kiki
verslag van dagelijkse zorg en bezighededen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

februari 2025
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
evahoe

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2025 21:27:57    Onderwerp: Avonddienst 10 februari Reageren met citaat

Avonddienst: maandag 10 februari

Stemming:
Wat moe van de dag, geen zin om van de kamer te gaan. Ontspannen tijdens de hoestmachine.

Bijzonderheden fysiek:
Kiki is nog een klein beetje ongesteld. Geen ontlasting in mijn dienst. Ik kan vanaf vandaag ook in ONS dus voortaan zet ik het direct daarin als er ontlasting is.

Doorbewegen:
Extra lang doorbewogen voor het slapen.

Training PEP/IMT:
Vergeten

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Met de Kalorama vernevelaar verneveld.

Bijzonderheden voeding:
Alles vervangen voor de nacht.

Activiteiten:
Begonnen met wat home videos, daarna lang gelezen in het cupcake boek. Daarna nog een aflevering van Zusjes verder gekeken (harde schijf -> films, ze heeft nu t/m aflevering 4 uit).

Sociaal contact:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden naar bed gaan:
Tijdens het naar bed gaan wou Kiki graag Simon and Garfunkel horen over de speaker. Ze wou ook graag extra lang door bewogen worden en was ontspannen toen ik ging.

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
15:30-21:15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 10 Feb 2025 21:27:57    Onderwerp:

Terug naar boven
maartje

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2025 10:24:20    Onderwerp: avonddienst donderdag 6 februari Reageren met citaat

avonddienst donderdag 6 februari

Stemming:
Kiki was erg vrolijk en moest de hele middag lachen.

Bijzonderheden fysiek:
-

Doorbewegen:
kort doorbewogen voor het slapen

Training PEP/IMT:
niet gedaan

Met de Kalorama vernevelaar verneveld.

Bijzonderheden voeding:
Alles vervangen voor de nacht.

Activiteiten:
Toen ik aan kwam was Jos er en Silvia kwam ook langs. We hebben beneden even zitten praten tot de taxi kwam. Daarna zijn we naar de fysioruimte geweest en hebben gevoetbald, een ballon hoog gehouden met een racket en obustakelparcoursen gedaan. Daarna hebben we Dunya en Desi gekeken en de Freules en naar muziek geluisterd.

Sociaal contact:
gbh

Geen bijzonderheden

Bijzonderheden naar bed gaan:
De verpleging had een zieke collega en daarom hebben wij een half uur moeten wachten op de nacht beademing. In de tussentijd heb ik Kiki haar voeten gemasseerd.

15:30-21:30
Terug naar boven
monique

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2025 19:51:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagdienst

Nachtrust: Kiki had goed geslapen.
Ze was erg enthousiast toen ik vertelde dat we vandaag gaan proberen om wat dichter bij Jos te komen, dmv de tillift.
Ze had er de hele week naar uit gekeken.

stemming: die was dus goed. .

Bijzonderheden fysiek: erg ontspannen, ook in de tillift later bij Jos. Voor beiden heel fijn.

Doorbewegen: Niet gedaan. Ik ben het vergeten.

Training PEP/IMT : Niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vernevelaar van Kalorama gebruikt.
En b12 gegeven.

Bijzonderheden voeding:  gbh

Activiteiten/ sociaal contact We zijn naar Jos geweest.
Kiki had een mooie kaart voor Jos met daarop de Eifeltoren met een mooie liefdestekst.
Het paste helemaal in de setting van vandaag.
Ik had kaarsjes op led lampjes aangedaan op de slaapkamer van Jos.
Kiki en ik hadden een romantische afspeellijst gemaakt.
Deze muziek en de kaarsjes zorgde voor een romantische touch.
Kiki hing in de lift en ik heb haar op schoot van Jos kunnen krijgen. Ze konden elkaar zo aankijken en ook aanraken.
Wat jammer was dat er heel erg werd geboord bij de buren. Dat was minder en ik wist niet dat ik Jos zijn bandje af had moeten doen.
Het leek dus dat Jos een epileptische aanval had dus Stijn kwam kijken.
Kiki en Jos konden er wel om lachen gelukkig.

Ze hebben een tijdje zo bij elkaar gezeten, Jos was heel lief voor Kiki. Ik stond er iets achter om snel te handelen mocht Kiki te spastisch worden. Maar ze was mega ontspannen.
Later nog geprobeerd om hun gezichten bij elkaar te krijgen voor een kus maar dat liet de tilmat niet toe. Ik heb Milou geapt hoe zij dat toen heeft gedaan omdat Jos en Kiki aangaven dat dit wel eens is gebeurd.

Het was wel geslaagd vonden ze.
Dat is al heel fijn!

Het mooiste scenario zou zijn dat ze beiden weer op het matras kunnen liggen. Dan kan ik ook uit de kamer.
Maar dan moet Jos zich eerst beter voelen met zijn knie en voet.

Filter vervangen van de hoestmachine

7.45 tm 16.15 uur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
silvia

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2025 17:59:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Amber schreef:

Dagdienst zaterdag 8 februari

Nachtrust: goed geslapen

Stemming: beetje wisselend, soms vrolijk, soms wat meer in zichzelf. Had wel zin om dingen te ondernemen.

Bijzonderheden fysiek: flink ongesteld, wilde geen paracetamol. Ontlasting bij het wakker worden.

Doorbewegen: Armen doorbewogen bij het wassen

Training PEP/IMT : niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: ging prima met het Kalorama apparaat.

Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden

Activiteiten: even de app gecheckt, kort daarna zei ze met het praatboek dat ze wel naar de danswedstrijd in Leiderdorp had gewild. Was niet meer haalbaar toen. Daarna wilde ze verder alleen nog maar muziek maken, dit de hele dag gedaan. Ze wilde veel variatie erin en ook nieuwe dingen proberen. Aan het eind van de dag zei ze tegen Eva dat ze geen fijne dag had gehad, door mij, niet echt kunnen achterhalen of het een grapje was of niet. Ze wilde me ook niet bedanken toen Eva dat vroeg, alleen tot morgen zeggen.

Sociaal contact: verpleging, Roland.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Geen bijzonderheden

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-15.15

Dagdienst zondag 9 februari

Nachtrust: goed geslapen

Stemming: positief, vrolijk

Bijzonderheden fysiek: nog steeds ongesteld, wilde geen paracetamol.

Doorbewegen: Armen doorbewogen bij het wassen

Training PEP/IMT : niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden

Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden

Activiteiten: eigen opnames van de harde schijf gekeken. Vooral die van Texel blijven favoriet.
Kiki geeft ook vaak aan dat ze wel weer eens naar een Waddeneiland wilde gaan. Jos kwam op bezoek. Hij vertelde dat hij binnenkort hoort of hij geopereerd kan worden, staat in de agenda.
Kiki wilde hem de video’s van Texel laten zien en met hem bespreken dat ze wel weer eens een weekend weg wilden samen. Jos zag het wel zitten, hij was al eens op Terschelling geweest (en vertelde ook in Zweden) en dat was hem wel goed bevallen. Kiki wist dit nog niet over hem.
Ze waren beiden best wel enthousiast. Ik heb ook wat dingen opgezocht en naar Silvia gestuurd en gezegd dat ze het beter met Silvia verder kunnen bespreken.

Sociaal contact: Jos

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: geen bijzonderheden

Tijd (incl. Kwartier voor en na): Ik ben eerder gegaan Eva heeft mij afgelost.
Tijd inclusief forum 7.45-11.15
Vrij: 11.15-15.45

Dagdienst maandag 10 februari

Nachtrust: Gaf aan niet zo goed geslapen te hebben, dat ze pijn had in haar hoofd en bovenbeen/ bil. Later zei ze weer dat dit niet zo was toen de fysio kwam.

Stemming: Goed, vrolijk.

Bijzonderheden fysiek: Ze gaf dus eerst aan pijn te hebben, later niet meer.

Doorbewegen: de fysio is geweest, dit ging goed.

Training PEP/IMT : niet gedaan.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden.

Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden, behalve dat ik weer vergeten was de voeding op 150 te zetten, maar we hadden dit door voor ik ging.

Activiteiten: Film van Annie MG Schmid gekeken, in de ochtend kwam de pedicure, die heeft weer doekjes onder haar teennagels gedaan. Fysio gehad. Een rondje gewandeld langs de paarden, het schilderij voor Hester bijna helemaal afgemaakt, muziek gemaakt, harde schijf gekeken.

Sociaal contact: gekletst met de pedicure, Dorien, met Roosje geapt de afspraak moet verder gepland worden.
Ik zag een paar dagen geleden dat Roosje haar had gefeliciteerd voor haar verjaardag en wilde afspreken 2 maanden geleden. Wel sneu dat ze dan nooit meer antwoord had gehad, lijkt me goed om misschien met de volgende teamvergadering weer eens te verdelen wie welk contact bij houdt, zodat dit soort dingen niet meer gebeuren, omdat Kiki vaak zegt dat ze niet wil antwoorden of later en het er dan bij inschiet en naar beneden verdwijnt in de app lijst.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik kreeg de gordel bijna niet dicht van de rolstoel, had echt rugklachten van de kracht die ik had moeten zetten. Later met Dorien gekeken, toen haar zover mogelijk achterin geprobeerd te zetten en toen ging het weer beter. Het gebeurd vaker dat ik denk dat ze goed zit en dat de gordel dan toch moeilijk dicht gaat, maar dan moet ze blijkbaar tocht nog verder naar achteren.

Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-15.15
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2025 19:10:40    Onderwerp: Reageren met citaat

11-2-2025
Toen ik kwam straalde kiki nog helemaal omdat ze het zo fijn had gehad bij Jos. Ze was de hele avond nog vrolijk. Robine kwam voor de tweede keer werken maar was weer een half uur te laat door file....

Kiki wilde gewoon samen met Francien een spelletje doen. Daarna zijn we samen aan de avond-zorg begonnen. En heb ik haar wat verzorging laten doen. Om acht uur is Robine gegaan en heb ik Kiki rustig in bed gelegd.

Tijd:15.30 tot 21.15

12-2-2025

Nachtrust: Ze had goed geslapen maar er kon geen lach vanaf.

Stemming: Ze had zin om weer te gaan zwemmen maar dat straalde ze niet uit. Als ik er na vroeg geen duidelijk antwoord.

Bijzonderheden fysiek: veel tanden knarsen, zwemmen ging super goed!!

Training PEP/IMT: gedaan ze deed erg haar best
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden

Bijzonderheden voeding: eerste voeding alles vervangen

Verschoon-momenten: om acht uur ontlasting en voor het douchen klein beetje

Activiteiten: in de ochtend even een serie , toen gaan zwemmen
in de middag douchen
Sociaal contact: -

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: As maandag is er geen fysio.
Terug naar boven
senay

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2025 10:56:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki avonddienst: wo 12 februari

[b]Stemming: veel spanning in haar lichaam, verder op de avond meer ontspannen. Kiki wist niet zo goed waardoor die spanning er was.

[b]Bijzonderheden fysiek: nogal stijf

[b] Doorbewegen: benen en armen

[b]Activiteiten: zwemmen(heerlijk na 3 weken ) Kiki deed het goed. Douchen en series gekeken.

[b]Bijzonderheden voeding: voor de nacht nieuwe pak+systeem aangesloten

[b]Verschoon-momenten: zwemmen, douchen, slapen

[b]Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd: kiki werd ineens heel beweeglijk en lachte veel.

[b] Tijd: 11.30- 21.15
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2025 17:57:16    Onderwerp: Reageren met citaat

13-2-2025

Nachtrust: Kiki had niet goed geslapen was veel wakker geweest. Ze had zich zorgen gemaakt!

Stemming: In de ochtend niet goed, toen wilde ik graag dat ze met het praatboek zei wat er was:
Nu had ik dinsdag tegen Robine gezegd , gelukkig heb ik met het praat-boek nog geen
geel gehad> Acuut> En nu ging ze dus vanmorgen naar geel, en vanuit die pagina naar
Silvia bellen. dat hebben we gedaan en dat was wel fijn voor haar. Silvia was toch al
van plan om rond vier uur te komen. En dat was goed.

Bijzonderheden fysiek: Vanmorgen met verschonen kwam haar knie best hard tegen de zijkant van het bed

Training PEP/IMT: -

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Er was vanmorgen erg weinig verpleging aanwezig dus we moesten wat langer wachten

Bijzonderheden voeding: derde voeding alles vervangen

Verschoon-momenten: acht uur ontlasting en om half drie

Activiteiten: vanmorgen naar het koor geweest, en Kiki was daar gelukkig weer vrolijk
middag kwam Jos, op de kamer gebleven, muziek

Sociaal contact: Milou kwam een uurtje bij Kiki. Het gaat goed met haar en de studie gaat goed.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Ik zag dat er weer dagen lang geen ontlasting in ONS staat genoteerd!!!!!

Tijd: 7.45-16.15
Terug naar boven
maartje

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2025 23:18:07    Onderwerp: Avonddienst donderdag 13 februari Reageren met citaat

Avonddienst donderdag 13 februari

Stemming:
Kiki was heel vrolijk de hele avond, ondanks dat ze best moe was.

Bijzonderheden fysiek:
Kiki had veel last van slijm. Tijdens het verschonen in de middag kreeg Kiki een hoestaanval die lang aan hield en Kiki haar gezicht begon paars te worden. Ze had een saturatie van 85. De verpleging gebeld en die had al liggend 3 extra rondes van de hoestmachine gedaan en ontcuffed. Hierna bogen Kiki bij te trekken en voelde ze zich snel beter. De rest van de avond heeft ze bijna geen last van slijm gehad. 's Avonds nog een keer de hoestmachine gedaan zoals altijd, maar in overleg met Kiki en de verpleging niet nogmaals ontcuffed.

Doorbewegen:
niet gedaan.

Training PEP/IMT :
niet gedaan

Het aparaat van Kalorama gebruikt.

Bijzonderheden voeding:
-

Activiteiten:
We hebben Leornardo gespeeld en memory. Verder hebben we Dunya en Desi gekeken.

Sociaal contact:
Even met de verpleging gepraat.

ghb

15:30 -21:15
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2025 16:39:06    Onderwerp: Dagdienst 14 februari Reageren met citaat

Dagdienst vrijdag 14 februari

Nachtrust:
Kiki had aan goed geslapen te hebben

Stemming:
Kiki was al wakker en enorm aan het lachen toen ik binnenkwam. Ik had een Valentijns kaartje voor haar op haar bureau gelegd en dat vond ze een leuke verrassing. Later tussen 1-3 ongeveer had Kiki behoorlijk last van slijm, daarna was ze was vermoeid en reageerde ze minder.

Bijzonderheden fysiek:
Kiki was wakker geworden met een nat shirt van de voeding (geel watje bij de Mickey button). De verpleging heeft de ballon daar gecheckt en daar zat een ml te weinig vloeistof in dus die is bijgevuld.
2 x ontlasting in de ochtend, ik zet dit ook zo in ONS.

Doorbewegen:
Kiki gaf aan liever snel naar de stoel te willen dan te willen doorbewegen. Later met het verschonen is het er ook niet van gekomen.

Training PEP/IMT :
Beide 3x 20 herhalingen gedaan. Kiki was erg blij toen ik voorstelde dit te doen, maar gaf wel aan dat de oefening zwaar was en ze wou lang pauze tussen de sets.

Kiki had in de middag veel last van slijm. Na de middag verneveling ook nog wat last gehad. Het laatste uur was dit weer wat rustiger.

Bijzonderheden voeding:
Voor de 1ste voeding alles gewisseld.

Activiteiten:
Na de ochtend zorg hebben we 1,5 door het bos gewandeld. Toen zijn we weer naar binnen gegaan en hebben we gelezen uit het hoe overleef ik boek, 2 potjes memorie gedaan en een paar keer home videos gekeken.

Sociaal contact:
Kiki had post gekregen, die gaat ze vanmiddag met Cato ophalen bij de balie.

De slang van het vernevel apparaat, het bakje en het tussen stukje zijn vandaag vervangen. Er zat ook een nieuwe filter in de zak, die is nog nieuw. Ligt op Kiki's bureau in een plasticje waarop staat: nieuw voor 15/2.

7:45-16:15
Terug naar boven
cato

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2025 21:08:45    Onderwerp: Vrijdag Reageren met citaat

:
Stemming:
Cijfer 8, kiki was blij en energiek

Bijzonderheden fysiek:
Laatste menstruatie. Blauwe plekken op knie.

Verschoon-momenten:
Beetje ontlasting middag, dun

Activiteiten:
Muziek geluisterd. Appjes beantwoord. Kaart gelezen uit de post, een leuke kaart van Anne. Beneden in de fysio ruimte gaan bowlen en ijshockey en met de ballon. Kiki had er lol in. Rondje gelopen beneden. Serie gekeken. Gelezen.

Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Kiki was erg moe savonds. In bed gelegd en tijdens wachten nog wat gelezen. Viel al half in slaap. Ze had best weinig kleding aan voor een koude dag buiten. Ze gaf aan dat ze wel een legging en extra truitje aan had gewild (Ze had alleen hempje en trui).

Tijd: 15.30-21.15
Terug naar boven
maartje

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2025 22:24:55    Onderwerp: avonddienst zaterdag 15 februari Reageren met citaat

avonddienst zaterdag 15 februari

Stemming:
Kiki was heel vrolijk. Wat later op de avond was ze moe en wat meer in zichzelf gekeerd.

Bijzonderheden fysiek:
Gbh

Doorbewegen:
-

Training PEP/IMT :
niet gedaan

gbh

Bijzonderheden voeding:
gbh

Activiteiten:
We hebben even regenwormen gespeeld, Kiki was hier al vrij snel klaar mee. Daarna hebben we een aflevering van Dunya en Desi gekeken. verder hebben we muziek geluisterd, even gedanst en muziek gemaakt. Ik heb Kiki haar handen gemasseerd tijdens het muziek luisteren.

Sociaal contact:
Even met de verpleging gepraat.

We moeten er aan denken de datum op het filter te zetten voor het vernevelen. Deze moet elke dag vervangen worden.

16:15 -21:15
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 16 Feb 2025 18:08:02    Onderwerp: Reageren met citaat

16-2-2025

Nachtrust: Heel goed geslapen

Stemming: ook heel goed, veel lachen

Bijzonderheden fysiek: -

Training PEP/IMT: niet kunnen doen

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: ging vanmorgen allemaal zonder problemen

Bijzonderheden voeding: eigenlijk kan ik altijd de eerst twee voedingen nog uit pak halen , maar zat er te weinig nog in. Omdat ze naar Berg en Dal ging heb ik voor de tweede voeding Robine alles laten vervangen

Verschoon-momenten: in de ochtend ontlasting verder plas

Activiteiten: in de ochtend ons "theekransje" Met Francien < Wies en Jos. samen even geklets onder het genot van een kopje thee. We hadden Wies drie weken niet meer gezien omdat bij hun de afdeling gesloten was. Daarna zijn Jos Kiki en ik naar boven gegaan.

Sociaal contact: Francien Wies en Jos

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:-

Tijd:7.45 tot 13.30
Terug naar boven
monique

BerichtGeplaatst: 16 Feb 2025 21:02:49    Onderwerp: Reageren met citaat

15 februari Zaterdag
Dagdienst

Stemming:
Redelijk. Ze had met haar handen weer op de ijzeren spijlen gelegen. (Fotos staan in de Kiki app)
Het plaid was niet over de gehele breedte van het rek gelegd. Kiki had haar handen behoorlijk naar voren weten te manoeuvreren.

Later goede Stemming want we gingen samen met Silvia op bezoek bij Hester.

Bijzonderheden fysiek:
Gbh

Training PEP/IMT:
Niet gedaan.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: gbh

Bijzonderheden voeding:
Gbh

Activiteiten:
We zijn naar Hester geweest. Dat was erg gezellig. Kiki en Hester hebben over vanalles geklets ze heeft Hester ook verteld over het knuffelen met Jos van afgelopen dinsdag.

doorbewegen
Niet gedaan

Sociaal contact:
Zie bovenstaande

Gbh

Begin en eind tijd

7.45 uur tot 17.15 uur

ZONDAG 17 februari
Dagdienst en avonddienst

Stemming:
Vrolijk, ze was erg blij me weer te zien.
Ze bleef de hele avond glimlachen.

