Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
Plaatjes bij rangen??
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Denner
gratisforum fan


Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 2
Woonplaats: Haaren, Noord-Brabant

BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 12:49:59    Onderwerp: Plaatjes bij rangen?? Reageren met citaat

Op mijn forum wat ik bij jullie aangemaakt heb heb ik rangen gemaakt, alleen nou zou ik graag daar een afbeelding bij willen doen, alleen ik kom er niet precies uit hoe dat moet. Kun je mij helpen?

Om een afbeelding te plaatsen staat er:
Rangafbeelding (relatief aan phpBB2 root-pad):
Gebruik dit om een kleine afbeelding aan een rang te verbinden

Tevens heb ik nog een vraag. Stel iemand post heel veel zinloos om een rang hoger te gaan, als je die berichten verwijderd gaan die toch ook van zijn totaaltelling van posts af?

Bijvoorbaat dank voor u hulp.
_________________
Gegroet,

Denner.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger







Geplaatst: 21 Nov 2006 12:49:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 13:30:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Denner,

Ik heb wel een leuk adresje voor je waar je rang plaatjes kan ophalen:

http://www.phpbb-design.com/

Dan moet je dus onder 'Ranks' kijken Wink er is trouwens nog veel meer te vinden.

En het plaatsen is heel eenvoudig heb het zelf al uitgeprobeerd: je gaat naar rangen dan zie je bv staan Site Admin, daar zet je dan bv neer 'Denner team' en dan zet je bv dit plaatje neer. Als jij dus de Site Admin bent komt dat er te staan en zo kan je ook bv Moderator rangen toevoegen, en nog veel meer succes ermee!!

Vriendelijke groet,

Precious.
_________________
Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Denner
gratisforum fan


Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 2
Woonplaats: Haaren, Noord-Brabant

BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 13:53:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar als ik ranks heb uitgezocht die ik wil gebruiken en heb gedowload naar mijn pc moet ik ze natuurlijk nog ergens op zetten om ze op internet te gebruiken of niet?
_________________
Gegroet,

Denner.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 15:14:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Denner schreef:
Ja maar als ik ranks heb uitgezocht die ik wil gebruiken en heb gedowload naar mijn pc moet ik ze natuurlijk nog ergens op zetten om ze op internet te gebruiken of niet?

Ja, je download de ranks op je eigen pc, en je kan ze dan hier uploaden Arrow http://www.geekimages.com/ De site van Geekimages is nu veranderd je kan nu ook registreren om je foto's of andere plaatjes te uploaden, altijd makkelijk, het adres stond ook op mijn forum bij handige links en tips Wink ik hoop dat je er nu uitkomt succes!

Precious.
_________________
Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 15:46:34    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Denner:

Je kan hier ook nog terecht om foto's / plaatjes te uploaden Arrow

http://imageshack.us/

Zowel Geekimages als Imageshack zijn Engelstalig maar het wijst zich vanzelf.
_________________
Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
hulp
Site Admin


Geregistreerd op: 08 Sep 2006
Berichten: 247

BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 19:51:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor deze schitterende uitleg, Precious! Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 20:48:35    Onderwerp: Reageren met citaat

heb alle sites dat hier staan gebprobeert maar toch lukt het niet Sad
op een andere forum heb ik mijn afbeeldingen van een site kunnen halen gewoon kopieren en plakken en het stond daar jammerlijk genoeg ben ik die site kwijt Sad en nu lukt het me totaal niet meer Sad
heeft er nog iemand advies?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 5 Dec 2006 21:31:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Nico01:

toch moet je het doen zoals het hierboven staat, je gaat naar rangen als je een leuk plaatje hebt en bij de onderste regel staat plaatje daar zet je de url naar waar je het plaatje geupload hebt, en als je naar die site gaat waar al die rangen staan, dan moet je de bestanden downloaden naar de eigen pc de meesten zitten allemaal in een zipbestand wat je moet uitpakken als je dat gedaan hebt geef je het plaatje een url ( plaatje uploaden bij bv Geekimages) zie hierboven.

Als het nu voor jezelf is zet je er bv neer Forum beheerder <> op de bovenste regel bij rangen.

En op de onderste het plaatje.

Even goed lezen en proberen, ik weet zeker dat het je lukt succes!

Groetjes Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2006 20:19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt voor de raad maar werkt nog altijd niet Razz het ligt gewoon aan mij ben niet zoon 'computerheld' Wink

maar toch bedankt Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2006 23:17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Nico,

Het moet toch echt zo als hierboven beschreven staat, beter kan ik het echt niet uitleggen, gewoon nog maar een keertje proberen dan, oefening baart kunst zeggen ze altijd Wink

Succes!

Mvg Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2006 17:57:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb die sites van je gebruik en die zeer handige site http://imageshack.us/ heb het al meerdere keren gebruikt Very Happy bedankt

ik heb daar ook mijn rangen naar geuploud en bij file properties geklikt en daar op url gedrukt en er verschijnt dan een mooi kader met' the url to this file is:....' en dan een adres ik heb dat adres gekopieert en geplakt bij beheerdersmenu=> gebruikers=> rangen=>soldaat=> bewerken en daar in het vakje Rangafbeelding (relatief aan phpBB2 root-pad): toen dat ik dat heb gedaan heb ik verzenden gedrukt en ze zeiden dat het was bijgewerkt

dus eigenlijk heb ik alles gedaan wat ik moest doen maar toen ik ging gaan kijken op het forum verscheen enkel de naam van het bestand en ee rood kruisje

dus zeg nu eens wat ik heb misgedaan? ik heb de sites gebruikt dat je me gegeven heb en ben naar rangen geweest geuploud en het url gekopieert en geplakt maar toch werkt het niet Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2006 21:56:19    Onderwerp: Reageren met citaat

nico01 schreef:
ik heb die sites van je gebruik en die zeer handige site http://imageshack.us/ heb het al meerdere keren gebruikt Very Happy bedankt

ik heb daar ook mijn rangen naar geuploud en bij file properties geklikt en daar op url gedrukt en er verschijnt dan een mooi kader met' the url to this file is:....' en dan een adres ik heb dat adres gekopieert en geplakt bij beheerdersmenu=> gebruikers=> rangen=>soldaat=> bewerken en daar in het vakje Rangafbeelding (relatief aan phpBB2 root-pad): toen dat ik dat heb gedaan heb ik verzenden gedrukt en ze zeiden dat het was bijgewerkt

dus eigenlijk heb ik alles gedaan wat ik moest doen maar toen ik ging gaan kijken op het forum verscheen enkel de naam van het bestand en ee rood kruisje

dus zeg nu eens wat ik heb misgedaan? ik heb de sites gebruikt dat je me gegeven heb en ben naar rangen geweest geuploud en het url gekopieert en geplakt maar toch werkt het niet Sad

Als ik het zo lees doe je alles goed, vreemd Confused dat het niet lukt, even ??n vraagje als je die rang op de daarvoor bestemde plaats plakt dan zet je toch niet de [img]code[/img] ervoor en erachter h?? want dat is namelijk niet de bedoeling je moet alleen de url van de geuploade rang erin plakken.

Als je de rang inderdaad goed plakt dan weet ik echt niet hoe het kan dat het niet wil lukken, mocht je het probleem houden stuur dan even een email naar de leiding van gratis forums misschien dat ze je dan verder kunnen helpen dat kan je hier <> http://www.gratisforums.com/contact.html doen succes Nico ik hoop dat het nu goed komt.

Groetjes Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 18:31:40    Onderwerp: Reageren met citaat

het adres dat ik plak begint met http en niet met [img]
dus daar ligt het ook niet aan :p
zal dan maar een bericht sturen naar hen Wink

bedankt voor de raad Smile

greet nico Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 18:34:45    Onderwerp: Reageren met citaat

nico01 schreef:
het adres dat ik plak begint met http en niet met [img]
dus daar ligt het ook niet aan :p
zal dan maar een bericht sturen naar hen Wink

bedankt voor de raad Smile

greet nico Smile

Ik zou het graag voor je willen doen Nico, want ik weet zeker dat het me dan lukt, probeerde het vandaag nog bij mezelf en hupla daar stond het gewoon. Maar ja het is een beetje raar als ik in jou forum bezig ben Wink doe dat dan maar even Wink

Groetjes P Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nico01
gratisforum fan


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 14:22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Smile voor mijn part mag je het proberen Smile
maak gewoon een acount op mijn forum http://gratisforums.com/vvv/ en ik zorg dat je toegang krijgt tot het beheerderspaneel en de afbeeldingen Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 17 Dec 2006 14:22:46    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games