Ben zeer tevreden John, dacht ik moet aan de dure vormen, deze maar weer weg, maar zo moet het lukken.
En dan loop ik al zelfs nog aan een 2,5 kilo vorm te denken. sssssstt
Waar haal jij de mosterd vandaan? Ik heb het 1x geprobeerd en ik vond het resultaat niet echt bijzonder, maar ik had het mosterdzaad dat ik had gekocht bij Brouwmarkt gemengd met spul dat een buurvrouw op de markt had gekocht...
Ik heb mosterdzaad hier in de supermarkt gekocht, even de kook erover en laten weken, rook niks, geen geur. Maar van Vera wat van de brouwmarkt meegekregen en dit is zaad met poeder, dat er ook doorheen gemengd. Dus ben benieuwd wat het word, later bedacht ik me dat ik beter wat zaad in de vijzel had kunnen kneuzen en toe kunnen voegen maar we wachten af, een tip voor de volgende keer of als iemand een mosterdkaas gaat maken?
En ik had idd de indruk dat de poeder die er bij zat voor een bijsmaak zorgde. Al met al geen reden om het te herhalen.
Ik heb wel een paar keer pikante kaas gemaakt met gedroogde chili's, gewoon uit een potje van de Albert Heyn. Ook erg lekker.
Over pikant gesproken, de 1 perst hier naakt en de ander met lingerie? Wat is dit voor een raar forum?
- Geplaatst: 26 Mei 2013 15:18:53
johnshadows
Herman, blijkbaar ben ik de enige die normaal is met gewoon een kiel aan.
Kon het niet laten maar zit ergens tussen jouw foto en de mijne in, dochter hier kwam niet meer bij toen ik de foto plaatste, nu zien ze telkens een oude taart als ze jouw naam voorbij zien komen mam.
Ja ja en als ik het goed zie, maar gaat me niks aan natuurlijk!, heb je het zelfgemaakte lingerie-setje aan.
Mijn grootmoeder draait zich om in haar graf.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum