jack de prikker
discussie plaats over de recente steekpartijen in Lelystad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Onveiligheid in lelystad
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jules_mudkips

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 16:30:37    Onderwerp: Reageren met citaat

als hij zo dom is om op goed belichte plekken toe te slaan dan wordt hij vanzelf gepakt ja.

toegegeven: ik had moeten zeggen " een SLIMME seriemoordenaar"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:30:37    Onderwerp:

Terug naar boven
vigilante

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

jules_mudkips schreef:
als hij zo dom is om op goed belichte plekken toe te slaan dan wordt hij vanzelf gepakt ja.

de meeste steekpartijen zijn op belichte plekken gebeurd.Hadef werd doodgestoken terwijl het nog licht was.dus de steker is zeker geen bange jongen..het geeft hem blijkbaar een kick dat nog niemand hem heeft gepakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
koos

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:01:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je hier niets hebt gevonden van je gading, zou het prettig zijn op te krassen. vrgr
Terug naar boven
vigilante

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

koos schreef:
Als je hier niets hebt gevonden van je gading, zou het prettig zijn op te krassen. vrgr

tegen wie heb je het koos?
Terug naar boven
Barry

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:38:33    Onderwerp: Reageren met citaat

vigilante schreef:
jules_mudkips schreef:

de meeste steekpartijen zijn op belichte plekken gebeurd.Hadef werd doodgestoken terwijl het nog licht was.dus de steker is zeker geen bange jongen..het geeft hem blijkbaar een kick dat nog niemand hem heeft gepakt.

En wie zegt dat Jack Hadef te pakken heeft genomen?
Persoonlijk denk ik dat er 3 steekpartijen zijn geweest door die halve gare. En het geval van Hadef is natuurlijk vreselijk, maar ik denk niet dat die erbij hoort.

Toekomst zal het uitwijzen.
Terug naar boven
lelystadse

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:53:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Barry schreef:
vigilante schreef:
jules_mudkips schreef:

Persoonlijk denk ik dat er 3 steekpartijen zijn geweest door die halve gare. En het geval van Hadef is natuurlijk vreselijk, maar ik denk niet dat die erbij hoort.

Denk dat ik deze mening deel, maar ik vraag me wel af waarom hij dan neergestoken is als ik terug denk aan de stille tocht voor hem had hij heel veel vrienden.......
Terug naar boven
vigilante

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:54:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Barry schreef:
vigilante schreef:
jules_mudkips schreef:

je kan gelijk hebben..ik zeg ook niet dat deze persoon hadef ook heeft gepakt.ik had het over belichte plaatsen,en het was nog harstikke licht in het geval van hadef.ik sluit niks uit,hadef kon helaas niet vertellen hoe de dader eruit zag.mischien is het wel een groepje,en lijken ze toevallig allemaal op elkaar Wink
Terug naar boven
jules_mudkips

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 18:04:57    Onderwerp: Reageren met citaat

veel vrienden betekent nog niet 'geen vijanden'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lelystadse

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 18:10:25    Onderwerp: Reageren met citaat

jules_mudkips schreef:
veel vrienden betekent nog niet 'geen vijanden'

Nee klopt ik doelde meer op dat hij uit het beeld van de prikker komt omdat zijn vrienden een stille tocht hielden ivm zinloos geweld en daarmee kotm deze eruit, snap je voor die andere is geen stille tocht gehouden of een wake.
Terug naar boven
Barry

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 22:13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

lelystadse schreef:
Barry schreef:
vigilante schreef:
jules_mudkips schreef:

Denk dat ik deze mening deel, maar ik vraag me wel af waarom hij dan neergestoken is als ik terug denk aan de stille tocht voor hem had hij heel veel vrienden.......

