jack de prikker
discussie plaats over de recente steekpartijen in Lelystad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Justitie wil informatie van website jackdeprikker.nl

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lelystadse

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009 14:28:28    Onderwerp: Justitie wil informatie van website jackdeprikker.nl Reageren met citaat

De officier van justitie heeft een bevel doen uitgaan naar de eigenaren van de website jackdeprikker.nl waarin de eigenaren werden opgeroepen om informatie te verstrekken aan de politie.
In het bevel wordt aangegeven dat er een geheimhoudings plicht is art.126 bb Wetboek van Strafvordering.
Uiteraard zullen wij als eigenaren van jackdeprikker.nl meewerken aan alle verzoeken die justitie en politie van ons vragen om deze zaak zo spoedig mogelijk op te lossen en wij zullen ons dus ook houden aan art.126bb zoals is aangegeven.

Mochten er ontwikkelingen in de zaak zijn die openbaar gemaakt mogen worden, zullen wij u als eerste op de hoogte houden.

http://jackdeprikker.nl/page/justitie/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 21 Apr 2009 14:28:28    Onderwerp:

Terug naar boven
lelystadse

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009 14:29:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me niet meer dan normaal dat jullie meewerken en het verzoek had ik al reeds veel eerder verwacht.
Terug naar boven
Jef

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009 16:47:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Slim ook om het te vermelden.....pffffffffff. Had volgens mij beter geweest als ze het gewoon 'stilletjes' op de achtegrond hadden gehouden/gedaan of zou het zijn voor die irritante poster (ben ff zijn naam kwijt)?
Terug naar boven
lelystadse

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009 17:02:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Jef schreef:
Slim ook om het te vermelden.....pffffffffff. Had volgens mij beter geweest als ze het gewoon 'stilletjes' op de achtegrond hadden gehouden/gedaan of zou het zijn voor die irritante poster (ben ff zijn naam kwijt)?

Hoezo was dat slimmer?

Alle info die ze willen is er toch.....het is een forum en dan is er een database dus maakt helemaal niet uit of men stopt met posten hier want je ip is allang bekend en daarmee weten ze precies wie je bent, waar je woont enzovoort.

Dit is internet en ik geloof dat er toch nog veel te veel mensen denken dat je hier "anoniem" maar kan doen en laten wat ze willen, maar dat is niet zo.

Daarnaast zal het team dat aan deze zaak werkt echt wel eerder hier zijn geweest hoor en gezien hebben dat hier behoorlijk buiten het boekje werd gepost in de vorm van racistische opmerkingen, onwaarheden over waar men hem al dan niet zag, en ga zo nog even door.
Terug naar boven
smoel

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2009 07:26:09    Onderwerp: Reageren met citaat

lelystadse schreef:
Jef schreef:

Hoezo was dat slimmer?

Alle info die ze willen is er toch.....het is een forum en dan is er een database dus maakt helemaal niet uit of men stopt met posten hier want je ip is allang bekend en daarmee weten ze precies wie je bent, waar je woont enzovoort.

Dit is internet en ik geloof dat er toch nog veel te veel mensen denken dat je hier "anoniem" maar kan doen en laten wat ze willen, maar dat is niet zo.

Daarnaast zal het team dat aan deze zaak werkt echt wel eerder hier zijn geweest hoor en gezien hebben dat hier behoorlijk buiten het boekje werd gepost in de vorm van racistische opmerkingen, onwaarheden over waar men hem al dan niet zag, en ga zo nog even door.

Ja, behalve dan dat Internet providers geen IP-adressen zomaar mogen doorgeven. Zelfs niet aan justitie.
Terug naar boven
Jef

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2009 08:22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

lelystadse schreef:
Jef schreef:

Hoezo was dat slimmer?

Stel dat J.de P. hier ook komt en post, dan zou het handiger zijn om hem 'uit de tent te lokken', dan te vermelden dat justitie/ politie informatie wil van beheerders van de site. Denk ook niet dat politie/ justitie blij is dat het op site is vermeld. J. de P. zal nu wel driemaal nadenken alvorens hij hier gaat posten! Aan de andere kant, is bevel misschien wel voor die rare snuiter die hier een tijdje geleden 'schokkende ongepaste' berichten aan het plaatsen was.
Terug naar boven
lelystadse

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2009 10:00:48    Onderwerp: Reageren met citaat

smoel schreef:
lelystadse schreef:
Jef schreef:

Hoezo was dat slimmer?

Ja, behalve dan dat Internet providers geen IP-adressen zomaar mogen doorgeven. Zelfs niet aan justitie.

Niet zomaar maar wel met een gerechtelijk bevel en zolang er aanleiding is mag men erg veel in Nederland end as maar goed ook als je het mij vraagt.

Lees maar eens meer over de wetgeving die per 1 september 2006 is de uit 1993 stammende wetgeving over computercriminaliteit of ook wel cybercrime ingrijpend veranderd
Terug naar boven
lelystadse

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2009 10:07:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Jef schreef:
lelystadse schreef:
Jef schreef:

Hoezo was dat slimmer?

Stel dat J.de P. hier ook komt en post, dan zou het handiger zijn om hem 'uit de tent te lokken', dan te vermelden dat justitie/ politie informatie wil van beheerders van de site. Denk ook niet dat politie/ justitie blij is dat het op site is vermeld. J. de P. zal nu wel driemaal nadenken alvorens hij hier gaat posten! Aan de andere kant, is bevel misschien wel voor die rare snuiter die hier een tijdje geleden 'schokkende ongepaste' berichten aan het plaatsen was.

Ik denk niet dat meneer JdeP (stomme naam) hier komt, maar je weet maar nooit.
De ongepaste berichten en de bekentenissen tja zou kunnen, maar ik denk ook dat meespeelt dat ons politiekorps de onrust wil volgen, hier wordt namelijk niet gerustellend gewerkt maar juist de andere kant op men oedt de onrust en als dat gebeurt werkt het averechts voor het onderzoek.

Hoe dan ook ik hoop dat ze hier in de opgevraagde info vinden wat ze zoeken en ik maak me er zelf ook niet druk om want ik heb niets te verbergen men mag alles van me opvragen, afluisteren en filmen als je je in Nederland houdt aan de wetgeving is er neits aan de hand en zij die dat niet doen zijn dan sneller uit de maatschappij.
Gevolg is dat het voor de "goede" mensen een betere maatschappij wordt en daar heeft iedereen denk ik baat bij.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: