kiki
verslag van dagelijkse zorg en bezighededen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

juni 2026
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
carmen

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 17:19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst 10-6-2026

Nachtrust: Kiki had weer goed geslapen maar weer nat van zweet

Stemming: hele goede stemming

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: in de ochtend veel dunne ontlasting

Doorbewegen:-

Hoestmachine en beademing: ging beide keren zeer ontspannen
na het zwemmen ruim een uur op bed met beademing

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: -

Bijzonderheden voeding: we moeten even opletten met de instellingen pak 1.0 en 0.8

Activiteiten: in de ochtend gaan zwemmen. dit ging weer heel goed en ontspannen
in de middag na het uurtje rust een wandeling beneden, muziek gemaakt
op Kinderen voor Kinderen
Sociaal contact: met Paul bij zwemmen

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: kamer opgeruimd en kleding

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45 tot 17.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 10 Jun 2026 17:19:49    Onderwerp:

Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 21:06:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Woensdag 10 juni
Avonddienst: om 17 uur Carmen afgelost.
Ik heb verteld dat Eda per direct stopt bij Kiki. Kiki leek er niet erg ontdaan door. Ze zei dat ze het al aan voelde komen.
Ik was zelf wel erg geschokt gisteren. Heb nog geprobeerd haar over te halen om invalkracht te blijven. Maar ze kan toch bij Focus langer blijven werken als zzp-er. En de combinatie met werken bij Focus viel haar afgelopen weken erg zwaar. Het had verder niet met Kiki of andere dingen te maken. Ze wil toch graag zzp-er blijven.

Vanavond kwam er een mail van een nieuwe sollicitante! (Ik had gisteren gelijk een heleboel mensen weer gemaild via de Nationale Hulpgids.) Ik ga haar morgen bellen.

Stemming: Goed, beetje vermoeid.

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: Geen ontlasting, beetje zweet.

Doorbewegen: Alleen voeten in bed.

Hoestmachine en beademing: Rond 21 uur aan de beademing. Veel geluiden.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Bij vernevelen kwam wat slijm los, ook in haar keel. Beetje onder de canule door.

Bijzonderheden voeding: Nieuw 0.8 pak op 63 ml/uur.
Ik zag in de koeling ook kleine pakken met een ander etiket. Binnenkort eens vragen of dat ook andere pakken zijn en zo ja, wat precies.

Activiteiten: Wat planningsdingen: afspraak met Titus (mijn broer) en zijn man Jos op dinsdag 14 juli.
Afspraak om naar Veronica en Martin te gaan op zaterdag 11 juli.
En aanstaande dinsdag naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen met Jos, Monique en Peter.
Muziek van KvK, op een gegeven moment merkte ik dat we een herhaling kregen, blijkbaar begint de video dan opnieuw.

Sociaal contact: Alleen verpleging.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Vernevelonderdeel uitgekookt.
Bed verschoond.
Tilmat en hoesjes al vervangen.
Jos van Tongeren (vrijwilliger die in de cliëntenraad zit) komt morgen in de middag de envelop met brieven ophalen.

Bijzonderheden naar bed gaan: Ik ging 21.15 uur weg, ze sliep nog niet.

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 16:36:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst 11-6-2026

Nachtrust: goed geslapen maar tegen Silvia zei ze dat ze naar had gedroomd

Stemming: weer een hele goede dag vandaag

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: in de ochtend twee keer ontlasting

Doorbewegen: -

Hoestmachine en beademing: hoestmachine verliep rustig
na het douchen een uurtje in de stoel aan de beademing

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:-

Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden

Activiteiten: in de ochtend zijn we naar de kelder gegaan en daar was een cursus,
daar heb ik wat verteld over de canule, en sonde voeding. Maar het ging
het meest over de canule, uitzuigen en uitzuigapparaat.
Daarna kwam Silvia en hebben we Kiki lekker gedoucht.

In de middag was er live muziek in de hal>
Kiki wilde blijven tot dat Senna er was

Sociaal contact: bewoners bij muziek . Ook hebben we nog gedanst beneden samen met Irene. kiki genoot van de aandacht

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: er was gevraagd om alle spullen van de vensterbank te halen ivm schoonmaken ramen. Om vier uur was er nog niemand geweest.

