otje8
|
Geplaatst: 15 Mrt 2008 14:58:56 Onderwerp: apply za rogue [Accepted] |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
za gnome rogue lvl 70
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd? 26
3. Hoe lang speel je al WoW? 2jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je? uur of 30
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?) instances en pvp
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld? veel dps en ik heb een hunter lvl 70 genaamt vernie
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt? 19/41/00 ja ik zal dat inderdaat wel doen
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen? heb in de rode gezeten en nu zit ik in holland ic
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen? nu ken ik er heeeeeel veel
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien? ja nee nog niet ales maar wel een groots deel
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill? leaderwork en meining voor mijn klase en voor het geld
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
zal het op een normaale menier zeggen en kijken of het anders kan
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen? volgende keer beter
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen? zal er zeker wat van zegen perzoonelijk anders de gm
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen? hop dat ik mag joine
16. Geef hieronder een link van je armory - character. |
|