kiki
verslag van dagelijkse zorg en bezighededen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Januari 2025
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
silvia

BerichtGeplaatst: 23 Jan 2025 14:52:28    Onderwerp: Reageren met citaat

René (Jansen) wordt vader!
René is Kiki samen met Marion op de IC komen opzoeken, om de verhuizing naar de Veste te bespreken (febr. 2023), dus we kennen hem al lang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 23 Jan 2025 14:52:28    Onderwerp:

Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 23 Jan 2025 16:41:15    Onderwerp: Reageren met citaat

23-1-2005

Nachtrust: Kiki had lekker geslapen

Stemming: hele goede zin

Bijzonderheden fysiek:-

Training PEP/IMT: gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: ging allemaal goed vandaag

Bijzonderheden voeding: vanmorgen alles vervangen

Verschoon-momenten: om acht uur ontlasting verder in mijn dienst alleen plas

Activiteiten: in de ochtend naar het koor in de middag was Jos er. Met Jos op de kamer gepraat

Sociaal contact: bij bewoners van de Veste bij het koor

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Esther heeft de pleisters gebracht voor het zwemmen.

Tijd :7.45 tot 16.00
Terug naar boven
maartje

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2025 22:07:47    Onderwerp: avonddienst donderdag 23 januari Reageren met citaat

avonddienst donderdag 23 januari

Stemming:
Goed, Kiki was vrolijk.

Bijzonderheden fysiek:
gbh

Doorbewegen:
voeten kort doorbewogen voor het slapen.

Training PEP/IMT :
niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
geen bijzonderheden.

Bijzonderheden voeding:
geen bijzonderheden

Activiteiten:
We zijn naar de fysioruimte geweest en hebben daar gedanst, een obstakel parcours gelopen en kegels omver gegooid met een bal. Verder hebben we muziek gemaakt en Gooische vrouwen gekeken.

Sociaal contact:
nvt

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
gbh

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
15:30-21:15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
maartje

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2025 22:18:42    Onderwerp: avonddienst vrijdag 24 januari Reageren met citaat

avonddienst vrijdag 24 januari

Stemming:
Goed, Kiki was vrolijk en veel aan het lachen. Later op de avond was ze wel vrij moe.

Bijzonderheden fysiek:
gbh

Doorbewegen:
niet gedaan

Training PEP/IMT :
niet gedaan

geen bijzonderheden.

Bijzonderheden voeding:
geen bijzonderheden

Activiteiten:
We zijn even in de fysioruimte geweest en hebben gedanst en spelletjes gedaan. Ik had een helling gebouwd van fysio spullen om de bal vanaf de armsteun te laten rollen en zo kegels omver te gooien. Dit werkte best goed maar het bouwproces vond Kiki vooral grappig. Daarnaast hadden wij in de fysioruimte gevoetbald. We hebben verder een concert van Nick en Simon gekeken en een deel van een aflevering van Dunya en Desi. Ook hebben we Kinderen voor Kinderen geluisterd, dit vond Kiki erg leuk.

Sociaal contact:
Even met de verpleging gepraat. Verder belde Hester nog even om te vertellen dat ze bij het evenement van Quickly Dancers in Tiel kan zijn maar niet het andere evenement. Kiki was blij om Hester even te zien. Het gesprek hebben wij wel kort gehouden omdat het al wat later op de avond was.

kopn een koppelstuk voor de beademingsslang niet vinden en was lang aan het zoeken. Uiteindelijk hadden ze iets gevonden dat werkte.

15:30-21:30
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2025 17:13:54    Onderwerp: Dagdienst 25 januari Reageren met citaat

Dagdienst zaterdag 25 januari
Nachtrust:
Kiki had lekker geslapen.

Stemming:
Vrolijk en zin in het bowlen

Bijzonderheden fysiek:
Geen bijzonderheden

Doorbewegen:
In de ochtend in bed armen en benen doorbewogen.

Training PEP/IMT :
Niet aan toe gekomen.

Verneveling om 12:00 gedaan i.v.m. het bowlen.

Bijzonderheden voeding:
Het pak was helemaal leeg na de nacht, dus heb ik een nieuw pak en slang aangesloten voor de eerste voeding.

Activiteiten:
's morgens de ochtendzorg met een concert van Ilse de Lange gedaan, daarna nog wat voorgelezen en in de fysio ruimte geweest. Daarna bowlen (zie hieronder).

Sociaal contact:
Om 13:30 zijn we opgehaald door Silvia, Jos en Cor (vader Jos) voor het bowlen met de zonnehoed. Dit was erg leuk en Kiki heeft ook een paar oude bekenden weer gezien, bijvoorbeeld Henny een begeleider van Pluryn en de jongen die Kiki had geholpen het filmpje Life of Kiki te maken.

Bij het nakijken van de uitzuigtas zag ik gelukkig dat hij niet bijgevuld was, want er zaten nog maar 3 slangetjes in de tas.
Op de weg terug van het bowlen moest Kiki tijdens het rijden uitgezogen worden bij de mond, en toen kwam ik er pas na een tijdje achter dat de jankauwer in de tas niet was afgeplakt (het 2de gaatje in het midden), enorm vervelend voor Kiki dat ze moest wachten om goed uitgezogen te kunnen worden.

07:45-16:45
Terug naar boven
tirza

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2025 21:47:58    Onderwerp: Reageren met citaat

avonddienst zaterdag 25 januari

Stemming:
Kiki was moe en rustig.

Bijzonderheden fysiek:
Ze had erg veel last van slijm, vooral na het vernevelen en de hoestmachine.
Het slijm kwam ook toen ze in bed lag uit de canule dus heb ik de canulezorg nogmaals in bed gedaan.

Doorbewegen:
niet gedaan

Training PEP/IMT :
niet gedaan

geen bijzonderheden.

Bijzonderheden voeding:
Ik heb voor de nacht de fles vervangen en de slangen, ook de kleine bij de button.

Activiteiten:
We hebben wat muziek geluisterd en een serie gekeken.

Sociaal contact:
Even met de verpleging gepraat in de gezamenlijke ruimte waar we hebben gegeten. Het was erg gezellig en de verpleging was benieuwd naar het bowlen. Francis was er ook.

De verpleging heeft in de ochtend de slang van de beademingsapparaat niet ontkoppeld en schoongemaakt. Ook stond de bevochtiger aan en de slangen los. Ik heb dit gemeld bij de verpleging en gevraagd of ze ernaar kunnen kijken omdat dit een gesloten systeem is. Ook gemeld dat Kiki om 12.00 uur ontlasting heeft gehad.

16:00-21:15
Terug naar boven
tirza

BerichtGeplaatst: 26 Jan 2025 21:37:47    Onderwerp: Reageren met citaat

avonddienst zondag 26 januari

Stemming:
Kiki ontspannen.

Bijzonderheden fysiek:
Ze had in de avond weinig last van slijm.

Doorbewegen:
niet gedaan

Training PEP/IMT :
gedaan

het apparaat van de afdeling gebruikt, oordopjes gebruikt. Het ging verder goed.

Bijzonderheden voeding:
Ik heb voor de nacht de fles vervangen.

Activiteiten:
We hebben wat muziek geluisterd, oude foto's bekeken van verjaardagen en vakanties toen Kiki jonger was. Later op de avond een serie gekeken.

Sociaal contact:
Even met de verpleging gepraat in de gezamenlijke ruimte waar we hebben gegeten. Het was erg gezellig.

De verpleging heeft in de ochtend weer de slang van de beademingsapparaat niet ontkoppeld en schoongemaakt. Ook stond de bevochtiger aan en de slangen los. Ik heb dit nogmaals gemeld bij de verpleging en de bevochtiger uitgezet en de slangen ontkoppeld en een slang ertussen gezet. Ook de slang van de beademing schoongemaakt.

Kiki was nog wakker maar lag ontspannen toen ik wegging.

15:00-21:15
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2025 18:48:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Maandag 27 januari

Om 13.30 uur kreeg Kiki bij het Radboudumc de botulineprkken in haar armen, drie in elke arm. Ze was weer heel flink.
Net ervoor had ze enorm veel slijm, het kwam uit het stoma, dus onder de canule door. René legde uit dat het dan speeksel en snot is wat zich boven de cuff ophoopt.
We zijn helaas allebei verkouden geworden afgelopen zaterdag.
Amber was gisteren overgegaan naar het reserve vernevelapparaat van de afdeling. Als je dit herrieapparaat gebruikt, doe Kiki dan oordoppen in!

Het bleek dat er verkeerde batterijen in het vernevelapparaat zaten. Ik kwam net hier thuis twee oplaadbare batterijen tegen. Die heb ik blijkbaar per abuis mee naar huis genomen.
Het lijkt me slim om standaard de reserve batterijen in de oplader te laten zitten en die regelmatig in het stopcontact te doen. De batterijen moeten namelijk ongeveer tien uur opladen. De oplader wordt er warm, daarom durfde ik hem niet in de nacht in het stopcontact te laten zitten.
De kleine vernevelaar deed het vandaag wel, maar het gaat niet snel. Kiki heeft een voorkeur voor de stille vernevelaar, maar denkt dat het herrieapparaat krachtiger vernevelt.
Let op de plus- en minpool van de batterijen bij het opladen en bij het in de vernevelaar doen.
Het blauwe lampje deed nu weer normaal, hij ging alleen na enige tijd uit, terwijl de medicatie nog niet op was. Dus enkele keren weer aangezet.
Het lukte enigszins om via haar mond wat slijm weg te zuigen. Eventueel een extra keer ontcuffen of extra hoestmachine toepassen.

Oude homevideo's gekeken, ze wilde opa en oma zien.

Jos had vanochtend de uitslag van de MRI, dat was allemaal goed. De wond aan zijn teen is nu gelukkig genezen. Goede berichten dus. Hij hoopt nu snel een operatie tegen de pijn in zijn been te kunnen krijgen.
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2025 22:09:15    Onderwerp: Avonddienst 27 januari Reageren met citaat

Avonddienst: maandag 27 januari

Stemming:
Vrolijk, veel gelachen bij de serie tante gazeuse

Bijzonderheden fysiek:
Geen bijzonderheden

Doorbewegen:
Niet aan toegekomen.

Training PEP/IMT:
Vergeten

De verpleging vertelde dat Kiki vanochtend waarschijnlijk wat medicatie had overgegeven, maar dat er niets bij gegeven was. Ik heb hier verder niets van gemerkt aan Kiki.

Bijzonderheden voeding:
Pak en slang gewisseld voor de 3de voeding, en deze eraan gelaten voor de nacht.

Activiteiten:
Home videos gekeken en heel veel mijn Franse tante gazeuse gekeken.

Sociaal contact:
Kiki vond het gezellig om te kletsen met de verpleging bij de canule wissel en de avond zorg.

De gehele canule is vandaag gewisseld. Kiki had net veel last van slijm dus het was fijn dat dat meteen kon toen we ook al opnieuw wilden ontcuffen. De wissel ging soepel en vlot.
Er zijn nog maar 2 batterijen die oplaadbaar zijn voor de vernevelaar. Dus even opladen als je niet aan het vernevelen bent (niet 's nachts).

Bijzonderheden naar bed gaan:
Door drukte op de afdeling duurde het nog meer dan 40 min voordat de verpleging er was nadat ik op de bel had gedrukt. Kiki sliep toen al bijna en was er rustig toen ik ging.

15:30-21:45
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2025 22:55:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit schreef Amber:

Dagdienst zondag 26 januari

Nachtrust: goed, ik trof de kamer wel een beetje chaotisch aan, maar door middel van vragen werd het mij duidelijk hoe het gegaan was.

Stemming: goed

Bijzonderheden fysiek: meer last van slijm, ook een slijm aanval gehad. Even gebeld en samen met de verpleging extra ontcuft. Dat hielp.
Ze was al verschoond toen ik kwam alleen nog geen zalfje.
Wel wat meer vaginale afscheiding, wellicht ovulatie , maar was beetje wittig ook dus misschien een schimmel infectie.
In de ochtend ontlasting gehad.

