Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fanny
|
Geplaatst: 28 Apr 2012 11:35:53 Onderwerp: Zwitserse witte herder - teef - 1,5 jaar in asiel Ieper |
|
|
Mag da hier staan?
Jira is een hele lieve Zwitserse of witte herder van 1,5 jaar oud. Ze is afgestaan omdat de bazen er niet genoeg tijd voor hadden en ze vonden zelf dat ze een beter leven verdient. Daarom zoeken we een nieuwe thuis voor haar. Ze is kindvriendelijk en hondvriendelijk en nog heel speels. Ze kan zitten op commando. Ze is gechipt en in prima gezondheid. Ze leefde voornamelijk buiten maar het zou leuk zijn voor haar mocht ze nu en dan ook eens binnen bij de baasjes kunnen zijn. Ze springt soms eens op maar ze leert dat makkelijk af door haar te corrigeren. Ze is geen grote witte herder. Ze heeft ook een heel goed contact met de baas op de wandeling wat heel positief is. Jira is nog heel jong en kan nog veel en snel leren.
Bij interesse kom naar het asiel op de Oudstrijderslaan 10 te Ieper om 14 u dan is ze niet op wandel of bel vooraf op 057/ 21 91 00 tussen 14 en 16u30. We zijn ook open op zaterdag. U kan ook een afspraak maken voor zondagvoormiddag om 10 of 11u op 0475/ 32 75 16 of mail voor meer info op hdebouvere@yahoo.com
Hopelijk vindt deze lieverd vlug de thuis die ze verdient voor de rest van haar leven.
Uploaded with ImageShack.us _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Apr 2012 11:35:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
vani
|
Geplaatst: 28 Apr 2012 12:32:01 Onderwerp: |
|
|
mooie hond staat gewoon wat te zwaar denk ik maar das rap op te lossen hopelijk vind hij vlug een nieuwe thuis _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Voica
|
Geplaatst: 28 Apr 2012 19:11:28 Onderwerp: |
|
|
vani schreef: | mooie hond staat gewoon wat te zwaar denk ik maar das rap op te lossen hopelijk vind hij vlug een nieuwe thuis |
De onderwol er uit halen zou ook al heel wat schelen...
Er loopt hier momenteel ook eentje rond, ze lijkt 'dik' maar is het zeker niet... je voelt heel goed haar ribbekes; maar vacht dat daar op zit; niet te doen dat belooft nog... _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Fanny
|
Geplaatst: 28 Apr 2012 23:43:28 Onderwerp: |
|
|
Voica schreef: | vani schreef: | mooie hond staat gewoon wat te zwaar denk ik maar das rap op te lossen hopelijk vind hij vlug een nieuwe thuis |
De onderwol er uit halen zou ook al heel wat schelen...
Er loopt hier momenteel ook eentje rond, ze lijkt 'dik' maar is het zeker niet... je voelt heel goed haar ribbekes; maar vacht dat daar op zit; niet te doen dat belooft nog... |
Ish lijkt momenteel half op zoiets De voorkant is al ontwolt...de achterkant nog niet. 't is gelijk een mislukt schaap. Maja, als meneer niet wil dat ik aan zijn kont kom _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|