Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Poeseline
|
Geplaatst: 5 Apr 2012 15:40:04 Onderwerp: Arme oude Flepke-Mechelse herder-10jaar |
|
|
Geslacht: Mannetje
Gevaccineerd:Ja
Chip/Tatoe:Ja
Ras: Mechelse herder
Vacht: Vacht (zie foto)
Kleur: Kleur (zie foto)
Grootte: Standaard
Kan met honden: Ja
Kan met kinderen: Ja
Zindelijk: Nog onbekend
Kan alleen zijn: Ja
Flepke werd gevonden langs straat en moest mee naar het asiel, via zijn chip werd de eigenaar gevonden maar Flepke moest niet meer terugkomen. Als senior opzijgezet, jammer want Flepke verdient dit niet.
Flepke zat steeds buiten in een ren en is het niet gewoon om binnen te zitten maar we hebben getest ofdat hij ook binnen kan en dit gaat. Hij heeft gewoon wat tijd nodig.
Een lieve reu, aangenaam om mee te wandelen want hij trekt niet aan de leiband maar loopt mooi mee. Hij is nieuwsgierig, merkt veel op en is altijd waakzaam.
De kleindochter van de verantwoordelijke is 9 jaar en gaat zonder problemen wandelen met Flepke.
Leeftijd: januari 2002
|
|
|
Geplaatst: 5 Apr 2012 15:40:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sarah B
Geregistreerd op: 03 Apr 2012 Berichten: 473 Woonplaats: Heist Op Den Berg
|
Geplaatst: 5 Apr 2012 15:46:33 Onderwerp: |
|
|
Ocharme seg, op die leeftijd nog een nieuw baasje moeten vinden.
Ik hoop dat hij snel een gouden mandje vindt!! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Poeseline
|
Geplaatst: 5 Apr 2012 15:52:35 Onderwerp: |
|
|
Sarah B schreef: | Ocharme seg, op die leeftijd nog een nieuw baasje moeten vinden.
Ik hoop dat hij snel een gouden mandje vindt!! |
Hij mocht bij de verantwoordelijken in huis maar hun eigen hondje kwam niet overeen met hem Hij is nu toch al een tijdje bij ons en hij heeft echt dringen nood aan een thuis. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sarah B
Geregistreerd op: 03 Apr 2012 Berichten: 473 Woonplaats: Heist Op Den Berg
|
Geplaatst: 5 Apr 2012 16:27:42 Onderwerp: |
|
|
Poeseline schreef: | Sarah B schreef: | Ocharme seg, op die leeftijd nog een nieuw baasje moeten vinden.
Ik hoop dat hij snel een gouden mandje vindt!! |
Hij mocht bij de verantwoordelijken in huis maar hun eigen hondje kwam niet overeen met hem Hij is nu toch al een tijdje bij ons en hij heeft echt dringen nood aan een thuis. |
Ah da's jammer!
En ja dat kan ik me wel voorstellen dat hij nood heeft aan een thuis. Ik duim voor hem! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|