Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anita
gratisforum fan


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 27
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2006 00:11:08    Onderwerp: Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum? Reageren met citaat

Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum?

alvast bedankt voor uw hulp

groetjes

anita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 8 Dec 2006 00:11:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2006 00:58:45    Onderwerp: Re: Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum? Reageren met citaat

anita schreef:
Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum?

alvast bedankt voor uw hulp

groetjes

anita

Hallo Anita,

Je kan op je forum geen copyright instellen, je zou het vriendelijk kunnen verzoeken aan voorbijgangers maar of ze aan je verzoek voldoen dat is nog maar de vraag.

Op een website is dit anders, maar op een forum kan dat niet, je zou het beste voor jullie foto's een gesloten hoekje op je Forum kunnen maken.

Dan weet je tenminste zeker dat ze er niet mee aan de haal gaan, en kunnen ze alleen bekeken worden door jouw geregistreerde Users.

Groetjes Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
anita
gratisforum fan


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 27
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2006 12:02:17    Onderwerp: Re: Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum? Reageren met citaat

Precious schreef:
anita schreef:
Hoe kan ik Copyright instellen voor ons forum?

alvast bedankt voor uw hulp

groetjes

anita

Hallo Anita,

Je kan op je forum geen copyright instellen, je zou het vriendelijk kunnen verzoeken aan voorbijgangers maar of ze aan je verzoek voldoen dat is nog maar de vraag.

Op een website is dit anders, maar op een forum kan dat niet, je zou het beste voor jullie foto's een gesloten hoekje op je Forum kunnen maken.

Dan weet je tenminste zeker dat ze er niet mee aan de haal gaan, en kunnen ze alleen bekeken worden door jouw geregistreerde Users.

Groetjes Precious.


Hallo Precious

Bedankt voor je advies...jammer dat copyright niet mogelijk is op het forum

groetjes

anita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 8 Dec 2006 17:06:16    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Anita

Ja dat is ook jammer, Jan en alleman Wink zo noem ik het voor de gelegenheid maar even kan het interessant vinden om op te slaan, dus een tip van mij, doe gewoon een beetje voorzichtig met priv? dingetjes.

We hebben een open Forum h? dus geen Forum waar alleen geregistreerde mensen de 'binnenkant' kunnen bekijken, dus wees een beetje voorzichtig!

Het is wel zo dat je geremder bent omdat je je er van bewust ben dat een groot gros gluurders mee zit te genieten Rolling Eyes Maar ja het is niet anders.

Groetjes Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jurgen
gratisforum fan


Geregistreerd op: 19 Dec 2006
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2007 13:06:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is niet helemaal waar

Op het moment dat iemand bijvoorbeeld een foto maakt rust het copyright op deze foto bij deze persoon je hoeft dit in principe niet eens vast te leggen

als je dus een forum maakt rust hier in principe ook copyright op
je zou bijvoorbeeld in een introductie kunnen aangeven dat alles wat er op het forum wordt gepubliceerd wordt onder copytight valt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2007 23:41:17    Onderwerp: Reageren met citaat

jurgen schreef:
Dit is niet helemaal waar

Op het moment dat iemand bijvoorbeeld een foto maakt rust het copyright op deze foto bij deze persoon je hoeft dit in principe niet eens vast te leggen

als je dus een forum maakt rust hier in principe ook copyright op
je zou bijvoorbeeld in een introductie kunnen aangeven dat alles wat er op het forum wordt gepubliceerd wordt onder copytight valt

Dat begrepen we zelf ook wel Jurgen alles is wat je zelf plaatst van jou en blijft van jou, maar jij weet denk ik net zo goed als ik dat mensen zich daar niet aan houden en kom niet met verhalen van als dit of dat er op zit zoals copyright want mensen hebben daar simpelweg schijt aan, en dat is trouwens niet wat Anita bedoelde, sommige dingen kun je beveiligen met een Java applet maar dan moet je wel een ervaren forum beheerder zijn, je moet zoiezo ervaring hebben met progameertaal, het enige wat anita nog zou kunnen doen is een (water) merk in haar foto's zetten dan vinden mensen het vaak ook niet meer leuk om te jatten Rolling Eyes

Dus schreeuw niet gelijk van de daken "dat is helemaal niet waar" teneerste bedoelde ze dat niet zo, en ten tweede Foto's die free op inet staan worden altijd gejat.

Dus wat al die copyrights betreft mensen hebben daar maling aan, en het is heel moeilijk daar iets tegen te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jurgen
gratisforum fan


Geregistreerd op: 19 Dec 2006
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2007 11:31:43    Onderwerp: Reageren met citaat

ehm precious
dit was niet kwaad bedoeld hoor ik snap je Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2007 15:35:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry Embarassed Jurgen ik kwam idd wel wat kattig over met mijn antwoord mijn excuses daarvoor, maar Anita heeft gewoon gelijk, ik denk er net zo over als je mooie foto's hebt en iedereen jat ze, denk je bij jezelf wat moet je daar nou mee? Kijk dat je leuke plaatjes copied dat is nog daar aan toe, maar jij hebt gelijk het copyright ligt bij de mensen die de foto plaatsen, alleen houden veel internetters zich daar niet aan wat best wel jammer is.

Groetjes Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games