Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
sjongejan
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 16:46:59 Onderwerp: Nieuwe JackdePrikker website |
|
|
Beste mensen,
Zoals jullie al gemerkt hebben is de site door mij geupdated. Dit heb ik geheel gratis voor JackdePrikker.nl gedaan, omdat ik de site er niet mooi uit vondt zien.
Mijn vraag aan jullie is:
Wat vinden jullie van de nieuwe website, en zijn er nog dingen die ik aan moet/kan aanpassen of kan invoegen.
Dit zal ik dan overleggen met de huidige website beheerders;), en zo nodig toevoegen:).
Met vriendelijke groet,
sjongejan
Laatst aangepast door sjongejan op 29 Mrt 2009 19:09:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 16:46:59 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
me
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 18:49:49 Onderwerp: |
|
|
Het ziet er zo veel professioneler uit! Complimenten! |
|
Terug naar boven |
|
|
JH
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 18:52:38 Onderwerp: |
|
|
Ziet er goed en duidelijk uit. Hoop echter wel dat de site niet lang meer nodig is |
|
Terug naar boven |
|
|
sjongejan
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 19:06:26 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad laten we hopen dat hij niet langer meer nodig is.
Maar een professionelere website is altijd beter:) |
|
Terug naar boven |
|
|
jen
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 19:08:34 Onderwerp: |
|
|
looking good heel strak en netjes |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 20:17:44 Onderwerp: |
|
|
Veel beter tnx |
|
Terug naar boven |
|
|
smoel
|
Geplaatst: 2 Apr 2009 08:18:28 Onderwerp: Re: Nieuwe JackdePrikker website |
|
|
sjongejan schreef: | Beste mensen,
Zoals jullie al gemerkt hebben is de site door mij geupdated. Dit heb ik geheel gratis voor JackdePrikker.nl gedaan, omdat ik de site er niet mooi uit vondt zien.
Mijn vraag aan jullie is:
Wat vinden jullie van de nieuwe website, en zijn er nog dingen die ik aan moet/kan aanpassen of kan invoegen.
Dit zal ik dan overleggen met de huidige website beheerders;), en zo nodig toevoegen:).
Met vriendelijke groet,
sjongejan |
Ziet er netjes uit. Alleen een paar kleine dingetjes:
- Je hebt gekozen voor het lettertype 'Calibri'. Dit is een lettertype uit het Microsoft Office pakket. Mensen die Office niet geinstalleerd hebben, zien dit lettertype dus ook niet. Ik zou een lettertype kiezen, dat standaard mee-geinstalleerd wordt met Windows. Bv. Arial, verdana, tahoma, sans-serif etc.
- De balk waarin de menu-links staan is grijs en je hebt hierop een zwart lettertype gekozen. Het contrast is een beetje klein. Ik zou een witte letter hierin doen.
- Ik vind het persoonlijk erg irritant als ik het forum bezoek, dat ik dan van de website afraak. Het is daarom makkelijker om een target="_blank" op de anchor van het forum te doen.
Ga verder zo door! |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 20 Apr 2009 15:18:17 Onderwerp: |
|
|
uiterlijk maakt niet veel uit als je het mij vraagt draait het hier eerder om de inhoud en het forum kan dan nog wel wat opschoonwerk hebben |
|
Terug naar boven |
|
|
DE-LORD
|
Geplaatst: 21 Apr 2009 08:58:29 Onderwerp: |
|
|
Waarom jack de prikker? waarom romantiseer je die man? Het is een moordenaar dit een gewoon een lachertje. _________________ IF IT AIN'T DUTCH , IT AINT'T MUTCH |
|
Terug naar boven |
|
|
Rin
|
Geplaatst: 17 Jun 2009 09:47:13 Onderwerp: |
|
|
DE-LORD schreef: | Waarom jack de prikker? waarom romantiseer je die man? Het is een moordenaar dit een gewoon een lachertje. |
Ik ben een poosje niet geweest hier, maar ben erg benieuwd waar jij uit opmaakt dat deze "prikker" een moordenaar is?! |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 26 Jun 2009 16:54:31 Onderwerp: |
|
|
Rin schreef: | DE-LORD schreef: | Waarom jack de prikker? waarom romantiseer je die man? Het is een moordenaar dit een gewoon een lachertje. |
Ik ben een poosje niet geweest hier, maar ben erg benieuwd waar jij uit opmaakt dat deze "prikker" een moordenaar is?! |
Leuke vraag want inderdaad dit is (NOG) geen moordenaar, hij heeft mensen gestoken niemand is overleden.
Hij zal als ze hem ooit pakken hoogstens (zware) mishandeling of poging tot doodslag ten laste worden gelegd en dat laatste wordt moeilijk omdat aanneembaar zou dienen te zijn dat het zijn opzet was iemand te doden en dat lijkt me onmogelijk zonder zijn/haar bekentenis. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rin
|
Geplaatst: 26 Jun 2009 17:30:49 Onderwerp: |
|
|
Was niet zozeer als leuke vraag bedoeld, maar wilde eigenlijk op een beetje cynische manier aantonen dat een hoop mensen reageren zonder na te denken over wat ze nou precies zeggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 26 Jun 2009 18:40:26 Onderwerp: |
|
|
Rin schreef: | Was niet zozeer als leuke vraag bedoeld, maar wilde eigenlijk op een beetje cynische manier aantonen dat een hoop mensen reageren zonder na te denken over wat ze nou precies zeggen. |
Prima toch en ik wilde even laten zien hoe "leuk" zijn beschuldiging wel neit is en hoe niet onderbouwd
Fijn een helder iemand erbij in het langzaam stervende forum |
|
Terug naar boven |
|
|
|