zou inderdaad leuk zijn om te doen maar om daar 300 km voor te gaan rijden ik weet het niet , bij mij staat het momenteel op een laag pitje ik heb mijn benodigdheden binnen gekregen maar het is de moeite niet om te beginnen omdat wij begin juli voor 2 maand naar Hongarije vertrekken maar kom zeker terug op het forum na de reis ,
@ Raf , ben jij van Zelzate dat is ook niet ver weg ik ben van Lokeren
Regards to all
Stef
- Geplaatst: 4 Jun 2013 22:10:34
gerard
Zouden we toch moeten proberen een datum te prikken anders komt er nooit niks van en dat zou ook zonde zijn
bijeenkomst - Geplaatst: 12 Jun 2013 12:34:28
Carol
Ik heb de lokatie bekeken. Ziet er prima uit en Apeldoorn is ook prima te doen.
groet
- Geplaatst: 12 Jun 2013 17:59:23
hoeklijn
Gast
Misschien dat Gerda het voortouw wil nemen aangezien zij de locatie heeft gevonden?
- Geplaatst: 12 Jun 2013 18:22:16
gerard
Ik vind het leuk, wat er ook geregeld kan worden en als we dan ook nog kaas kunnen/ mogen maken dan is dat al helemaal fantastisch.
Leuk te lezen dat er schot in zit. Wat mij betreft kan het vanaf half augustus weer. Ben ik weer retour van m'n voettocht naar Nice.
www.carolbastings.nl/gr5
- Geplaatst: 13 Jun 2013 18:22:06
gerard
Hey gerda, heb jij al een geinformeerd op die site van boerderijdenhoek .nl. wanner ze allemaal open zijn enzo?
Ik heb zelf midden juli tot eerste week aug vakantie.
Het lijkt het me het verstandigst om dan midden september te gaan zitten dan zullen de meesten of iedereen wel klaar zijn met de vakanties.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum