Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
Bevestigingscode probleem
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Loesii
gratisforum fan


Geregistreerd op: 04 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 4 Dec 2006 22:11:10    Onderwerp: Bevestigingscode probleem Reageren met citaat

Hallo!
Ik heb een probleempje, ik heb een eigen "gratisforum" en als iemand zich wil registreren (waarna ze alles goed hebben ingevuld) krijgen ze de melding; "De ingevoerde bevestigingscode is onjuist"
Nu zag ik hier dat je met registreren een bevestigingscode te zien krijgt en die in moet tikken, maar dat is bij mijn gratisforum niet het geval Confused
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen??

Groetjes Loes Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 4 Dec 2006 22:11:10    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 00:01:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Loes,

Mensen die zich bij jou registreren die krijgen geen code die ze moeten intikken, ze krijgen een bevestigingsmail waar in staat dat ze hun account moeten activeren.

De link die bij de mensen in de mail staat die moeten ze aanklikken, en dan zou het goed moeten zijn.

krijgen ze geen mail, dan moeten ze even in hun vak ongewenste mail kijken en als ze de email van hotmail opgeven dan kan het soms wel even duren.

Het is soms beter dat mensen tijdens de registratie de e-mail van hun provider opgeven, ze kunnen het daarna altijd nog veranderen.

Dus niks intikken maar activatie code in de mail aanklikken.

Daarna kunnen de mensen die bij jou geregistreerd hebben, inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord.

Groetjes Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Loesii
gratisforum fan


Geregistreerd op: 04 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 17:23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Precious schreef:
Hoi Loes,

Mensen die zich bij jou registreren die krijgen geen code die ze moeten intikken, ze krijgen een bevestigingsmail waar in staat dat ze hun account moeten activeren.

De link die bij de mensen in de mail staat die moeten ze aanklikken, en dan zou het goed moeten zijn.

krijgen ze geen mail, dan moeten ze even in hun vak ongewenste mail kijken en als ze de email van hotmail opgeven dan kan het soms wel even duren.

Het is soms beter dat mensen tijdens de registratie de e-mail van hun provider opgeven, ze kunnen het daarna altijd nog veranderen.

Dus niks intikken maar activatie code in de mail aanklikken.

Daarna kunnen de mensen die bij jou geregistreerd hebben, inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord.

Groetjes Precious.


Hee!
Nee dat is niet het geval, ze kunnen zich niet eens registreren omdatz e dan die melding krijgen dat ze een onjuiste bevestigingscode hebben ingevoerd terwijl die nergens in te voeren valt, hier de afbeelding;

Dus ze hadden nog geen bevestigingsmail kunnen ontvangen Smile
Ik heb het zelf ook een aantal keren geprobeerd
Groetjes Loes Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 19:28:43    Onderwerp: Reageren met citaat

@ loes

Ik kan er niets anders van maken dan dat de code verkeerd getypt wordt je moet de code wel precies zo typen zoals hij er staat, er hebben zich van de week een paar mensen bij mij geregistreed en niets aan de hand, jij hebt je hier gister geregistreed, ook niets aan de hand en alle forums draaien op dezelfde server, er moet dus goed gelet worden op kleine en hoofdletter tekens.

Ik kan je verder niet helpen mocht het probleem zich blijven voor doen, wacht dan even op antwoord van de Forum beheerder, en anders even contact opnemen, dat kan je hier doen <> http://www.gratisforums.com/contact.html

Mvg Precious
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Loesii
gratisforum fan


Geregistreerd op: 04 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 19:57:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Precious schreef:
@ loes

Ik kan er niets anders van maken dan dat de code verkeerd getypt wordt je moet de code wel precies zo typen zoals hij er staat, er hebben zich van de week een paar mensen bij mij geregistreed en niets aan de hand, jij hebt je hier gister geregistreed, ook niets aan de hand en alle forums draaien op dezelfde server, er moet dus goed gelet worden op kleine en hoofdletter tekens.

Ik kan je verder niet helpen mocht het probleem zich blijven voor doen, wacht dan even op antwoord van de Forum beheerder, en anders even contact opnemen, dat kan je hier doen <> http://www.gratisforums.com/contact.html

Mvg Precious


Ja klopt, maar het probleem is dat die code er niet staat, dat deel waar je dat plaatje ziet met al die letters en daaronder het witte balkje waarin je het in moet typen staat niet op mijn forum bij registratie, je mag het zelf wel is proberen bij mijn forum zodat je kan zien wat het probleem is;
www.gratisforums.com/mangoforum
Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 20:20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Loesii schreef:
Precious schreef:
@ loes

Ik kan er niets anders van maken dan dat de code verkeerd getypt wordt je moet de code wel precies zo typen zoals hij er staat, er hebben zich van de week een paar mensen bij mij geregistreed en niets aan de hand, jij hebt je hier gister geregistreed, ook niets aan de hand en alle forums draaien op dezelfde server, er moet dus goed gelet worden op kleine en hoofdletter tekens.

Ik kan je verder niet helpen mocht het probleem zich blijven voor doen, wacht dan even op antwoord van de Forum beheerder, en anders even contact opnemen, dat kan je hier doen <> http://www.gratisforums.com/contact.html

Mvg Precious


Ja klopt, maar het probleem is dat die code er niet staat, dat deel waar je dat plaatje ziet met al die letters en daaronder het witte balkje waarin je het in moet typen staat niet op mijn forum bij registratie, je mag het zelf wel is proberen bij mijn forum zodat je kan zien wat het probleem is;
www.gratisforums.com/mangoforum
Wink


Dat is inderdaad vreemd Confused ik heb net nog even voor de zekerheid bij mezelf gekeken en daar staat het gewoon, maar bij jouw staat dus helemaal niets, en ik geloof je wel hoor dat hoef ik niet te checken Wink

Het beste is om even contact op te nemen, klik even op het adres wat ik je net gegeven heb, en geef het probleem even door, ik weet zeker dat ze het probleem dan zo spoedig mogelijk oplossen.

Succes! Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
olensen
gratisforum fan


Geregistreerd op: 14 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 12:06:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi ik ben nieuw hier en zat dit eens te lezen omdat ik het zelfde probleem heb. een fout melding van de bevestigingscode die er dus niet is en niet kan worden ingevoerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 13:42:03    Onderwerp: Reageren met citaat

olensen schreef:
Hoi ik ben nieuw hier en zat dit eens te lezen omdat ik het zelfde probleem heb. een fout melding van de bevestigingscode die er dus niet is en niet kan worden ingevoerd.

Hallo Olensen,

Ik weet niet wat voor Template <> 'Stijl' je momenteel hebt geinstalleerd maar ik zou even de subsilver erin zetten in een paar Template's staat namelijk de bevestigingscode niet als je opnieuw wilt registreren, wat daar de oorzaak van is weet ik ook niet, ik ben er alleen achter gekomen door zelf een andere stijl de installeren, en op registreren te klikken, in de apple pink stijl wordt de code namelijk ook niet weergegeven.

Hopelijk lukt het nu wel, succes ermee!

Mvg Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
olensen
gratisforum fan


Geregistreerd op: 14 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 13:44:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankje wel voor de tip Smile ben hier erg blij mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 15:23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Graag gedaan hoor Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JeepersCreepers
gratisforum fan


Geregistreerd op: 14 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 17:37:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er nog templates waarvan die code niet meer zichtbaar is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 18:30:58    Onderwerp: Reageren met citaat

JeepersCreepers schreef:
Zijn er nog templates waarvan die code niet meer zichtbaar is?

Morningglory en Applepink als ik het goed heb, probeer het even uit install ze gewoon even als het wat rustiger is op je forum, klik op registreren, en dan kan je het checken, je kan voorlopig beter even een Template erin zetten die de bevestigingscode wel heeft anders krijg je problemen en lukt het de mensen niet om bij jou te registreren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JeepersCreepers
gratisforum fan


Geregistreerd op: 14 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 18:56:37    Onderwerp: Reageren met citaat

OK thanks Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 19:09:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen dank hoor, graag gedaan Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
olensen
gratisforum fan


Geregistreerd op: 14 Dec 2006
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 21:14:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Rainday is ook een temp waar de bevestegings code niet werk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 14 Dec 2006 21:14:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games