Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Saartje
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 19:17:20 Onderwerp: Waar is hij gesignaleerd sinds de laatste steekpartij? |
|
|
Iedereen die hem heeft gezien aub hier melden (en ook bij de politie!), zodat hij snel kan worden opgepakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 19:17:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Saartje
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 19:38:51 Onderwerp: Gezien in Breda centrum vandaag 24 maart |
|
|
Ik heb hem vandaag gezien op de Generaal Maczeckstraat in Breda, grensgebied wijk zandberg richting centrum Breda. Helaas herkende ik hem pas op politie opsporing bericht vanavond op rtl4, heb natuurlijk gelijk politie Lelystad gebeld. Typerend was dat zijn singnaalment precies klopte. Ik liep naar huis met mijn zoon en vriendje, ik had ze net op school opgehaald om half 4. Aan de overkant van de lange Generaal Maczeckstraat zag ik iemand lopen die nogal opviel door zijn kleding en hij liep doelloos/verveeld heen en weer, het viel hem op dat ik op hem lette. Hij was ongeveer 1.70 slank postuur, donker paars/blauw wollen manteljas, model driekwart (tot halverwege scheenbeen), zelfde kleur grofgebreide muts, licht getinte huidskleur, grote donkere zonnebril, 1 dags stoppelbaardje. Toen hij zag dat ik keek ging hij voor winkelruit kijken. Ik moest op een gegeven moment oversteken en zag hem nog bij die winkel zo'n 80 meter verderop waar ik overstak. Ik praat tegen de kinderen (Let goed op, kijk links en rechts etc). Wij oversteken, zit die man ineens op bankje, 2 meter van waar ik was na het oversteken, en kijkt mij recht aan. Ik kreeg echt creepy gevoel van die man en ben sneller gaan lopen met de kinderen richting huis. Heb niet meer omgekeken, maar schrok me rot toen ik vanavond opsporingsbericht van politie zag op rtl4. Dit was de man die ik vanmiddag heb gezien! Ik heb gelijk politie gebeld en mijn verhaal verteld. Hopelijk wordt deze engerd snel gepakt!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
/B/lockade Runner
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 10:56:00 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem ook gezien! Alleen zijn signalement klopte niet, ik keek namelijk in de spiegel.
schololololol _________________ We do not forgive, do not forget |
|
Terug naar boven |
|
|
missflugel
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 11:15:18 Onderwerp: |
|
|
ohh is het dan een tweeling?
of echt twee daders?
dacht toch echt dat hij gister werd gezocht in, galjoen,punter,jol daar is hij rond 14:30 gesnignaleerd.
welke beschrijving hou je aan de eerste of de nieuwe? |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 15:09:45 Onderwerp: Re: Waar is hij gesignaleerd sinds de laatste steekpartij? |
|
|
Saartje schreef: | Iedereen die hem heeft gezien aub hier melden (en ook bij de politie!), zodat hij snel kan worden opgepakt. |
goh... echt ? |
|
Terug naar boven |
|
|
balou
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 16:03:34 Onderwerp: |
|
|
Wat me alleen opvalt aan de compesitie tekeniningen is dat ze totaal niet op elkaar lijken. Kan het zijn dat er meerdere daders zijn?
Want tekening 1 lijkt op een chinees met een smal gezicht en tekening 2 lijkt op een getinte man met een vors/opgezet gezicht. |
|
Terug naar boven |
|
|
bonita
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 16:13:53 Onderwerp: |
|
|
vorige week in de Tjalk gesignaleerd |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 17:01:07 Onderwerp: |
|
|
Ik zie de tekeningen en zie weinig overeenkomsten.
Het signalement van deze dader luidt als volgt:
■lichtgetinte man leeftijd tussen de 20 en 25 jaar
■lengte van ongeveer 1 meter 75 en een normaal postuur
■hij droeg een donkerbruine tot zwarte jas
■een donkerkleurige, mogelijk zwarte, nette stoffen broek
■verder droeg de man een bruine tot zwartkleurige wolachtige muts met gebreide kabels
Het summiere signalement van deze dader is:
■getinte man
■lengte van ongeveer 1 meter 70 a 1 meter 75
■hij droeg een gewatteerde driekwart lange stoffen jas in vermoedelijk de kleuren blauw/paars
■verder droeg hij een muts in waarschijnlijk dezelfde blauw/paarse kleur |
|
Terug naar boven |
|
|
koos
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 18:08:52 Onderwerp: |
|
|
Er zitten best gelijkenissen tussen de twee.
De eerste tekening is gemaakt n.a.v. een vage herinnering.
Als je je verplaatst in het slachtoffer, en constateert dat deze het signalement niet exact heeft kunnen reconstrueren, dan kan het best zo zijn dat het volgende slachtoffer zich duidelijkere beelden kan herinneren.
Ik zie toch wel behoorlijke overeenkomsten tussen beide tekeningen.
B.V het ovale gezicht met de vrij hoge, opvallende jukbeenderen...etc
Laatst aangepast door koos op 25 Mrt 2009 21:10:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
mieperdemiep
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 18:52:49 Onderwerp: |
|
|
vanmiddag is er een verdachte opgepakt in de Kamp. Ben benieuwd of het hem is. |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 19:19:06 Onderwerp: |
|
|
mieperdemiep schreef: | vanmiddag is er een verdachte opgepakt in de Kamp. Ben benieuwd of het hem is. |
even serieus...is dit echt waar?
bron? |
|
Terug naar boven |
|
|
mieperdemiep
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 19:35:11 Onderwerp: |
|
|
Vriendin van mij heeft hem gesignaleerd en is achter hem aangelopen, terwijl ze met de politie belde. De verdachte is opgepakt voor bureau jeugdzorg. |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 25 Mrt 2009 19:45:05 Onderwerp: |
|
|
mieperdemiep schreef: | Vriendin van mij heeft hem gesignaleerd en is achter hem aangelopen, terwijl ze met de politie belde. De verdachte is opgepakt voor bureau jeugdzorg. |
ok dankje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Barry
|
Geplaatst: 26 Mrt 2009 00:38:17 Onderwerp: |
|
|
Helaas nog geen berichten op omroep flevoland en rss feed |
|
Terug naar boven |
|
|
Monique
|
Geplaatst: 26 Mrt 2009 08:36:11 Onderwerp: |
|
|
mieperdemiep schreef: | Vriendin van mij heeft hem gesignaleerd en is achter hem aangelopen, terwijl ze met de politie belde. De verdachte is opgepakt voor bureau jeugdzorg. |
Er is niemand opgepakt nog er word nog steeds naar hem gezocht |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 26 Mrt 2009 08:36:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |