| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 21:48:28 Onderwerp: Shot rotatie voor BM hunter |
|
|
Ik zou graag wat hulp willen met mijn shot rotation, want ik snap geen zak van macro's en heb dus geen flauw idee hoe het nou precies werkt
Ik heb deze autoshot ---> steadyshot+kill command macro gevonden op wowwiki:
#showtooltip Steady Shot
/castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command
/castsequence reset=2/target !Auto Shot, Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Clear();
maar wat ik er nou mee moet en hoe het nou verder werkt heb ik dus geen flauw benul van...
Bij voorbaat dank Sjors _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 21:48:28 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 16 Feb 2008 16:12:27 Onderwerp: |
|
|
Kheb geen zak verstand van huntards dus zou het neit weten  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 08:31:11 Onderwerp: |
|
|
lekker behulpvol  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tarbaga Soldaat
Geregistreerd op: 11 Feb 2008 Berichten: 16 Woonplaats: Nieuwleusen O.V.
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 14:38:51 Onderwerp: |
|
|
sjorsiehj
ik kan je meteen al vertellen dat kill command pas werkt als je zelf een crit doet. dus niet je pet.
dat betekend dat je van af het begin al moet critten. maar het probleem dan is dat je alle agro krijg en daar zijn we met bm spec niet op gemaakt.
het beste is ook als je aimed shot heb getallent die geeft het meeste kans op een crit naar steady shot en arcane shot heb je hier het meeste aan.bij lvl 69 kun je dan al een crit doen van 1500 dus als de mob op 1500 hp is doe ik altijd aimed als die weer her laden is. want ik begin er mee en als het crit eindig ik er mee arcane is ook een lekere shot met 700 standaard en soms een crit van 1400 en steady is 500 standaard soms een crit van 1500 of meer de echte slopers dus. maar dat werkt alleen als je pet de agro heeft _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 21:46:33 Onderwerp: |
|
|
maar...
dit ding is puur gebouwd voor instances en aangezien je iets van 5 sec. hebt om kill command te triggeren kan je dus wachten op je volgende auto/steadyshot om het te laten checken en ik las dat als je deze macro gebruikt je hem echt moet spammen door hem bijv. aan je mouse wheel te binden en hem te scrollen aangezien elk tikje als klik telt en op level 70 met redelijk wat AP doet je steadyshot meer damage als je arcane shot en is hij ook nog eens meer mana efficient. De tactiek die jij voorsteld heb je ten eerste aimed shot vor nodig wat ik niet heb en het is een beetje een puur solo tactiek en aimed shots weven gaat moeilijk als je attack speed 2.0 of lager is. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tarbaga Soldaat
|
Geplaatst: 18 Feb 2008 00:22:17 Onderwerp: |
|
|
ja het is een solo techniek maar dat heb je ook wel nodig hier. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 18 Feb 2008 15:55:34 Onderwerp: |
|
|
| tarbaga schreef: | | ja het is een solo techniek maar dat heb je ook wel nodig hier. |
hoezo heb je dat ook wel nodig hier? hoezo zou je solo-technieken in group verband gebruiken? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tarbaga Soldaat
|
Geplaatst: 18 Feb 2008 23:23:26 Onderwerp: |
|
|
denk er maar even over na hoe ik dat bedoel _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 19 Feb 2008 15:31:47 Onderwerp: |
|
|
Ik snap hem niet hoor, want je zegt dat aimed shot meer kans heeft op een crit terwijl dat helemaal niet zo is en aimed shot kun je niet tussen je schoten doorweven zoals je met arcane en steady shot wel kan doen. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|