| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 6 Apr 2008 16:29:58 Onderwerp: panfluit |
|
|
beste mensen... jullie hebben het wel door dat ik ben geleaved zo neit dan zie je het lees je het hier..
de reden dat ik ging leaven was dat ik meer van het spel wou zien tfd is echt een super guild met de meest vriendelijke mensen en dat is ook de reden dat ik er zo lang heb in gezeten.. en dat ga ik ook echt wel missen. maar ik heb niet veel meer te doen de laaste tijd tfd heb geen uitdagingen meer kara clear za clear supermooie prestaties. maar persoonlijk vind ik 10 man nauwelijks een raid pre tbc 40 man dat was raiden.. nu 25 man raiden dat komt ook in de buurt maar 10 man niet.
sommige is het miss opgevallen sommige niet.. maar nu we eindelijk bij de 25 man raids aankwamen waar ik hoopte op door te gaan... waar ik al lange tijd de guild mee steunde en wat dat nu zo dicht bij was.. weer achter me moest laten omdat het niet ging werken.. eye leaft soranis leaft spell gaat op mage stuk voor stuk imbah spelers die belangrijk deel van 25 man raids zijn.. die we dus niet meer hebben ik zie het helaas niet gebeuren om nog ver te komen met tfd in 25 raids. iig niet voor wotlk
dus daarom join ik craze.. ik hoop daar echt weer 25-man raids te kunnen doen..
ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen... en wil jullie graag te vriend houden. ik heb echt veel met jullie gelachen maar tfd loopt voor mij dood
dus iedereen bedankt en veel succes verder in tfd ik hoop seriues dat het goed gaat komen met raiden.
groeten, panfluit _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Apr 2008 16:29:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 6 Apr 2008 16:33:55 Onderwerp: |
|
|
veel succes verder man, in craze. en bedankt voor je tijd in TFD. twas idd gezellig!
ksnap idd wel dat je leaved etc. dus nu hard feelings, sterkte er mee, en vast nog wel eens tot ziens! _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chojinselur Soldaat
|
Geplaatst: 6 Apr 2008 16:58:06 Onderwerp: |
|
|
helaas maar ik snap het wel
veel succes met je nieuwe guild en hoop dat je daar ook zulke mooie resultaten kan neer zetten net als toen je nog in TFD zat
kerel het beste maar weer en spreek je wel ingame zo nu en dan. _________________ Dileah lvl 70 elemental shaman
Choijnselur lvl70 night elf rogue *retired*
*wOot sta op 6 epix nog 2 te gaan en bay bay* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 6 Apr 2008 17:54:10 Onderwerp: |
|
|
Succes in craze tom2 (jep je blijft tom2 )
Ik snap het inderdaad goed, en hoop dat je het net zo leuk zo niet leuker hebt in craze als bij good old TFD.
En sowieso spreek ik je nog wel ingame  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Oxzhor Sergeant

|
Geplaatst: 6 Apr 2008 21:48:50 Onderwerp: |
|
|
Yo man,
Jmmr dat je weg bent, maar ik snap wat je bedoelt, echter in craze raiden ze veel en hebben ze strakke regels waar je je aan moet houden zo niet gkick maar dat zal vast geen prob zijn voor je .
ik spreek je nog wel in game.
Het gaat je goed
Ox |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|