Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mark gratisforum fan
|
Geplaatst: 10 Jan 2007 21:12:01 Onderwerp: Mijn bezoekers kunnen zich niet registreren! |
|
|
Nu heb ik bij jullie pas geleden een nieuw Forum aangemaakt. Ik kan zelf gewoon inloggen, maar ik heb te horen gekregen via de mail dat mijn bezoekers zich niet kunnen registreren. Ik heb dat natuurlijk ook even zelf uitgeprobeert en er komt inderdaad te staan "De ingevoerde bevestigingscode is onjuist". Maar ik het formveld kan je dit helemaal niet invullen, laat staan dat er een bevestigingsocde staat? Kunnen jullie dit veranderen, of wat doe ik anders verkeerd?
de link van het forum...
http://gratisforums.com/lamor/index.php
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10 Jan 2007 21:12:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 11 Jan 2007 22:37:46 Onderwerp: |
|
|
Hallo Mark,
Dat probleem is bekend en werd ook al op het forum vermeld, het enige wat je nu even moet doen is een nieuwe stijl installeren, zet even als voorlopige stijl subsilver erin daar staat namelijk de bevestigingscode gewoon in en zullen de mensen die zich bij jouw willen registreren niet meer op dat probleem stuiten, en dan verloopt de registratie gewoon soepel.
Lees even goed het hulp forum door, want dit probleem was ook al besproken
Vanaf volgende week Maandag 15-01-2007 zal de beheerder van gratisforums weer aanwezig zijn en ik weet zeker dat zij dit probleem dan zo spoedig mogelijk op zal lossen.
Met vriendelijk groet,
Precious. |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 2 Feb 2007 16:05:38 Onderwerp: |
|
|
Dit probleem werd ondertussen opgelost.