Ach, weet je, ze begonnen in zijn stamkroeg, iedereen die er toen was is mee gaan lopen. Weet zeker dat 80% die hele jongen niet kende.
Ik kon hem ook niet, maar was er ook.
Waarom hij is neergestoken weten alleen hij en de dader (en mss de politie)
Ik bedoel gewoon te zeggen dat waarschijnlijk zijn?dood een heel andere reden heeft. Niet dat dat het minder erg maakt voor de mensen die hem liefhadden, maar we moeten niet iedereen die overlijdt in Lelystad door geweld aan Jack de Prikker linken. Dat komt wel weer als ze hem pakken.
Terug naar boven
Booster77

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 22:42:51    Onderwerp: Reageren met citaat

bangmoeder schreef:
Met zo een gekke die vrij rond loopt mischien is het een goede idee om webcams op straat te zetten.Ik denk dat iedereen zou het goed vinden tot die dader wordt gepakt.

Met alle respect, ik woon in de Griend (niet dat het daar gevaarlijker is dan waar dan ook hier), en er loopt hier redelijk wat tuig langs in een gemiddelde week, maar ik zit nou niet te wachten op een webcam op mijn huis. Ik vind die noodverordening al erg zat.

Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik niet bang ben om 's avonds alleen m'n hond uit te laten, maar wellicht is dat voor anderen (met of zonder kinderen) anders.

Hoe dan ook laten we gewoon hopen dat die idioot snel gepakt wordt, ik vind het overigens al een slechte zaak dat hij nu een label 'jack de prikker' heeft gekregen. Dat maakt het hele verhaal een morbide hype en geeft de dader misschien juist een impuls om het te blijven doen.

Lelystad... voor wie (maar snel) verder kijkt.
Terug naar boven
lelystadse

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 07:26:00    Onderwerp: Reageren met citaat

LelystadToezicht op wijken opgeheven 09-03-2009

De extra veiligheidsmaatregelen en het verscherpte toezicht in de Lelystadse Bos- en Waterwijk zijn opgeheven en worden niet verlengd. Dat meldt een woordvoerder van de gemeente.

Op 6 februari kondigde burgemeester Horselenberg van Lelystad aan dat de politie extra in de wijken zou controleren. Aanleiding waren drie steekpartijen, waarvan ??n met dodelijke afloop. De termijn van de extra controles liep afgelopen vrijdag af.

De politie heeft bij de controles diverse wapens in beslag genomen en een overval voorkomen. Voor de steekpartijen zijn nog geen verdachten aangehouden.
Terug naar boven
Babette

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 18:29:32    Onderwerp: Reageren met citaat

jules_mudkips schreef:

serie moordenaar, Betekenis = Een seriemoordenaar is een moordenaar die minstens drie slachtoffers op verschillende tijdstippen doodt, met een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden, meestal op vergelijkbare wijze, over het algemeen vanuit een lustmotief

dus Jack de prikker is geen serie moordenaar, Rolling Eyes want zijn slachtoffers zijn er op 1 na niet dodelijk getroffen Rolling Eyes als die ene de slachtoffer is van jack de prikker Rolling Eyes
Terug naar boven
lintu

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 22:17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

ik laat de hond nog gewoon alleen uit in het donker.
en ga nog altijd het rivierenpark in dat niet al te best is verlicht.
ben in de tijd dat de politie nog iedereen fouileerde vanuit de waterwijk naar de griend wel 2 keer gevraagd me zakken leeg te maken.
nou ja leuk is anders maar ja het is voor de veiligheid van alle mensen in lelystad.
ik hoop wel dat de meloen of meloenen die mensen neersteken snel gepakt wordt.
Jokaz

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2009 13:29:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is allemaal te gek voor woorden. dat zoiets kan in Lelystad.
Misschien kijk ik te veel naar die politieseries hoor; voor zover ik weet is er van iedereen die ingeschreven is in de gemeente lelystad een foto in de computer. kunnen ze dan niet met een programma ofzo de tekening van de dader vergelijken met de foto's van iedereen uit lelystad misschien levert het wat op? klinkt wel een beetje sci-fi but who cares.

weet trouwens iemand of de dood van Leon van Dasselaar die op 24 februari dood werd aangetroffen op het spoor nabij de Schans in Lelystad iets te maken heeft met jacky?
Terug naar boven

Geplaatst: 25 Mrt 2009 13:29:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: