Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
vani
|
Geplaatst: 11 Apr 2012 13:14:02 Onderwerp: SPCA op vrt |
|
|
iemand die soms (momenteel) kijkt naar de afleveringen SPCA op de vrt tijdens de middag ? tussen 13.30 en 14.15
weet nie in welk land dit is maar amai wat een verschil dan hier in Belgie _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 11 Apr 2012 13:14:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Poeseline
|
Geplaatst: 11 Apr 2012 13:26:23 Onderwerp: Re: SPCA op vrt |
|
|
vani schreef: | iemand die soms (momenteel) kijkt naar de afleveringen SPCA op de vrt tijdens de middag ? tussen 13.30 en 14.15
weet nie in welk land dit is maar amai wat een verschil dan hier in Belgie |
Heb wel al veel Animal 24/7 op vitaya fzo gezien das over de RSPCA. Is ook een groot verschil met België _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
guan
|
Geplaatst: 11 Apr 2012 13:30:50 Onderwerp: |
|
|
hmmm zou dat beter eens opnemen... _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lieze
|
Geplaatst: 11 Apr 2012 14:13:58 Onderwerp: |
|
|
Da's over Nieuw-Zeeland. Daar kunnen wij inderdaad nog iets van leren. De meeste Angelsaksische landen hebben een heel goed systeem uitgedokterd in verband met dierenwelzijn.
Iemand de aflevering van vandaag gezien? Drie honden opgesloten in een kooi, om de zoveel tijd een konijn om te eten en met hun poten helemaal in de str*nt. Om bij te janken zeg. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
vani
|
Geplaatst: 11 Apr 2012 14:16:43 Onderwerp: |
|
|
Lieze schreef: | Da's over Nieuw-Zeeland. Daar kunnen wij inderdaad nog iets van leren. De meeste Angelsaksische landen hebben een heel goed systeem uitgedokterd in verband met dierenwelzijn.
Iemand de aflevering van vandaag gezien? Drie honden opgesloten in een kooi, om de zoveel tijd een konijn om te eten en met hun poten helemaal in de str*nt. Om bij te janken zeg. |
ja vandaag gezien en ook dat katje van vandaag en gisteren ook een katje in een rioolpijp, en vandaag ook die dat opgesloten was in een wagen _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
guan
|
Geplaatst: 13 Apr 2012 07:12:49 Onderwerp: |
|
|
daarnet naar de aflevering van gisteren gekeken
amai zeg... we kunnen er nog heel veel van leren...
snap alleen wel niet wat er nu lelijk was aan die kruising husky _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
vani
|
Geplaatst: 13 Apr 2012 13:03:39 Onderwerp: |
|
|
momenteel terug op vrt
man staat staford af aan de organisatie omdat hij hem verwaarloosde. wel hier in Belgie lopen een pak ergere verwaarlozingen rond ze dan die. maar de man gaf toe dat hij niet kon voldoen aan de noden van de hond. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Patricia
Geregistreerd op: 03 Apr 2012 Berichten: 452 Woonplaats: geraardsbergen
|
Geplaatst: 13 Apr 2012 13:24:23 Onderwerp: |
|
|
ik kijk vaak naar die programma's op animal planet en idd het is een enorm verschil tegen over hier we kunnen er iets van leren... _________________
Jessy & Laïka voor altijd in ons hart! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sofieketje
Geregistreerd op: 03 Apr 2012 Berichten: 100 Woonplaats: Vanboven op de berg
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 05:44:31 Onderwerp: |
|
|
Zenden ze dat iedere dag uit op de vrt? _________________ Me & my girl, nothing else matters... |
|
Terug naar boven |
|
|
vani
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 06:45:20 Onderwerp: |
|
|
Sofieketje schreef: | Zenden ze dat iedere dag uit op de vrt? |
tijdens de week vorige week alle dagen net voor thuis na de middag _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sofieketje
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 06:47:50 Onderwerp: |
|
|
vani schreef: | Sofieketje schreef: | Zenden ze dat iedere dag uit op de vrt? |
tijdens de week vorige week alle dagen net voor thuis na de middag |
Kga es proberen daaraan te denken dan! Thnx! _________________ Me & my girl, nothing else matters... |
|
Terug naar boven |
|
|
vani
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 06:51:28 Onderwerp: |
|
|
opgehaalde honden door hen worden nadien bezorgd en heropgevoed en herplaatst. ze moeten voor ze herplaatst worden wel nog een test afleggen om te zien of ze oke zijn in hun hoofd.
vorige week een lieve stafford maar als je begon spelen ermee heel bezitterig en in die bezitterigheid had hij al enkele malen proberen te bijten en 1 x echt gebeten en kon niet met andere honden en hebben ze die dan ws laten inslapen. dat kon je uitmaken aan hun uitleg. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sofieketje
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 06:59:30 Onderwerp: |
|
|
vani schreef: | opgehaalde honden door hen worden nadien bezorgd en heropgevoed en herplaatst. ze moeten voor ze herplaatst worden wel nog een test afleggen om te zien of ze oke zijn in hun hoofd.
vorige week een lieve stafford maar als je begon spelen ermee heel bezitterig en in die bezitterigheid had hij al enkele malen proberen te bijten en 1 x echt gebeten en kon niet met andere honden en hebben ze die dan ws laten inslapen. dat kon je uitmaken aan hun uitleg. |
Echt expliciet werd dat dus niet gezegd?
Is wel een beetje jammer vind ik..
Was die beslissing volgens u dan terecht of niet? (of twijfelgeval mss zelfs? ) _________________ Me & my girl, nothing else matters... |
|
Terug naar boven |
|
|
vani
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 07:01:31 Onderwerp: |
|
|
Sofieketje schreef: | vani schreef: | opgehaalde honden door hen worden nadien bezorgd en heropgevoed en herplaatst. ze moeten voor ze herplaatst worden wel nog een test afleggen om te zien of ze oke zijn in hun hoofd.
vorige week een lieve stafford maar als je begon spelen ermee heel bezitterig en in die bezitterigheid had hij al enkele malen proberen te bijten en 1 x echt gebeten en kon niet met andere honden en hebben ze die dan ws laten inslapen. dat kon je uitmaken aan hun uitleg. |
Echt expliciet werd dat dus niet gezegd?
Is wel een beetje jammer vind ik..
Was die beslissing volgens u dan terecht of niet? (of twijfelgeval mss zelfs? ) |
hoh hij stond scherp op andere honden en als je zijn speeltje wou afnemen. volgens mij perfect te herplaatsen bij een persoon die hem enkel als tuin of waakhond wilde. nuja ze hebben ws meerdere zo'n gevallen dus ze allemaal herplaatst krijgen bij zo'n type eigenaar is ook nie simpel denk ik _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sofieketje
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 07:38:06 Onderwerp: |
|
|
vani schreef: |
hoh hij stond scherp op andere honden en als je zijn speeltje wou afnemen. volgens mij perfect te herplaatsen bij een persoon die hem enkel als tuin of waakhond wilde. nuja ze hebben ws meerdere zo'n gevallen dus ze allemaal herplaatst krijgen bij zo'n type eigenaar is ook nie simpel denk ik |
Njah idd, tzal jammer genoeg vooral da laatste zijn waarschijnlijk wa problematisch is..
Want dat een hond scherp staat naar andere honden toe vind ik alleszins geen geldige reden om hem te laten inslapen (héél mss als die agressie echt extreme vormen aanneemt ja..)
En tja, wat de rest betreft: het blijft altijd jammer want bij de meerderheid van zo'n gevallen valt dat er volgens mij gerust uit te trainen... Maar daar hebben ze ook niet op alle plaatsen de tijd en middelen voor natuurlijk.. _________________ Me & my girl, nothing else matters... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 16 Apr 2012 07:38:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|