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45 tot 16.15
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 15:11:53    Onderwerp: Vrijdag 12 juni ochtends Reageren met citaat

Dagdienst vrijdag 12 juni

Nachtrust:
Kiki had goed geslapen zei ze en zin in de dag

Stemming:
Een hele vrolijke dag!

Bijzonderheden fysiek en ontlasting:
In de ochtend 1x ontlasting gehad
Nog steeds wat rode plekjes her en der dus blijven smeren met de schimmelzalf.

Doorbewegen:
In de ochtend in bed voornamelijk de armen doorbewegen, de benen hadden teveel spanning om dit goed te kunnen doen.

Hoestmachine en beademing:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden voeding:
De pakken wisselen steeds! Er zat vannacht een 0,8pak aan maar voor vandaag had ik de 0,5L en de 1L allebei weer een 1 pak.

Activiteiten:
Na de ochtend zorg kwam rond half 12 Michelle op bezoek! Het was erg gezellig! We hebben eerst wat bijgepraat en daarna zijn we Leonardo gaan spelen. Michelle kende het spel nog niet maar vond het wel erg leuk! Daarna hebben Michelle en ik wat gegeten met een fijn muziekje van Lenine, de laatste maanden luistert Kiki dit concert ontzettend veel met mij. Na de lunch zijn we samen gaan dansen in de fysio ruimte, totdat het dansgroepje van de veste kwam, toen hebben we nog een klein rondje gelopen en daarna hebben we afscheid genomen van Michelle.. Kiki vond het jammer dat ze al weer ging, het was een heel gezellige ochtend! Het lijkt Kiki ook wel weer eens leuk om bij Michelle in Tiel op bezoek te gaan, het liefst met een begeleider met een rijbewijs dan dus. Ook is Michelle van plan om te kijken naar iets leuks van muziek waar ze samen eventueel naartoe zouden kunnen in de Vereniging.

Sociaal contact:
Met Michelle

Geen bijzonderheden

07:45-16:15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
carmen

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 20:24:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Avonddienst:12-6-2026

Stemming: heel goed

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: de plooi is echt weer rood! zalf en gaasje voor de nacht

Doorbewegen: niet gedaan

Hoestmachine en beademing: hoestmachine ging ontspannen en beademing ging ook goed met aansluiten

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden

Bijzonderheden voeding: er was nu weer een 1.0 pak voor de nacht

Activiteiten: Kiki had al een drukke dag gehad dus wilde veel op haar kamer blijven. Toch rond zes uur een kleine wandeling beneden gemaakt. Verder Susan en Freek concert

Sociaal contact: Silvia kwam heel even om auto te ruilen
Even op de badkamer kennis gemaakt met de vrouw van de man naast Kiki.
Omdat Kiki moe was wilde ze niet even kennis maken op de kamer, maar dat
kan een andere keer.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: -

Bijzonderheden naar bed gaan: Kiki lag er op tijd in , toen met rustige muziek al lekker in bed gelegen. Wel helemaal gewassen, was wat bezweet!

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 15.30 tot 21.15
Terug naar boven
amber

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2026 16:53:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst zaterdag 13 juni
Nachtrust: oke geslapen , de verpleging zei dat ze had liggen woelen ze zei zelf dat ze goed geslapen had.

Stemming: vrolijk

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: 2 x ontlasting , best dik eerste keer was echt een vaste drol.

Hoestmachine en beademing: hoestmachine ging goed. Om 13.15 een uur beademing in de stoel gedaan. Daarvoor en tijdens de beademing sel wat last van slijm, ze kreeg ook ontlasting toen denk dat het daarmee te maken had.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: gb

Bijzonderheden voeding: gb

Activiteiten: rode route van 6 km bij heumensoord gelopen,.we zijn 3 uur in het bos geweest. Daarna een documentaire over Suzan en Freek gekeken op videoland.

Sociaal contact: -

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: gb

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45 -15.15
Terug naar boven
tirza

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2026 20:28:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Avonddienst:13-6-2026

Stemming: goed, ze was opgewekt

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: geen ontlasting

Doorbewegen: kort gedaan

Hoestmachine en beademing: hoestmachine ging ontspannen en beademing ging ook goed

Bijzonderheden voeding: er was nu weer een 0,8 pak voor de nacht, 63 ml/uur

Activiteiten: Kiki had al een drukke dag gehad. We hebben Beatrix Potter gekeken, buiten nog een wandeling in de wijk gemaakt, muziek bij Paul Witteman gekeken en beluisterd. Bij het avondritueel ontspanningsmuziek en voeten en benen gerekt en laten ontspannen.

Sociaal contact: verpleging

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: -

Bijzonderheden naar bed gaan: gb

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 14.30 tot 21.15
Terug naar boven
tirza

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2026 20:32:46    Onderwerp: Reageren met citaat

avonddienst:14-6-2026

Stemming: goed, ze was ontspannen

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: om 15.15 ontlasting, plakkerig

Hoestmachine en beademing: hoestmachine ging ontspannen en beademing ging ook goed

Bijzonderheden voeding: er was nu weer een 1,0 pak voor de nacht

Activiteiten: Kiki had al een drukke dag gehad. Toen ze terug kwam heb ik haar extra water gegeven, haar medicatie, haar verschoont en ze heeft een uur op bed aan de beademing gelegen. Ondertussen het concert van Suzanne en Freek gekeken. Om 17.00 kwam Silvia even langs.

Sociaal contact: verpleging en Silvia

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: De tv gaf geen beeld, alleen maar zwart/wit ruis.

Bijzonderheden naar bed gaan: gb

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 15.00 tot 21.15
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2026 14:04:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Maandag 15 juni

Dagdienst
Nachtrust: Ik was om 8.15 uur bij Kiki. Toen ik belde, dat ik er niet om 8 uur kon zijn, was Roland net bij Kiki. Ze had wel goed geslapen. Licht bezweet.

Stemming: Goede zin, niet heel vrolijk.

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: Ontlasting bij aankleden.
Rug en plooi waren minder rood. Wel ingesmeerd met anti-schimmelzalf en bepanthen. En gaasje in de plooi.

Doorbewegen: Alleen voeten.

Hoestmachine en beademing: Hm ging goed, er kwam nauwelijks slijm los. Later wat slijm in de keel.
Nieuwe canule gekregen. Ging goed.

Bijzonderheden voeding: Mickey button is gewisseld.

Activiteiten: Stukje buiten gewandeld over de weg.
Planborden bijgewerkt.

Sociaal contact: Paul gebeld.
Even met de buurman kennis gemaakt. Hij heet Arnoud. Hij had een aannemersbedrijf en was altijd heel actief. Kort geleden kreeg hij ineens problemen. Ze zijn nu aan het uitzoeken waardoor. Hij heeft het er moeilijk mee om ineens niets te kunnen. Hij is tevreden over de zorg. Zijn vrouw woont in Nijmegen. Hij heeft een zoon en een dochter, zijn zoon heeft kinderen. Zijn dochter heeft vandaag haar verjaarsfeest (54 meen ik) maar daar kan hij niet naar toe.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Hoesjes van de hoofdsteun in de was gedaan, die gaan snel naar zweet ruiken.

Tijd (incl. Kwartier voor en na): Eva was er al iets over half 2.
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2026 20:31:43    Onderwerp: Maandag 15 juli Reageren met citaat

Avonddienst: maandag 15 juli

Stemming:
Tijdens het dansen op KvK enorm vrolijk, de rest wat gematigder maar prima.

Een miniem spoortje bloed in de avond bij het uitzuigen. Ik heb het ook doorgegeven aan de verpleging, ik denk dat het nog komt van de canule wissel vanmorgen.
Geen ontlasting in mijn dienst.

Doorbewegen:
Met Dorien van de fysio. Aan het einde vroeg zij of ik eens rustig aan Kiki wou vragen of zij wist waarvan het vele strekken nu tijdens de fysio steeds komt. Kiki gaf aan dat ze tijdsdruk voelde soms tijdens de fysio en dat dat het ontspannen lastiger maakt.

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden

Activiteiten:
Toen ik binnenkwam lag Kiki op bed aan de beademing, daarna aansluitend fysio gehad. Toen wou Kiki graag gaan wandelen en zijn we een uurtje in het bos geweest. Ook nog een klein stukje gelezen in het bos. Daarna naar huis en de zorg gedaan, toen mijn avondeten en daarna KvK gedanst.