Bijzonderheden fysiek:
Tegen de avond meer spasmes.
Kiki gaf aan dat het spanningen waren van vandaag. Bijv. Het inwerken van Robyne.

Training PEP/IMT:
Niet gedaan

Gbh

Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden

Activiteiten:
Regenwormen gespeeld (Kiki had gewonnen) series gekeken en met haar de krant van Human doorgekeken en 2 artikelen voorgelezen die ze interessant vond.

Sociaal contact:
Robyne was er tot 16 uur. Ze heeft wat over haarzelf verteld. Dat was erg gezellig en kiki gaf op een gegeven moment aan dat het voor haar te veel prikkels gaf.
Daar hebben we rekening mee gehouden.

doorbewegen
Armen tijdens het masseren.

Gbh

Zondag 14.45 uur tot 21.15 uu
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2025 16:00:55    Onderwerp: Dagdienst 17 februari Reageren met citaat

Dagdienst maandag 17 februari

Nachtrust:
Kiki gaf aan goed geslapen te hebben.

Stemming:
Vrolijk, Kiki genoot duidelijk van het zonnetje.

Bijzonderheden fysiek:
Nog steeds blauwe plekken op de knieën.

Doorbewegen:
Kort doorbewogen in de ochtend. De fysio ging niet door vandaag maar we hebben niet echt extra lang doorbewogen.

Training PEP/IMT :
Vergeten te doen.

Silvia heeft een nieuwe vernevelaar meegenomen, zie hulpmiddelen voor verdere informatie.

Bijzonderheden voeding:
Voor de 2de voeding alles vervangen.

Activiteiten:
Na de ochtend zorg hebben we een lange wandeling door het bos en de wijk gemaakt, wel 1,5 uur van de zon genoten! Ook al wat krokusjes en sneeuwklokjes die op aan het komen zijn gezien. Daarna thuis verschoond en de 2de voeding aangezet en toen kwam Silvia even op bezoek. Daarna nog wat gelezen en verschillende concerten en home videos gekeken.

Sociaal contact:
Silvia is in de middag kort op bezoek geweest. Even bijgepraat.

Silvia heeft toen ze meekwam een nieuwe vernevelaar meegenomen! Eentje zoals we al eerder gebruikt hebben. Hij deed het vanmiddag heel erg snel, binnen 10 minuten was alles al op verneveld. De gebruiksaanwijzing ligt op het bureau mocht dat nodig zijn. Er zitten geen batterijen in dus moet hij altijd in het stopcontact wanneer je vernevelt en daarna er weer uit. Let extra goed op het (meteen) in een sopje zetten zodat hij het hopelijk lang goed blijft doen!

07:45-15:15
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2025 16:47:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Zondag 16 februari

Om 13 uur samen met Kiki en Robine naar Berg en Dal gegaan. Daar communicatie geoefend en later wat muziek gemaakt.
Kort bezoek, om 15 uur waren we weer bij de Veste.

Zoals Eva al schreef:
Ik heb een nieuw jaarpakket gekocht voor de Pari Flow vernevelaar.
Je moet er dus officieel een jaar mee kunnen doen, maar de vorige keer was hij na drie maanden al verstopt. We moeten dus proberen hem beter te onderhouden:
- na elke verneveling de medicijnhouder direct vijf minuten in een warm sopje leggen, daarna afspoelen, droogschudden en te drogen leggen.
- de vernevelaar niet laten liggen met medicatie erin, terwijl je hem niet gebruikt.
- er staat dat hij bij een keer per dag vernevelen elke week gereinigd moet worden met gedestilleerd water in het bijgeleverde bakje (zit in blauw tasje in derde lade links).
Omdat wij driemaal daags vernevelen, stel ik voor dit drie keer per week te gaan doen. Ik zal Carmen vragen of ze dit op dinsdag en donderdag wil doen, dan doe ik het in het weekend.
- uitkoken zal ik ook in het weekend doen.

Veel succes! Er zitten geen batterijen in, dus hij werkt alleen op stroom.
Terug naar boven

Geplaatst: 17 Feb 2025 16:47:35    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: