Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tuningworld gratisforum fan
|
Geplaatst: 10 Jul 2007 12:51:51 Onderwerp: Rangen --> automatisch |
|
|
Hallo , ik denk dat dit nu mijn laatste vraagje is
vb. ik heb rangen zoals DJ's , tuner , jumper , jumpster , lid .
Is het mogelijk als er een gebruiker zich registreerd dat hij dan direct de rang "lid" krijgt van het forum ?
Zo ja . . . ? wil je even het pad voor me zeggen , wat ik daarvoor moet volgen ?
Dank u _________________ ? http://www.gratisforums.com/tuningbass/ ?
. . . |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10 Jul 2007 12:51:51 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 11 Jul 2007 22:08:20 Onderwerp: |
|
|
Rangen instellen heb ik al vaker uitgelegd je zou het gewoon eens even na moeten lezen.
Ook hier Helpdesk vind je veel informatie.
Rang instellen,
Als iemand zich registreed en dat is een nieuwe member, dan stel je de rang alsvolgt in:
Rang Lid aantal post 0 en dan komt er bij de nieuwe member of een member die je die rang gegeven hebt gewoon lid te staan het is hetzelfde als de andere rangen toevoegen.
Je moet de rang niet als speciale rang instellen daar moet je dus NEE neerzetten anders gaat hij niet automatisch.
Verdere uitleg op dit forum en de link hier boven.
Zucht, pft, pfffff, pfew
Succes! _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|