| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
tim
|
Geplaatst: 30 Mrt 2008 17:27:01 Onderwerp: [Declined] yatasio Hunter |
|
|
1.yatasio /draenei/hunter
2.14jaar bijna 15jaar
3.halfjaar
4.10uur tot 15uur
5.trainen en questen
6.ik vind hunter leuk want ik vind het leuk om te schieten met een bow ofgun of kruisboog en met een pet
7.ik heb me markmanship helemaal vol en voor de rest bij beastmastery en als jullie graag willen dat ik het verander dan zo ik daar wel even over na moeten denken
8.ja in de nacht raven maar ik kom van een andere server maar daar had ik het niet echt naar me zin
9.nee ik ken niemand bezoonlijk
10.ik heb wel addons maar nog niet echt van die die raid addons want ik ebn nog niet in een raid instance geweest
11.leatherworking en skinning ik heb er voor gekozen omdat de meeste hunter dat hebben die ik ken
12.ik ga dna overleggen met de raid
13.dna /w ik hem en vraag waarom hij hem wil als hij op need klik dna doe ik dit en anders vraag ik of hij hem verkoopt
14.het melden aan de GM
15.nee nog niet en als er iets is dan laat ik het wel weten
16.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Yatasio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Mrt 2008 17:27:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 30 Mrt 2008 22:31:50 Onderwerp: |
|
|
gefeliciteerd: u heeft nu een onleesbare muur van text gecreeerd!
oke ff on topic: ik kreeg in-game een berichtje dat hij had gemeld al toestemming hebben gehad via mail om de guild te joinen. Ik melde hem dat dat alleen via het forum gebeurde, en dat dus niet kon. Vonk nogal raar klinkt als bedrog imo.
ook weet deze persoon niet hoe hij in-game iemand moet whisperen(!) dat vind ik nogal vreemd en naab tbh.
apply ziet er niet erg verzorgt uit, en oogt afgerafeld imo. tog nog succes ermee! _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 31 Mrt 2008 13:05:11 Onderwerp: |
|
|
We inviten alleen nog maar players vanaf level 70.
declined _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|