Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Terror Freak gratisforum fan
|
Geplaatst: 28 Mei 2009 17:59:27 Onderwerp: aanmelden wil niet |
|
|
het is niet mogelijk je op mijn forum aantemelden / registreren
hoe is dat mogelijk en zou dat verholpen kunne worden ik heb tevens een ander email adres er in gezet apart voor het forum zou het daar mischien aan kunne liggen ?? denk het nie want een kennis van miij heeft het ook geprobeerd om aantemelden toen ik het email adres er in had staan die ik er had staan an dat wil ook niet
hier een klein voorbeeldje
dit lijkt mij niet een gebruikers naam die niet erg is of aanstootgevend is of wel het liefst zo snel mogelijk een antwoord trug want zo kan erniemand zich registreren natuurlijk
vriendelijk groet Terror Freak _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Mei 2009 17:59:27 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 30 Mei 2009 12:05:37 Onderwerp: |
|
|
kan aanstootgevend zijn en is daarom niet toegestaan _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 30 Mei 2009 13:00:03 Onderwerp: aanmelden wil niet |
|
|
ik heb egt van alles geprobeerd maar het wil egt niet het maakt niet uit welke naam me vrienden gebruiken het werkt egt niet heb egt alles geprobeerd ik heb tevens een ander email adres in gevoerd speciaal voor het forum mischien dat het daar aan zou kunne ligge want de eerste die zich heeft aan gemeld is wel gelukt en sinds dat ik het emailaders heb veranderd wil het niet meer hoplijk kan u mij helpen alvast bedankt vriendelijke groet terror freak _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 31 Mei 2009 09:22:19 Onderwerp: |
|
|
probleem opgelost
u had bij "geweigerde gebruikersnamen" een sterretje (*) ingevuld, wat betekent dat all gebruikersnamen geweigerd worden. we hebben dat sterretje verwijderd, en nu is alles terug oke
groet _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 31 Mei 2009 12:07:59 Onderwerp: dank u |
|
|
dank u wel voor u hulp hopen dat het nu goed is
dus ik kan nu gewoon het email adres er in zette wat ik voor het forum wil gebruiken ? _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 31 Mei 2009 12:24:29 Onderwerp: dank u |
|
|
het werkt weer heel erg bedankt super _________________
|