Sociaal contact:
Met Dorien en Baukje

Geen bijzonderheden

Bijzonderheden naar bed gaan:
We waren wat later, er waren maar 2 verpleegkundigen en geen woonzorg. Daardoor hadden we de verneveling wat later. Uiteindelijk maakte het niet echt uit, omdat ik nu natuurlijk zelf de beademing aan kan sluiten.

13:30-21:15
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2026 20:09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

16-6-2026

Monique had me een berichtje gestuurd wanneer ze aanreden vanuit de dierentuin.

Aangekomen heb ik Kiki gelijk neergelegd helemaal verschoond en gewassen. en toen gelijk een uurtje aan de beademing. Maar Kiki bleef heel onrustig, mischien prikkels van de dag aan het verwerken.

Daarna weer in de stoel en verneveld en hoestmachine, er kwam erg veel slijm los.
Even wat gekeken en toen al weer avond zorg.
Kiki heeft in de dienst twee keer ontlasting gehad.

Omdat ze erg moe was vroeg naar bed, toen ze eenmaal lag was de slijm weer rustig!

Plooi was erg rood, denk door zweten!!

Tijd 15.30 tot 21.15
Terug naar boven
monique

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2026 21:30:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Stemming:
Kiki had veel zin in de dag en was gedurende het uitje ontspannen en vrolijk.
Heeft zichtbaar genoten van de dierentuin en het samenzijn met Peter en Jos.

Bij binnenkomst in de ochtend trof ik Kiki aan met de hele deken teruggeslagen. Haar lichaam voelde koud aan. Dit heb ik gemeld bij de verpleging. Er werd aangegeven dat Kiki dit waarschijnlijk zelf had gedaan, maar dit leek mij niet aannemelijk. Aangegeven dat hier goed op gelet moet worden, omdat Kiki erg koud aanvoelde en nog aan de beademing lag en medicatie nog gegeven moest worden. Kiki gaf zelf aan goed geslapen te hebben.

In de ochtend ontlasting gehad, dikke plak. Bij thuiskomst opnieuw ontlasting gehad tijdens het verschonen. Kiki heeft gedurende de dag last gehad van sputum in keel en canule.

Opmerking: Toen ik in de ochtend alles naliep voor het uitje naar de dierentuin bleek de draagbare uitzuiger niet volledig opgeladen te zijn (stond nog op twee streepjes). Deze heb ik alsnog moeten opladen en kwam hier gelukkig op tijd achter. Willen jullie hier goed op letten, omdat op de kalender duidelijk stond dat er een uitje gepland was. Degene die de avonddienst heeft, graag zorgen dat de draagbare uitzuiger voor de nacht aan de lader ligt, zodat dit in de ochtend geen problemen geeft.

Doorbewegen:
Niet gedaan.

Hoestmachine in de ochtend gedaan door iemand van de verpleging die dit moest leren. Ik ben samen met Peter even van de kamer gegaan zodat dit geoefend kon worden. Dit ging goed.
Beademing geen bijzonderheden.

Geen bijzonderheden.

Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden.

Activiteiten:
In de ochtend Kiki gewassen en daarna in de stoel gezet. Haar haren gekamd. Daarna Peter geappt dat hij naar boven kon komen.

Samen gezellig gepraat. Kiki wilde graag een stukje film laten zien van haar huwelijk met Jos. Dit was een mooi moment om samen terug te kijken.
Daarna met z’n drieën gedanst op Kiki haar kamer.
Omdat Silvia vertraging had met de bus omdat ze nog naar de garage moest, zijn Peter, Kiki en ik nog een half uur naar het bos geweest.
Daarna kwam Silvia met Jos en hebben we besloten om niet naar Ouwehands Dierenpark Rhenen te gaan, maar naar Burgers' Zoo. Dit was praktischer omdat het dichterbij was en minder reistijd gaf.
Bij Burgers’ Zoo hebben we erg genoten. Foto’s gemaakt, deze stuur ik naar Kiki haar mobiel.

Sociaal contact:
Samen met Peter en Jos naar Burgers’ Zoo geweest. Kiki genoot zichtbaar van het samen zijn.
Tijdens het bezoek had Jos in de Dessert last van de warmte en inspanning. Er ontstond spanning omdat hij tegen een epileptische aanval aan leek te zitten.
We hebben op tijd verkoeling gezocht. Met een Spaanse waaier hebben we gezorgd voor verkoeling.
Peter heeft Jos wat chips en water gegeven en zijn voeten omhoog gedaan. Hierna zakte de spanning gelukkig af.

Draagbare uitzuiger bleek in de ochtend niet volledig opgeladen te zijn (twee streepjes). Deze alsnog opgeladen voor vertrek.

Na thuiskomst heeft Peter Jos teruggebracht met de bus. Ik ben met Carmen naar boven geweest. Daarna samen met Carmen Kiki verschoond. Carmen heeft Kiki gewassen en we hebben schone kleding aangedaan en opgeruimd.

Daarna heeft Kiki aan de beademing gelegen en kunnen rusten. Ze was erg moe van de dag, vooral door de sputumaanvallen.

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45 uur tot 18.00 uu
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2026 15:50:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst 17-6-2026

Nachtrust: Kiki was gisteren erg moe maar was vannacht weer goed uitgerust

Stemming: weer goed

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: wel spanning in haar tenen en benen, twee keer ontlasting

ik zie in ONS dat dit niet altijd wordt ingevuld!

Doorbewegen:

Hoestmachine en beademing: hostmachine ging prima vanmorgen, vanmiddag bij beademing veel sputum en daardoor onrustig

Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden

Activiteiten: iets na negen uur hebben we een kleine wandeling buiten gemaakt,
rond elf uur richting het zwembad, Kiki heeft weer goed gezwommen
in de middag douchen

Sociaal contact: Paul bij zwemmen

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: nu we weer een buurman hebben wat vaker de was-zak legen. Anders ruikt het erg naar urine op de badkamer.

Gisteren vernevelaar uitgekookt

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45 tot 16.00
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2026 20:33:43    Onderwerp: Avonddienst woensdag 17 juni Reageren met citaat

Avonddienst: woensdag 17 juni

Stemming:
Prima, later op de dag wat moe

Kiki heeft weer een hele rode plek bij de plooi en heel veel rode (schimmel?) stipjes. We hebben na het douchen nogmaals goed gesmeerd en bij het naar bed gaan weer.
1x ontlasting toen we aankwamen bij het zwembad, erg vloeibaar en geel van kleur.

Doorbewegen:
Handmassage in de stoel en de voeten in bed doorbewogen

Ging soepel

Geen bijzonderheden

Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden

Activiteiten:
Gezwommen en daarna gedoucht. Daarna was het alweer bijna tijd voor de avondzorg. Na mijn avondeten zijn we nog 3 kwartier in het bos gaan wandelen.

Sociaal contact:
Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

11:15-21:15
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2026 16:09:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst18-6-2026

Nachtrust: Kiki had goed geslapen

Stemming: heel goed

Bijzonderheden fysiek en ontlasting: plooi nog erg rood, zalf en gaasje tussen gedaan
ik heb de neus spray weer op tafeltje bij uitzuiger gezet,
dan staat het meer in het zicht

vandaag in mijn dienst drie keer ontlasting
Doorbewegen: alleen handen

Hoestmachine en beademing: vandaag beademing in de stoel.
En vandaag zijn alle slangen en filters vervangen

Bijzonderheden voeding: steeds extra water ivm hitte

Activiteiten: vanmorgen rond negen uur al een klein rondje naar buiten geweest. Toen kwam Silvia even de was halen en even met Kiki praten. daarna zijn we naar het koor geweest.
na het koor verzorging en later een uurtje aan de beademing. toen zijn we beneden in de hal een spelletje gaan spelen en wat gepraat met bewoners. voor Senna kwam wat muziek gekeken.

Sociaal contact: Silvia en bewoners bij het koor

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ze kwamen er gisteren achter dat de klimaat beheersing niet aan stond bij ons op de afdeling . Vandaag gelukkig wel en nog een standje hoger!
Silvia heeft voor ons Thee meegenomen, ligt in onderste la van haar bureau

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45 tot 16.30
Senna had in de file gestaan
Terug naar boven

Geplaatst: 18 Jun 2026 16:09:58    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: