jack de prikker
discussie plaats over de recente steekpartijen in Lelystad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Steekpartij Griend toch anders of niet???

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hanstra

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 13:37:23    Onderwerp: Steekpartij Griend toch anders of niet??? Reageren met citaat

Is de steekpartij in de Griend niet anders dan de andere steekpartijen.
De indruk wordt gewekt dat het hier om een afrekening zou gaan.
Dan zijn er toch maar drie steekpartijen te melden of sla ik de plank nu mis.

Hanstra

Geplaatst: 24 Mrt 2009 13:37:23    Onderwerp:

Terug naar boven
Barry

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 14:17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik neem aan dat je de dodelijke steekpartij bedoeld.
Er waren er namelijk meerdere in de Griend.

Ik denk idd dat die niet in de rij thuishoort. Of het een afrekening betrof weet ik natuurlijk niet, maar het vermoeden bestaat dat daar iig een andere reden ten grondslag ligt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lelystadse

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 14:33:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Dinsdag 3 februari 2009
man 30 jaar ( Hadef Cherkaoui )
in de Griend overleden na steekpartij rond 1800 uur

Is de enige keer dat het een dodelijk slachtoffer betrof en hier is ook een stille tocht voor gehouden ivm zinloos geweld en ook ik had me al afgevraagd of deze er wel bij hoorde, ik betwijfel het.
Terug naar boven
Barry

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 15:58:25    Onderwerp: Reageren met citaat

En ik las ergens dat het op klaarlichte dag gebeurde.
Volgens mij was het toen al donker in februari, maar goed, maakt ook niets uit.
Terug naar boven
Rin

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 19:47:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Op het moment dat Hadef is neergestoken was het nog licht Barry.
Terug naar boven
lintu

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 22:20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had gehoord dat deze man iets met drugs te maken had (weet niet of dit echt zo is).
al de mensen die neergestoken zijn, zijn zover ik weet gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd, maakt het er natuurlijk niet minder erg op.
miste88

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 23:40:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Of Hadef in deze zelfde rij thuis hoort of niet, maakt anzig niet uit, het is gewoon een feit dat de dader niet ongestraft mag en kan weg komen, net als de dader(s) van de andere steekpartijen. Maar als ik eerlijk ben vind ik het pijnlijk om te lezen dat mensen zich meer bezig houden met of hij daar wel of niet bij hoort, en eventuele roddels over drugswereld enz enz enz... Als de berichten goed gelezen worden, lijkt het me duidelijk dat je weet dat de politie niet uit sluit of het in alle gevallen om de zelfde dader(s) gaat! Het gaat mij er niet om of Hadef wel of niet in deze "rij" hoort, of dat het een afrekening was, de dader(s) moet(en) gewoon gepakt worden. Maakt het feit dat het misschien een afrekening zou zijn het soms minder erg of maakt dat het minder urgent is? zou er ook gedisscusieerd worden als alle andere slachtoffers ook misschien afrekeningen zouden zijn geweest ? Nee omdat het duidelijk is dat dit op zeker slachtoffers zijn die nergens mee te maken hadden die op een dood gewone dag zijn neergestoken, totaal onverwacht,net als Hadef die helaas overleed aan zijn verwondingen!
Terug naar boven
pietie

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2009 08:39:56    Onderwerp: Reageren met citaat

als iedereen voor drugs zou worden neer gestoken zouden we veel meer slachtoffers hebben hier in deze stad we doen net of we in het wilde westen leven waar iedereen maar elkaar af rekend om drugs.
waarschijnlijk is hadef de enige geweest die zich zwaar heeft verzet tegen zijn aanvaller.
en dat is hem ook waarschijnlijk fataal geworden.
Terug naar boven
vigilante

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2009 11:47:34    Onderwerp: Reageren met citaat

miste88 schreef:
Of Hadef in deze zelfde rij thuis hoort of niet, maakt anzig niet uit, het is gewoon een feit dat de dader niet ongestraft mag en kan weg komen, net als de dader(s) van de andere steekpartijen. Maar als ik eerlijk ben vind ik het pijnlijk om te lezen dat mensen zich meer bezig houden met of hij daar wel of niet bij hoort, en eventuele roddels over drugswereld enz enz enz... Als de berichten goed gelezen worden, lijkt het me duidelijk dat je weet dat de politie niet uit sluit of het in alle gevallen om de zelfde dader(s) gaat! Het gaat mij er niet om of Hadef wel of niet in deze "rij" hoort, of dat het een afrekening was, de dader(s) moet(en) gewoon gepakt worden. Maakt het feit dat het misschien een afrekening zou zijn het soms minder erg of maakt dat het minder urgent is? zou er ook gedisscusieerd worden als alle andere slachtoffers ook misschien afrekeningen zouden zijn geweest ? Nee omdat het duidelijk is dat dit op zeker slachtoffers zijn die nergens mee te maken hadden die op een dood gewone dag zijn neergestoken, totaal onverwacht,net als Hadef die helaas overleed aan zijn verwondingen!

ik ben het helemaal met je eens!!!
Terug naar boven
Barry

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2009 13:38:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Rin schreef:
Op het moment dat Hadef is neergestoken was het nog licht Barry.

OK, mja, als ik erbij was had ik het me wel herinnerd Smile
Terug naar boven
anti-jackdeprikker

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 22:53:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry Rin, maar hij heeft half gelijk... bij het slachtoffer ging het licht uit.

Ik vind het schandalig dat ze hier in Lelygat nooit eens snel zijn met het arresteren van verdachten..
Terug naar boven
Mugello

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2009 12:31:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Bovenstaande foto's zijn op de Griend genomen daar waar die Hadef (oid0 dood gevonden is. De bewoners zagen uit het raam zakjes op het dak liggen en tegen de zijkant an het huisje zaten bloed spetters. Die vrolijke man heeft dus voor hij aanbelde nog z'n voorraad drugs weg gegooid, het verhaal gaat de ronde dat hij de huis-dealer bij de Mystic was..

Bovenstaande foto heeft ook op de voorpagina van de Flevopost gestaan.

Ik denk nog steeds dat dit niks te maken heeft met Jack de Prikkert, maar dat dit een drugsdeal gone bad is geweest.
Terug naar boven
criminelis

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2009 20:30:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ach, die hele jack de prikker zit tussen onze oren. Het is allemaal toeval.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: