Feb 2008 15:18:24 Onderwerp: |
|
|
| Btw laat mijn build maar die met #0 mana reg ownd hard |
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 15 Feb 2008 18:26:03 Onderwerp: |
|
|
ik heb mijn build nu zoals spell adviseerde.. en het bevalt me wel .. dus zo laat ik hem gegroet _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 16 Feb 2008 19:45:20 Onderwerp: |
|
|
Woohooo we hebben een imba SP in de guild
Ik reserveer alvast een plekje in jouw team bij 25 man's ;p
en met mijn build raak je ook veel minder snel oom+die helemal imp MB heb je helemaal niet nodig, en who needs silence/imp fear in raid?
en dat minder snel oom=meer spellcasts=meer mana voor mij ;p _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|