Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lelystedelingetje
|
Geplaatst: 1 Apr 2009 13:53:55 Onderwerp: Hebben Jullie??? |
|
|
Hebben jullie al in het gekkenhuis gekeken in lelystad die ene vlakbij het centrum en er is een (1) vlakbij in de waterwijk waar de 2 mannen de zogenaamde muts opgepakt moeten hebben. optie 2 heeft justitie niet weer een gek losgelaten en nu in lelystad geplaatst ik hoop dat jullie dit kunnen natrekken en misschien helpt het.
afz. bezorgde Lelystedeling
Ps. met jullie bedoel ik de politie |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 1 Apr 2009 13:53:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Jef
|
Geplaatst: 1 Apr 2009 14:27:38 Onderwerp: |
|
|
Dat is probleem van politie. Ze kunnen niet uitgaan van 2 opties. Ze moeten alle opties open houden.
Als ze onderzoek alleen richten op gekkenhuis en vrijgelaten gek dan richten ze hun vizier op een te kleine schaal. Wel is gehoord van:'Er lopen meer gekken buiten dan dat er vastzitten?'.
Gelukkig weer een boel tips n.a.v. uitzending Opsoring Verzocht gisteren. Hopelijk zitten er bruikbare tips bij, zodat hij snel opgepakt kan worden! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lisa
|
Geplaatst: 3 Apr 2009 10:50:33 Onderwerp: |
|
|
Ik woon nog niet zo lang in Lelystad en wist helemaal niet dat er hier een gekkenhuis was. Is dat soms de Meerzicht aan de Gordiaandreef?? |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 3 Apr 2009 12:37:04 Onderwerp: |
|
|
Lisa schreef: | Ik woon nog niet zo lang in Lelystad en wist helemaal niet dat er hier een gekkenhuis was. Is dat soms de Meerzicht aan de Gordiaandreef?? |
uuhhm...ik woon hier al heel lang,en ik wist niet eens dat er een gekkenhuis was.en zoals iemand al zei..er lopen er meer buiten,dan dat ze vastzitten.kunnen ze beter een hek om lelystad neerzetten,want als ik zo om me heen kijkt..
nee dit is flauw,maar wist het echt niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jef
|
Geplaatst: 3 Apr 2009 13:27:47 Onderwerp: |
|
|
Wellicht is gekkenhuis niet een goede benaming, maar ja, in de volksmond wordt het wel zo genoemd. Volgens mij zijn er in Lelystad meerdere locaties voor geestelijke gezondheidszorg, bv. Karveel, De Veste, Gordiaandreef en Lelycentre. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lisa
|
Geplaatst: 3 Apr 2009 17:05:07 Onderwerp: |
|
|
Ok, weer wat wijzer geworden, bedankt!
Tja, het klopt wel: de meeste gestoorden lopen buiten zo'n piepinrichting en zitten er niet in. Ik hoop dat ze deze idioot heel gauw bij z'n kladden kunnen grijpen. |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 20 Apr 2009 15:21:18 Onderwerp: |
|
|
Jef schreef: | Wellicht is gekkenhuis niet een goede benaming, maar ja, in de volksmond wordt het wel zo genoemd. Volgens mij zijn er in Lelystad meerdere locaties voor geestelijke gezondheidszorg, bv. Karveel, De Veste, Gordiaandreef en Lelycentre. |
Precies er zit achter het ziekenhui seen Psychiatrisch ziekenhuis zo noemt men dat en er zitten in diverse wijken reablitatie centra en dagactiviteitencentra voor ex en psychiatrische patienten.
Trouwens wat is gek ?
Als je het mij vraagt lopen er nog veel te veel mensen rond die geschikt kunnen zijn voor gekkenhuis en geloof me die komen niet in de Kronkel achter het ziekenhuis hoor, die zijn daar namelijk niet op zijn plaats. |
|
Terug naar boven |
|
|
DE-LORD
|
Geplaatst: 21 Apr 2009 08:56:22 Onderwerp: |
|
|
Deze man is niet gek, hij weet heel goed waar hij mee bezig is , als hij gek zou zijn zou hij wel door zijn gegaan en zou het nu niet zo stil zijn.
Hij wacht gewoon tot de storm een beetje is gaan liggen en kan dan weer rustig toeslaan omdat dan de aandacht van de politie weer is verslapt.
En wat een naam voor een site trouwens. Zo romantiseer je wel het geheel. Jack de prikker, volgens mij noem je zo iemand gewoon een moordenaar. _________________ IF IT AIN'T DUTCH , IT AINT'T MUTCH |
|
Terug naar boven |
|
|
|