Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
het menu groepen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2006 20:17:35    Onderwerp: het menu groepen Reageren met citaat

heb al een klein beetje ervaring gekregen met dit soort forums Smile en snap elk onderdeel er van (of toch het meeste Wink ) maar snap niets van het menu groepen Sad
ik snap het nut wel maar ik kan er nooit meer dan 1 lid inkrijgen en dat is gewoon de Groepsmoderator

zou graag willen weten hoe men met dit menu moet werken

(ps vroeger hadden jullie een soort hulp waar alles stap per stap wordt uitgelegt aan de hand van video's maar zie dat dat weg is of was dat van een ander forum Embarassed Wink )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 11 Dec 2006 20:17:35    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2006 23:11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Nico,

We hebben op het forum niet echt gebruikers groepen de optie staat ook niet in de optie van je navigatie van je forum Wink je kan bv wel een subforum onder de optie priv? aanmaken en dan de leden of lid toevoegen, meestal is dat dan een groep voor de admin en moderators, dat is dus het enige wat je kan doen, dus dan zou het worden 'moderators verborgen' moet je even in de permissies van je forum kijken.

En wat de hulp video's betreft daar weet ik echt niets van dat zou je dan even aan de Admin van het hulpforum moeten vragen via de mail ofzo, maar ik heb er niets van gehoord of gelezen, misschien was dat toch een ander forum.

Succes ermee Wink

Mvg Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2006 17:29:21    Onderwerp: Reageren met citaat

:s op mijn forum bij het beheerders menu heb je onder het menu algemeen het menu gebruiker? met daarin beheer en permissies?

het is dat dat ik bedoelde

intussen heb ik het wel gevonden via een vriendt van mij Wink maar vindt het raar dat jullie daar niets van weten of heb ik het gewoon slecht uitgelegd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2006 21:48:53    Onderwerp: Reageren met citaat

nico01 schreef:
:s op mijn forum bij het beheerders menu heb je onder het menu algemeen het menu gebruiker? met daarin beheer en permissies?

het is dat dat ik bedoelde

intussen heb ik het wel gevonden via een vriendt van mij Wink maar vindt het raar dat jullie daar niets van weten of heb ik het gewoon slecht uitgelegd?

Nee hoor je hebt het niet slecht uitgelgd, misschien heb ik het wel verkeerd uitgelegd Wink maar ik ben blij dat het je gelukt is top hoor PDT_003 ik denk dat we allebei hetzelfde bedoelde maar de zegswijze wat anders was, maar dat mag de pret niet drukken Wink het is je gelukt.

Mvg Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games