Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Ook nieuw hier!

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Even voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
-Dorien-



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 73
Woonplaats: Schriek

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 18:44:40    Onderwerp: Ook nieuw hier! Reageren met citaat

Hallo! Ik ben nieuw hier op dit forum en had hier net een hele lap tekst getypt, mijn honden voorgesteld, wat foto's erbij gezet en toen is google chrome gecrashed Neutral Dus, nog eens een keer proberen en deze keer wat ingekort Laughing Waarschijnlijk 'kennen' de meesten mij wel van dat andere forum maar ik stel mij nogal graag voor Laughing Mijn vriend en ik hebben dus 4 honden:

Gillian, een border collie teefje van 4,5 jaar oud. Met haar doen we frisbee, flyball en af en toe dogdance en treibball (al is dat laatste al weer een tijdje geleden)


Rocco is onze border collie reu van ongeveer 9 jaar oud (asielhond dus leeftijd weten we niet precies) Hij doet sinds kort ook frisbee. We hadden al vanalles geprobeerd met hem maar niets leek hij graag te doen maar frisbee daar is hij zot van!


Juno is onze zwitserse witte herder van 1,5 jaar oud. Ze was eigenlijk bedoeld om dogdance mee te gaan doen en aanvankelijk ging dit ook fantastisch maar dan heeft ze een paar slechte ervaringen gehad met andere honden (en hun baasjes) en ze is nu zo angstig dat ik met haar geen dogdance les meer kan volgen Sad Gelukkig doet ze ook heel graag frisbee en helpt het haar om haar angsten te overwinnen. Zo deed ze vorig jaar haar allereerste demo op de eurodogshow, in de erering met heel wat volk er rond!


En dan hebben we nog Otchum, onze kruising zwitserse witte herder x tsjechoslowaakse wolfhond van 4 jaar oud. Onze moeilijkste hond maar net daarom is mijn band met hem zo sterk. Ik probeer allerlei sporten met hem maar niets lukt met dat mormel Laughing Gehoorzaamheid, tja, vooral een 'will to please himself' heeft hij. Flyball kunnen we hem niet leren want als iemand hem vast houdt om in te laten lopen, dan is die persoon gegarandeerd gebeten (want die belet hem om tot bij mij te komen). Dogdance doet hij heel graag en dat doen we thuis ook maar daar kom ik bijna nooit zonder verwondingen uit Laughing Bij frisbee ziet hij het nut er niet van in om de frisbee terug te brengen want dan gooi ik er weer een weg en zo blijven we bezig he Laughing Dogscooteren doet hij ook graag en ik ook maar helaas past de step niet echt in mijn (tijdelijke) auto dus wordt er momenteel heel weinig gescooterd. Oh ja, hondenpuzzels, daar is hij ook zot van maar hij weet altijd al na 3 minuten wat de bedoeling is Rolling Eyes Laughing


En dan zou er in de loop van dit jaar nog een 5de hond bij komen, nog een border collie. Maar helaas horen we maar heel weinig van de 2 fokkers die we gecontacteerd hadden Neutral Maar goed, we zien wel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 3 Apr 2012 18:44:40    Onderwerp:

Terug naar boven
Voica



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 258

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 18:49:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom.


Neem je zelf voldoende contact op met de fokkers?
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sarah B



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 473
Woonplaats: Heist Op Den Berg

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:02:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Prachtige honden heb je toch.

En welkom (van ook een nieuw lid Laughing)!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Melissa224



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 170

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:03:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom! Very Happy
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
-Dorien-



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 73
Woonplaats: Schriek

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:04:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Voica schreef:
Welkom.


Neem je zelf voldoende contact op met de fokkers?

Ja, we nemen zelf voldoende contact op maar we willen nu ook niet als stalkers overkomen Laughing En misschien heb ik ook wel weinig geduld Embarassed

Naar de eerste hadden we eerst gemaild en toen we na een week nog geen antwoord kregen, hebben we nogmaals gemaild omdat er misschien iets mis gegaan was of zo. Maar ook daar kregen we geen antwoord op, dan hebben we gebeld maar dat ging direct over op voicemail dus dan maar een bericht ingesproken maar na een week nog altijd geen reactie. Dan de fokster op facebook opgezocht en toegevoegd en via daar een bericht gestuurd en toen kregen we eindelijk een reactie. Ze zat in Denemarken voor een dekking van een van haar honden maar kwam de volgende dag terug thuis en ging dan direct terug mailen. Dat is ondertussen ook al een week geleden.