Doorbewegen: niet gedaan

Training PEP/IMT : niet gedaan

Vernevel apparaat deed niet meer wat hij moest doen. Lang mee bezig geweest, uiteindelijk die van Kalorama in gebruik, met oordopjes in haar oren tegen de herrie.

Bijzonderheden voeding: per ongeluk de 3e voeding op 175/175 gezet.

Activiteiten: harde schijf gekeken, wandeling gemaakt bij Heumensoord, muziek gemaakt, nieuwe planning op haar activiteiten bord op de kast gezet.

Sociaal contact:

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: zie vernevelen.
Ik had een ideetje over hoe kiki haar armen goed beschermd kunnen worden in de nacht bij het bedhek. Ik moet de hekken nog even opmeten en aan mijn moeder vragen of ze het kan maken.

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45- 15.45

Dagdienst maandag 27 januari

Nachtrust: goed geslapen, maar toen ik binnnen kwam zag ik wel dat ze had overgegeven.
De verpleging had per ongeluk eerst medicatie gegeven en daarna ontcufft. En niet door gehad dat ze had overgegeven, omdat het donker was. Bleek achteraf ook omdat het Renee zijn laatste dienst was voor de bevalling van zijn vriendin. Hij heeft de dokter nog gebeld over de Depakine, maar hoefde niet bijgegeven te worden.

Stemming: vrolijk

Bijzonderheden fysiek: weer veel slijm vandaag. Ook een slijm aanval vlak voor ze weg moest voor de botox.
In de ochtend ontlasting gehad.

Doorbewegen: fysio is geweest, ging goed Kiki was ontspannen

Training PEP/IMT : niet gedaan

Het apparaat van Kalorama gebruikt, ging prima. Kwam ook wel wat los ervan, dat was wel positief.

Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden

Activiteiten: fysio, een rondje Heumensoord, tante Gazeuse, daarna ging ze weg naar de botox.

Sociaal contact: ze kwam Francien nog tegen. Wij hadden zo snel een rondje Heumensoord gedaan dat Francien dacht dat ze snel weer binnen kwam omdat het tekoud was. Hebben het familiepad inclusief de weg erheen en terug naar Kalorama in 40 minuten gelopen. Met Renee gekletst.
Jos belde om te vertellen dat ze in het ziekenhuis hadden gezegd dat alles goed is. Kiki en Jos waren allebei erg blij en opgelucht.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: gb

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-14.15 (ging 13.00 weg,.maar is inclusief tijd voor de notulen die ik morgen stuur).

Wat nog belangrijk is van vorige week maandag:
- kiki zou het leuk vinden om weer de dansen te oefenen van de quickley dancers. Alleen dan in haar eentje in de fysio ruimte. Op een vast moment in de week. Dan kan ze makkelijker mee doen met demo's of wedstrijden die overdag zijn. En het lijkt haar leuk echt weer ergens voor te oefenen.
Iemand die dit leuk vindt om dat op te pakken? Misschien ook uitleg van de dansen vragen per video van de quickley dancers?
We hevben een poging gedaan dit van de filmpjes van haar telefoon af te kijken, was grappig maar mij lukt het echt niet. Ook hadden we rolstoel dans tutorials gezocht via youtube maar dat was vooral voor mensen die ook dans bewegingen zelf kunnen maken met hun armen.

- ik heb een valentijnskaart van parijs voor Kiki die ze aan Jos wil geven. Hij zit alleen nog in mijn tas. Maar dan hoeft er geen nieuwe gekocht te worden.

- we waren aan een bezinnings 5 daagse begonnen online, maar kiki haakte toch snel af.
Het leek haar wel leuk om een keer een stilte dag te doen met anderen in een klooster ofzo. Vooral ook omdat niemand dan mag praten, dat leek haar wel fijn. Nog niks concreets kunnen vinden.
Terug naar boven
monique

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2025 21:59:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst

Nachtrust: Kiki had niet goed geslapen.
Ze was overal heel erg bezweet. Zelf haar haren en haar beddengoed waren nat.
Ze had het te warm met wat ze aan had
De verwarming stond ook nog aan.

De kleding heb ik op de wasmand gelegd om te drogen en de kussen van de rug heb ik een nieuwe sloop omgedaan.
Kiki haar handen lagen vanochtend niet meer op het plaid maar op de spijlen zelf. Plaid was te klein opgevouwen.

stemming: die was goed. .

Bijzonderheden fysiek: gbh

Doorbewegen: In de ochtend niet door bewogen omdat we naar mederiva moesten en naar Jos.
Afgesproken dit in de middag te doen maar later wilde ze dit niet meer.

Training PEP/IMT : Niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Vernevelaar gebruikt van kalorama. (Handdoek eronder en erop dempt het geluid enigszins) 

Vitamine b12 gegeven.

Bijzonderheden voeding:  Ik had de 3e voeding  op 130 /130 gezet terwijl ik dacht 150/150.

Activiteiten: We zijn naar Jos geweest. Die had ik een week niet gezien.
Hij was helemaal blij met de uitslag van de MRA.
Het was gezellig bij Jos.
Weer terug bij Kalorama zijn we naar het atelier gegaan en hebben daar op groot scherm het 60 jarige jubileum van Andre van Duin gekeken met andere bewoners.
Mooie liedjes kwamen voorbij. We hebben beiden genoten.

Sociaal contact:
Praatje in de ochtend  gemaakt met de verpleging. Naar Jos geweest.

Kiki haar rechter voetsteun is door Mederiva wat naar beneden gezet. Kiki haar been  is wat langer dus nu zit ze beter in haar stoel.

Mobiele Uitzuigapparaat, filter vervangen en opvangbak schoongemaakt.

7.45 tm 16.15 uur 
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2025 22:00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Dinsdag 28 januari
Avonddienst:

Stemming: Goed, rustig. Ze vertelde dat ze in de nacht wel zware gedachten heeft. Maar geen angst.

Bijzonderheden fysiek:
Haren uitgekamd, zaten achter erg in de klit.
Armen hingen ver naar opzij, kijk uit dat ze zich geen pijn doet.
Kiki had dunne sokken aan, omgewisseld voor dikke sokken, ze had erg koude voeten.
Beetje ontlasting bij naar bed gaan.

Doorbewegen: Alleen de voeten helpen ontspannen en warm worden in bed.

Training PEP/IMT: Niet aan toe gekomen.

Met de oplaadbare batterijen doet het stille vernevelapparaat het wel. Maar.. ook na uitkoken deed hij het erg langzaam. Medicatie was nog niet op en toen gebeurde er niet veel meer.
Ik ga de leverancier eens bellen, misschien is dit apparaat niet geschikt voor deze medicatie. Maar ja, de Pari Flow was wel voor deze medicatie en daar raakten de gaatjes ook snel verstopt. Het is erg vervelend, ik weet geen alternatief. Kiki vindt de stille vernevelaar wel fijner dan het herrieapparaat, maar als je haast hebt, kun je dat zo nu en dan gebruiken. Geef Kiki dan oordoppen.
Er liggen twee andere oplaadbare batterijen in de oplader, rechts, op de gele ladekast. Laat ze daar maar in zitten, dan raken ze niet kwijt. Bij deze oplader kun je zien of ze volledig opgeladen zijn, dan staat er "full".

Bijzonderheden voeding:
Bij vierde voeding 170 gegeven, omdat ze bij de derde voeding 130 had gehad.
Voor de nacht nieuw pak, daar kunnen morgen nog twee voedingen uit.

Activiteiten:
Het was een beetje saai voor Kiki. We hebben wat gekletst en muziek geluisterd. Maar ik heb ook het bed verschoond en de vernevelmedicijnhouder uitgekookt.
Even gedanst in de keuken, daar stond muziek op die we kenden.

Sociaal contact:
In de keuken met verpleging en Irene (activiteitenbegeleiding).
Sietske (vroeger buurmeisje) een mail gestuurd.
Het lukte me trouwens niet om vanaf Kiki's telefoon een mail te verzenden. Ik zal Paul vragen er eens naar te kijken.

Er zijn nu twee lampen die het niet meer doen. De led-strip en het zoutlampje links op haar tafel. Dus we hebben lekker geschemerd. Verpleging vond het okay, ze konden genoeg zien. Ook hiervoor zal ik Paul vragen of hij het op kan lossen.

Bijzonderheden naar bed gaan: Rond 21 uur ging Kiki slapen, ze was al erg slaperig. Geen fleecedeken over het dekbed gelegd, omdat ze het vannacht veel te warm had gehad.

Terug naar boven
senay

BerichtGeplaatst: 30 Jan 2025 08:49:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki hele dag: woe 29 januari

[b]Nachtrust:
kiki had goed geslapen en leul gedroomd over Sanne.

[b]Stemming:
goed, kiki had niet echt veel zin om te douchen, maar achteraf vond ze het toch fijn.

[b] Doorbewegen:
armen en benen

[b]Bijzonderheden  medicatie/vernevelen:
kiki had veel dunne slijm vandaag

[b]Verschoon-momenten:
Ochtend urine en ontlasting 4 +
Middag  urine en ontlasting 4 weinig
Avond alleen urine

[b]Activiteiten:
gedoucht, rondje door veste gemaakt, gelezen, serie gekeken, muziek geluisterd en kiki wilde oude foto's bekijken van de harde schijf.

[b]Sociaal contact:
Kort praatje gemaakt met Gerda van de verpleging.

[b]Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:

[b] Tijd: 7.45-21.15
Terug naar boven
cato

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2025 19:34:45    Onderwerp: Do en vrij Reageren met citaat

Donderdag
8u bij kiki. Ze was wakker, had goed geslapen. De rol lag wel niet meer tussen haar benen.
De arts klopte even aan rond 10.30, om te vragen hoe het met kiki ging en haar sputum. In het moment zelf ging het prima. Wel veel sputum na de hoestmachine.
Verder nog gelezen tot maartje kwam om 12.30

Vrijdag
Nachtrust:
Goed, niet bijzonder gedroomd.
Stemming:
Goed, beter dan gister. Misschien ook door het weer. Cijfer 7. Ze heeft zin in het weekend. En leuk om jos te hebben gezien.
Bijzonderheden fysiek:
-
Apparaat gaat wel sneller. En beter met een deken eronder/overheen. Wordt er zelf ook wel doof van.
Bijzonderheden voeding:
-
Verschoon-momenten:
Ochtend en middag dunne ontlasting
Activiteiten:
Lange wandeling door het bos. Mindfulness in het bos. Genoten van de zon. Geschilderd. Muziek gemaakt.

Sociaal contact:
Hester geappt.
-

7.45-16.15
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 1 Feb 2025 09:11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Vrijdagavond 31 januari

Rustige avond samen, eerst concert van Doe Maar verder gekeken. Later muziek geluisterd. Paar wandelingetjes door de Veste.
Omdat ik vanavond bij Kiki moest zijn, heb ik besloten het bezoek aan Hester twee weken uit te stellen. Hester proberen te bellen, daarna geappt. Afgesproken om elkaar binnenkort te bellen.
Kruisschroevendraaier gezocht om het zeeplampje te maken, maar dat is niet gelukt. Ik zal er een van thuis meenemen.
De led-strip geeft alleen nog wit licht. Paul gaat een nieuwe bestellen.
Kiki had zin om te dansen, maar ik had weinig energie.
Stille vernevelapparaat geprobeerd en halverwege toch naar het herrieapparaat.
Ik ga een nieuw onderdeel bestellen voor de Pari Velux, gaan we die weer proberen. Die wordt door twee firma's in Nederland als beste aangeraden.
Beetje ontlasting rond 17 uur, niet meer dun.
Rond vernevelen kwam er veel slijm los, ook boven de cuff. Goed weg kunnen zuigen gelukkig. Na de hoestmachine ging het beter.
René heeft een dochtertje!
Kiki lag om 21 uur al bijna te slapen. Na aansluiten beademing was ze wakker en had ze irritatie. Ik had de indruk dat de slang van de beademing de canule wat opzij trok. Heb de slang was gedraaid en toen werd ze rustig.
Terug naar boven

Geplaatst: 1 Feb 2025 09:11:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

Ga naar: