Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dogstory gratisforum fan
|
Geplaatst: 9 Apr 2007 09:03:03 Onderwerp: adminpaneel => ik vind er iets niet op |
|
|
heykes,
ik zou graag mijn leden vrij op het forum toelaten, maar daar ik geen optie vind waarbij ik daarvoor kan kiezen...
kan dat dus niet
Hoe kunnen mensen op mijn forum terechtkomen?
http://gratisforums.com/dogstory/index.php |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 9 Apr 2007 09:03:03 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 9 Apr 2007 12:08:34 Onderwerp: |
|
|
@ Dogstory
Nee die optie is niet mogelijk, mensen moeten zich registreren als ze mee willen praten op je forum.
Dit is oa voor de veiligheid van spambots, maar ook om mensen die alleen maar onzin uit willen kramen buiten de deur te houden.
En om mensen op je forum te krijgen kun jezelf het ??n en ander doen aanmelden bij zoekmachines reclame maken dus vertel iedereen erover ect.
Succes! _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
Dogstory gratisforum fan
|
Geplaatst: 11 Apr 2007 14:50:03 Onderwerp: |
|
|
Heykes,
ik bedoel eigenlijk... op een ander forum kreeg ik eerst een activatielink voordat ik kon meeposten.
Al?, ik vraag me dus af of de leden die zich zouden inloggen op mijn forum, ook zo'n link krijgen... of kunnen ze zich gewoon vrij registreren?
ivm reclame maken, weet ik het hoor
(alvast bedankt voor de reactie) _________________ http://gratisforums.com/dogstory/index.php |
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 11 Apr 2007 14:56:41 Onderwerp: |
|
|
Dan had ik het niet helemaal goed begrepen, als mensen zich bij jou registreren krijgen ze via hun email een link binnen die ze moeten activeren en dan is hun account actief.
Dit is om het email adres vast te stellen om eventueel een nieuw wachtwoord op te sturen enzovoort. _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
|
Terug naar boven |
|
|
Dogstory gratisforum fan
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 11 Apr 2007 21:18:18 Onderwerp: |
|
|
Geen dank hoor, en tja het is wat met die botjes succes verder met uw forum! _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
|
Terug naar boven |
|
|
|