De tweede fokker, daar zijn we afgelopen weekend gaan kijken, die teef was hoogzwanger. Hij zei dat er al 4 of 5 pups besproken waren. Eerst kwamen er 4 pups ter wereld dus we kregen een mailtje dat we helaas uit de boot vielen. Een paar uur later werd toch nog pupje nr. 5 geboren dus stuurden we zelf een mailtje of er misschien toch nog eentje voor ons bij zat maar daar kregen we geen antwoord op. De volgende dag bleek de teef toch nog 3 pups bij te hebben gekregen gedurende de nacht en wederom mailden we of er nu dan geen voor ons bij zat. Hier kregen we direct antwoord op dat hij niets wilde beloven maar dat het er goed uit zag voor ons. Maar ja, wat moet je daar dan weer mee Laughing Het is vooral dit nestje waar we veel interesse in hebben, is een echte werklijn. Maar we wachten nu een beetje af, hij weet dat we heel graag een pup van hem willen dus als hij er eentje heeft voor ons dan zal hij het wel laten horen zeker Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Voica



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 258

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

-Dorien- schreef:
Voica schreef:
Welkom.


Neem je zelf voldoende contact op met de fokkers?

Ja, we nemen zelf voldoende contact op maar we willen nu ook niet als stalkers overkomen Laughing En misschien heb ik ook wel weinig geduld Embarassed

Naar de eerste hadden we eerst gemaild en toen we na een week nog geen antwoord kregen, hebben we nogmaals gemaild omdat er misschien iets mis gegaan was of zo. Maar ook daar kregen we geen antwoord op, dan hebben we gebeld maar dat ging direct over op voicemail dus dan maar een bericht ingesproken maar na een week nog altijd geen reactie. Dan de fokster op facebook opgezocht en toegevoegd en via daar een bericht gestuurd en toen kregen we eindelijk een reactie. Ze zat in Denemarken voor een dekking van een van haar honden maar kwam de volgende dag terug thuis en ging dan direct terug mailen. Dat is ondertussen ook al een week geleden.

De tweede fokker, daar zijn we afgelopen weekend gaan kijken, die teef was hoogzwanger. Hij zei dat er al 4 of 5 pups besproken waren. Eerst kwamen er 4 pups ter wereld dus we kregen een mailtje dat we helaas uit de boot vielen. Een paar uur later werd toch nog pupje nr. 5 geboren dus stuurden we zelf een mailtje of er misschien toch nog eentje voor ons bij zat maar daar kregen we geen antwoord op. De volgende dag bleek de teef toch nog 3 pups bij te hebben gekregen gedurende de nacht en wederom mailden we of er nu dan geen voor ons bij zat. Hier kregen we direct antwoord op dat hij niets wilde beloven maar dat het er goed uit zag voor ons. Maar ja, wat moet je daar dan weer mee Laughing Het is vooral dit nestje waar we veel interesse in hebben, is een echte werklijn. Maar we wachten nu een beetje af, hij weet dat we heel graag een pup van hem willen dus als hij er eentje heeft voor ons dan zal hij het wel laten horen zeker Smile


De eerste zou gewoon al géén kans maken bij mij; k'vind als je aan iets begint 'pup' of 'fokken' dat je moet klaarstaan voor de mensen.

Hier weten ze van mij dat ik veel werk, dus niet altijd direct kan antwoorden ; tussendoor antwoord ik met de gsm; Ik ben op het werk, deze avond heb je mail. En dezelfde avond hebben ze dan ook nog mail , of bel ik, of wordt er gesmst.

Tot nu toe gaat dat steeds heel vlot en daar ben ik zeer blij om.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Patricia



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 452
Woonplaats: geraardsbergen

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

welkom Dorien
_________________

Jessy & Laïka voor altijd in ons hart!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Charlotte



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 179

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:33:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Dorien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
-Dorien-



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 73
Woonplaats: Schriek

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 19:42:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Voica schreef:


De eerste zou gewoon al géén kans maken bij mij; k'vind als je aan iets begint 'pup' of 'fokken' dat je moet klaarstaan voor de mensen.

Hier weten ze van mij dat ik veel werk, dus niet altijd direct kan antwoorden ; tussendoor antwoord ik met de gsm; Ik ben op het werk, deze avond heb je mail. En dezelfde avond hebben ze dan ook nog mail , of bel ik, of wordt er gesmst.

Tot nu toe gaat dat steeds heel vlot en daar ben ik zeer blij om.

Wel ja, ik verwacht ook niet direct een antwoord maar om nu drie weken te wachten en nog niets te horen dat vind ik nu ook niet kunnen. De tweede fokker was wat dat betreft wel een stuk beter. Zaterdagnamiddag gemaild en diezelfde avond mochten we al langskomen maar ja, we weten dus niet of er een pup voor ons bij zit of niet Neutral
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dookia
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 418

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 20:31:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vani



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 732

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 21:23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

welkom dorientje Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lore



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 326

BerichtGeplaatst: 5 Apr 2012 08:29:07    Onderwerp: Reageren met citaat

welkom Very Happy
_________________

...Repetition does not transform a lie into a truth...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nance



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 404

BerichtGeplaatst: 5 Apr 2012 08:31:20    Onderwerp: Reageren met citaat

hello !!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Even voorstellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.