Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
johnvgag gratisforum fan
|
Geplaatst: 23 Dec 2008 13:59:02 Onderwerp: kan niet meer nieuwe categorie?n maken |
|
|
Hallo, heb ik weer eens zitten testen met een script, kan ik niet meer nieuwe categorie?n maken.
Ik heb altijd een testforum om dingen uit te proberen.
Daarin een subforum gemaakt met de titel "Teller bezoekers aantallen"
Een bepaalde volgorde ging prima, geen problemen.
Een ander volgorde, zoals het nu staat, veroorzaakt het probleem dat ik in het beheerderspaneel geen nieuwe categorie meer kan aanmaken. (Kan wel forum maken in bestaande categorie?n)
De ruimte waar normaal de items "bewerken - verwijderen omhoog/omlaag en synchroniseren staat is nu wit en dus leeg.
Ook het blok "Wie zijn er online?" is niet meer zichtbaar als je bent ingelogd, wel als gast.
Ik had 2 tellerscripts geplaatst + een pagerank, omdat de ene alle bots meetelt en de aantallen bezoekers dus niet ree?l zijn, een ander geinstalleerd, om te checken wat nu een goede rapportage biedt.
Ik heb in "Fora beheer" het forum Test verwijderd en normaal gaan de subfora dan toch ook mee?
Dit keer niet, dus "Test forum" is weg, maar subforum "Teller bezoekers aantallen" staat er nog en blokkeert nu blijkbaar een deel.
bijgaand een screenprint van de onderkant van het forum:
Fora - Beheer
Forum index
graag wat hulp
bvd John _________________ Kijk ook eens op
http://gratisforums.com/tuinenanderspul |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Dec 2008 13:59:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 23 Dec 2008 19:55:55 Onderwerp: |
|
|
stuur me een pm met je login en je paswoord, dan kijk ik het even na voor je
groet
tanja _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 23 Dec 2008 20:33:42 Onderwerp: |
|
|
probleem opgelost
pas wel met op met de scripts in het vervolg graag _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
johnvgag gratisforum fan
|
|
Terug naar boven |
|
|
|