Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dookia Site Admin
|
Geplaatst: 2 Mei 2012 21:25:40 Onderwerp: |
|
|
Charlie krijgt Hill's LD omdat zijn lever beschadigd is |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 2 Mei 2012 21:25:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Tequila
|
Geplaatst: 3 Mei 2012 11:07:39 Onderwerp: |
|
|
Dookia schreef: | Charlie krijgt Hill's LD omdat zijn lever beschadigd is |
oei hoe heeft hij dat opgelopen?
Hier staat de hele bende op Delcon |
|
Terug naar boven |
|
|
wimmeke
|
Geplaatst: 9 Jun 2012 10:46:49 Onderwerp: |
|
|
hier staan ze allemaal op 3 soorten Naturis (kip, vis en lam) en de rund van Healthy Dog.
Zijn we heel content van : minder poep, je moet al mindere porties geven en onze oudste is actiever en veel minder humeuriger |
|
Terug naar boven |
|
|
witte duivels
|
Geplaatst: 9 Jun 2012 11:17:03 Onderwerp: |
|
|
wimmeke schreef: | hier staan ze allemaal op 3 soorten Naturis (kip, vis en lam) en de rund van Healthy Dog.
Zijn we heel content van : minder poep, je moet al mindere porties geven en onze oudste is actiever en veel minder humeuriger |
Meng je dan 4 soorten brokken door elkaar? _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
wimmeke
|
Geplaatst: 9 Jun 2012 11:22:47 Onderwerp: |
|
|
witte duivels schreef: | wimmeke schreef: | hier staan ze allemaal op 3 soorten Naturis (kip, vis en lam) en de rund van Healthy Dog.
Meng je dan 4 soorten brokken door elkaar? |
nee, dat is ingedeeld per dag, heb een schema gemaakt ,
wat ik wel zie bij die 'koudgeperste' brokken is toch dat de honden vlugger actiever zijn na hun eten wat toch wel wijst op vluggere vertering;
en waarom geef ik zoveel soorten : omdat als er ooit een producent zegt dat hij die bepaalde soort niet meer wil maken, ik toch gemakkelijker kan overschakelen naar de Healthy Dog Kip bijv. |
|
Terug naar boven |
|
|
witte duivels
|
Geplaatst: 9 Jun 2012 12:25:16 Onderwerp: |
|
|
Mja persoonlijk zie ik het nut niet in, van zoveel soorten te gaan geven, maar dat is ieder zijn mening! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
wimmeke
|
Geplaatst: 9 Jun 2012 12:37:54 Onderwerp: |
|
|
witte duivels schreef: | Mja persoonlijk zie ik het nut niet in, van zoveel soorten te gaan geven, maar dat is ieder zijn mening! |
is ook beter voor de werking van de maag, bij kip moet je maag veel minder werken dan bij rund, de vertering is ook langer bij de ene dan de andere |
|
Terug naar boven |
|
|
|