|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vreemde gast
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 11:34:13 Onderwerp: Belachelijk en echt ziek.... |
|
|
Even iets voor de duidelijkheid,
Daduro is een RL maat van mij, ik ben niet daduro dat is ??n!
Ten tweede als jij denkt er zo gemakkelijk af tekomen, wees dan eens een kerel en gedraag je niet als een klein kind en ga dan eens met mij een dag mee zo'n afdeling waar mensen zitten die elk moment van de dag dood kunnen gaan. Misschien gaan je ogen dan wel open
Mensen hebben niks over jouw gezegd wat niet klopt, ga dan mensen ook niet lastig vallen met ziekelijk en achterlijk gedoe.
Niemand heeft jouw ooit een halve dag lastig gevallen ingame, als dat wel zo is graag hoor ik dat dan neem ik zelf daarop een maatregel, maar niemand valt jouw lastig men hun ziekte niemand, maar laat hen dan ook met rust.
Dat is alles wat ik vraag, misschien kan je wel enig begrip daarvoor opbrengen, ondanks dat t andere je geen moer interesseert.
Dikkeleo |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 11:34:13 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 11:36:14 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem wel eens een halve dag lastig gevallen  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 13:03:13 Onderwerp: |
|
|
nou als je het verhaal wilt horen:
Ik was eens in IF, dus i9k ben altijd in IF. ik zag leus in de trade zeggen dat hij netherweave verkocht voor 2G per stack. waarop ik hem vertelde dat hij dan ''gek'' was omdat als je er badnages van maakt ze meer waard zijn bij de vendor.
ineens krijg ik een whisper met de vraag waarom hij gek is, ik leg het uit maar was ook aan het duelen, en lees dus maak een beetje de helft van wat leus typt. en eindig met zoiets als : Hou ff je bek ofzo. een vrij redelijke uitspraak aangezien ik druk was en werdt doodgespammed.
later whisperd daduro mij( ik was weer aan het duelen, wat uiteraard geen excuus is, maar misschien begrijp je het daardoor beter) en hij verteld dat een IRL vriend van hem en leus ernstig ziek is aan kanker, en waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft. en dat leus nieuw is in dit spel en daarom nog niet zo veel snapt van het spel, en of ik een beetje rustig wil doen tegen hem aangezien ze er erg onder leiden dat een van hun vrienden in het ziekenhuis ligt. hierop reageer ik met de woorden: Hier heb ik geen boodschap aan.
als je je vrolijk voelt oke, helaas maar reageer dat dan niet op mij af aub, kvind het zeer spijtig voor je vriend, maar dit is geen reden jullie om dat op mij af te reageren.
en ja ook bij mij zijn er mensen in de omgeving doodgegaan aan kanker. erg spijtig maarja dat geberud nou eenmaal.
ik verzoek je nu het forum te verlaten, je standpunt is duidelijk. ik heb geen idee wie je dan bent in-game, dus als je mij dan zo geen kerel vindt. wees jij dan ook een kerel en had gewoon je in-game naam gebruikt.
nogmaals mensen kunnen hun medeleven betuigen bij daduro of leus. ik hoop dat het zo is afgehalndeld, en dat je dat gewoon accepteerd. nogmaals een slotje wil je meer weten geeef ff een in-game whisper. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|