Poll m.b.t. een eventuele "kaasmakers-meeting" - Geplaatst: 27 Mei 2013 11:41:18
hoeklijn
Gast
Er wordt af en toe gevraagd of het niet mogelijk is om een meeting te organiseren, waar ervaringen uitgewisseld kunnen worden, kaas kan worden geproefd en zo voort.
Ik weet een paar mogelijkheden hiervoor, het is even de vraag hoe anderen er over denken.
Daarom start ik bij deze een poll om te kijken of er belangstelling voor is...
Voorlopig laat ik de poll twee weken lopen.
groet,
Herman
- Geplaatst: 27 Mei 2013 11:41:18
- Geplaatst: 27 Mei 2013 18:09:42
hoeklijn
Gast
Nog even een uitbreiding: De twee mogelijkheden die ik heb zijn in het westen van het land, n.l. in Amsterdam en omgeving Gouda. Dat is gezien mijn woon-werkomgeving voor mij goed te doen om daar iets te organiseren.
Als blijkt dat dit voor de meeste mensen een te grote afstand is (wat ik me kan voorstellen), dan moeten we even verder kijken wie waar wat kan gaan regelen...
- Geplaatst: 27 Mei 2013 19:29:49
Vera
Heel erg leuk hoor een meeting, ik ben 'in' en wil zeker graag komen. Maar Gouda en Amsterdam is voor mij ca 3.5 uur rijden en dat is me te gortig. Als het aan mij ligt en mogelijk is in het midden des (Neder-)lands.
- Geplaatst: 27 Mei 2013 20:33:18
gerard
Lijkt me leuk herman, ik ben voor, is toch persoonlijker dan op dit forum en kaasjes proberen lijkt me ook leuk en vooral lekker.
Heel erg leuk hoor een meeting, ik ben 'in' en wil zeker graag komen. Maar Gouda en Amsterdam is voor mij ca 3.5 uur rijden en dat is me te gortig. Als het aan mij ligt en mogelijk is in het midden des (Neder-)lands.
Ben ik voor zat eens op de kaart te kijken maar hoever is Enschede bij ieder vandaan?
Eh anders is Zwolle ook een optie??
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum