kiki
verslag van dagelijkse zorg en bezighededen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Oktober
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cato



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 3 Okt 2024 19:39:47    Onderwerp: Oktober Reageren met citaat

Donderdag avond 3 Oktober

Avonddienst:
Stemming:
Wat in haar zelf gekeerd maar wel vrolijk
Bijzonderheden fysiek:
Weinig last van slijm, ook na vernevelen en hoestmachine weinig.
Verschoon-momenten:
Geen ontl.
Activiteiten:
Muziek geluisterd. Appje van Michelle gelezen. Gaan wandelen door het park. In de zon hebben we gepraat over waar ze mee zit, waar ze over piekert en haar angsten. Ze zegt dat ze wel goede manieren heeft om ermee om te gaan zoals muziek luisteren en leuke dingen doen en erover praten. Gelezen uit de alchemist. Ze wilde nog verder wandelen. Langs de paarden gelopen. Terug zijn we gestopt in de stilte ruimte, daar wilde ze twee kaarsjes aansteken voor de recente sterfgevallen. Nog een gedicht uit een boekje gelezen. Kiki zei dat ze wel vaker naar de stilte ruimte wou. Ze was al vrolijker na de wandeling. De stoel schraapte wel vaak over het pad omdat er een nieuwe stang in het midden zat die te laag was voor sommige stenen.
Nog een stukje docu gekeken en om 7 vroeg verpleging al of ze ontcufft wou worden dus konden vroeg starten.
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Iets voor 9 lag ze goed.

Tijd 15.30 -21-15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 3 Okt 2024 19:39:47    Onderwerp:

Terug naar boven
carmen



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: 4 Okt 2024 15:47:17    Onderwerp: Reageren met citaat

4-10-2024

Nachtrust: Goed geslapen

Stemming: Vandaag weer goede stemming ze gaf het een acht

Bijzonderheden fysiek: ik vond wel dat ze gisteren en vandaag veel deed strekken

Training PEP/IMT: -

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: -

Bijzonderheden voeding: bij derde voeding nieuw pak

Verschoon-momenten: om acht uur veel ontlasting

Activiteiten: Rond elf uur zijn we naar winkelcentrum in Malden geweest, klein cadeautje voor Jos gekocht.
Toen we thuis kwamen docu van gisteren af gekeken, lezen, hand massage

Sociaal contact: Er is een kaart van Anne

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ben vandaag weer naar Ergo geweest voetsteun zat niet goed vast. Hopelijk nu wel

Tijd: 7.45 tot 16.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
evahoe



Geregistreerd op: 20 Sep 2024
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 4 Okt 2024 20:33:10    Onderwerp: Avonddienst 4 oktober Reageren met citaat

Avonddienst:

Stemming:
Kiki was vrolijk

Bijzonderheden fysiek:
Kiki had de hele middag heel weinig slijm en hoefde (behalve de standaard uitzuig momenten) niet uitgezogen tot worden. Ze had wel steeds een beetje schuin om haar mond, maar als ik haar mond probeerde uit te zuigen kwam er dan weinig slijm.

Doorbewegen:
Kort door bewogen voor het slapen.

Training PEP/IMT:
Niet gedaan.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Ik had bij het doen van de medicatie in de spuit wat medicatie geknoeid. De verpleging gaf aan dat ze het in de gaten houden maar dat ze er geen medicijnen bij konden doen of vervangen.

Bijzonderheden voeding:
1.0 pak en slang laten zitten voor de nacht.

Activiteiten:
Eerst een half uurtje Leonardo gespeeld. Toen verschoond en daarna 1,5 gewandeld in de zon op de hei en door het bos.

Sociaal contact:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden naar bed gaan:
Geen bijzonderheden

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
15:30-21:15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silvia



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 5 Okt 2024 18:37:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Zaterdag 5 oktober

Dagdienst
Nachtrust: Kiki was wakker, dekbed was terug geslagen, de beademing was nog aan.
Ik ben vergeten om aan de verpleging te vragen om haar na de medicatie weer goed toe te dekken. Het duurde een tijdje voor er iemand kwam om de beademing te stoppen.

Stemming: Goed, redelijk ontspannen. Ze had goed geslapen.

Bijzonderheden fysiek: Nagels geknipt, tenen en vingers.

Doorbewegen: Niet gedaan.

Training PEP/IMT : Niet gedaan.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Vernevelapparaat past niet strak op de canule. Ik heb er een gaasje omheen gedaan om het spleetje dicht te houden. Geprobeerd om een passend tussenstukje te vinden, maar niet gelukt.

Bijzonderheden voeding: Nachtvoeding nog door laten lopen tijdens het aankleden. Zo krijgt ze net iets meer voeding binnen.

Activiteiten: Na de hoestmachine naar B&D gegaan. Daar even gepraat, spelletje scrabble, rustige pianomuziek (Satie) geluisterd tijdens onze lunch. Daarna was Kiki moe en wilde ze terug.

Sociaal contact: Alleen met Paul en mij. In de lift stonden twee verpleegkundigen, die net aankwamen om 14 uur, maar die deden niets op Kiki uit. Vond ik niet leuk.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Kiki wilde de voetenzak aan buiten.

Tijd (incl. Kwartier voor en na): Tirza loste mij af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
tirza



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 5 Okt 2024 22:02:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Avonddienst:

Stemming:
Kiki was moe

Bijzonderheden fysiek:
Kiki had de hele middag heel weinig slijm maar na het vernevelen in de avond en de hoestmachine had ze erg veel slijm, vooral in haar mond.

Doorbewegen:
niet gedaan.

Training PEP/IMT:
Niet gedaan.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Het vernevelen ging goed. Met een gaasje om de canule om de aansluiting te dichten was het in 5 minuten gedaan.

Bijzonderheden voeding:
Voor de nacht een nieuwe 1.0 pak en slang geplaatst.

Activiteiten:
Een mooie wandeling langs de paarden en rondom die wijk gewandeld in de zon. Nog op het terras op het plein gezeten (ik met een kop thee)

Sociaal contact:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Geen bijzonderheden

Bijzonderheden naar bed gaan:
Ik dacht dat mijn bekwaamheidsverklaring al een jaar verlopen was maar dat is 24 december het geval. Onder toezicht heb ik de canulezorg en hoestmachine bedient en meegekeken met de beademing. Morgen zal ik de handelingen weer onder toezicht doen zodat ik weer in kan komen en voorbereid ben om de herhalingstoetsen te gaan doen. Dan hoef ik niet te wachten op de verpleging.

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
14:30-21:45
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
milou



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 6 Okt 2024 15:46:16    Onderwerp: Zondag 6 okt Reageren met citaat

Nachtrust:
Kiki gaf aan prima te hebben geslapen.

Stemming:
Kiki was rustig vandaag maar genoot wel van op bezoek gaan en lachte ook.

Bijzonderheden fysiek:
Gb

Verschoonmomenten:
Om 10:30 beetje ontlasting.

Doorbewegen:
Helemaal uitgebreid, Kiki was helemaal ontspannen.

Training PEP/IMT :
Niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Gb

Bijzonderheden voeding:
Bij 3e voeding nieuw pak en slang eraan gedaan

Activiteiten:
Rustige zondagochtend gehad, doorbewogen, handmassage, muziek en gooische vrouwen. Naar Jos, hij was blij met de cadeaus van Kiki. Rond half 3 waren we terug.

Sociaal contact:
Bij jos op verjaardag geweest, Veronica en Martin waren er ook. Oma van Jos zou ook komen maar de taxi had erge vertraging dat het niet meer uithaalde helaas.
Veronica vroeg wanneer Kiki haar verjaardag wilde vieren, 17 nov zou voor hun goed uitkomen. Kiki gaf met praatboek aan dat ze het leuk zou vinden om iets voor het schilderen te krijgen toen Veronica naar cadeauwensen vroeg.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
7:45-15:45
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
tirza



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 6 Okt 2024 22:27:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Avonddienst:

Stemming:
Kiki was moe en in zichzelf gekeerd

Bijzonderheden fysiek:
Kiki had de hele middag heel weinig slijm, ook stukken minder na het vernevelen in de avond en de hoestmachine maar toen ze aan de beademing lag had ze erg veel slijm in haar mond.

Doorbewegen:
niet gedaan.

Training PEP/IMT:
Niet gedaan.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
gb

Bijzonderheden voeding:
Milou had de 3e voeding een nieuw 1.0 pak en slang geplaatst dus ook voor de nacht.

Activiteiten:
Muziek beluisterd, binnen gewandeld door de Veste, geschilderd, concert van Frank Boeien gekeken, gedanst in de fysioruimte.

Sociaal contact:
Even gekletst met Francis in de woonkamer. Ze vertelde Kiki dat ze Kiki lief vindt.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
gb

Bijzonderheden naar bed gaan:
Het aanleggen van de beademing ging prima. Kiki kreeg tijdens de beademing last van niesen en moest kokhalzen. Hierdoor produceerde ze veel slijm in haar mond. Dit duurde 3 kwartier en haar gezicht was rood en het leek opgezwollen. Ik heb de verpleging erbij gehaald en Loeki heeft haar temperatuur opgemeten: 36,4, bloeddruk was 90 73, saturatie was 94 en de pols 92. Nadat dit allemaal gemeten was werd Kiki rustiger. De verpleging zal Kiki gedurende de nacht extra in de gaten houden.

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
15:00-22:15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
silvia



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 7 Okt 2024 20:49:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Maandag 7 oktober

Dagd
Nachtrust: Goed geslapen, Kiki had gek gedroomd, maar niet eng.

Stemming:
Rustig, vriendelijk, gezellig.
Kiki zei dat ze zich zorgen maakt om Jos. Hij heeft veel pijn.

Bijzonderheden fysiek:
Er brak bij het tandenpoetsen een stukje van een kies af, het lag ineens op het washandje. Aanstaande woensdagmiddag kan ze naar de tandarts. Het doet geen pijn, voelt wel scherp, zegt ze.

Doorbewegen: Fysio gehad van Dorien. Linkerarm deed pijn bij naar buiten bewegen.
Ontlasting om 10 uur, breiig. Niet in ONS genoteerd.

Training PEP/IMT : Niet aan toe gekomen.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Ging allemaal goed.

Bijzonderheden voeding:

Activiteiten: Om 13.30 uur naar Radboud geweest voor xeomin (botox) in haar armen. Kiki wilde een iets lagere dosering. Drie prikjes in elke arm (om te voorkomen dat ze vanuit het spasme met haar handen tegen de canule gaat).
Cato kwam van 11.30 tot 13 uur mij aflossen.

Sociaal contact:
Even met Emma gepraat, vandaag was haar vriend Roy jarig, afgelopen zaterdag was Emma jarig. Ze hadden het gisteren gevierd bij haar vader in Gemert.
Jos gebeld en even voor hem gezongen.
Paul ging mee naar Radboud.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Tilmat en hoesjes van de hoofdsteun in de was gedaan.

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
monique



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 7 Okt 2024 22:26:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Stemming:
Vrolijk, later gaf ze bij Jos en bij Maartje en mij aan zich zorgen te maken .

We hadden Jos gebeld ivm zijn Verjaardag. Toen wilde Kiki dat ik Jos op de hoogte bracht van de mensen die afgelopen week zijn overleden,en dat zij hier erg mee bezig is geweest. Met name ook over haar eigen gezondheid/ levensverwachting
Jos gaf aan er voor haar te zijn. En naar haar te willen luisteren. Maar hij voelt ook onmacht omdat hij er niet voor Kiki kan zijn op een manier die hij graag zou willen.

Bijzonderheden fysiek:
Gbh

Training PEP/IMT:
Niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Vernevelen heb ik even aangekeken toen deze direct op de canule zat. Kiki was erg beweeglijk en maartje deed de verneveling.
Door haar beweeglijkheid kwam er druk op de binnencanule . Dit vond Kiki niet prettig.
Ik heb toen de slang er tussen gezet. Daardoor meer flexibiliteit en minder last canule. Dat ging goed.
Verder gaf hij weer twee piepjes aan en brande 2 x oranje.
Ik heb deze aan de lader gezet.



Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden

Activiteiten:
In het bos gewandeld.
De communicatie geoefend met Maartje. Series gekeken en handmassage gegeven.
Rondleiding gegeven door het gebouw om alles aan Maartje te laten zien.

Sociaal contact:
Maartje was er om in te werken, Jos gebeld , en sanne een bericht gestuurd want zij was ook jarig vandaag.

doorbewegen
Niet gedaan want Kiki had vanochtend fysio.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Mischien een idee over de vernevelaar.
Vanwege de piepjes en het oranje knipperen wat duidt volgens de beschrijving op een niet goede verbinding tussen de twee onderdelen.
Om de vernevelaar na het vernevelen gewoon te vullen met NAcl. En deze aan te zetten totdat hij klaar is. Zo reinig je deze ook goed.
( Zo doen we dit ook op mijn andere werk.)

Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Kiki ging onrustig slapen. Ik heb alles nog even dubbel gecheckt. En kiki gaf aan dat ze wel goed lag maar ze bleef geluiden maken en met haar hoofd bewegen.
Maartje is toen rond 21.15 uur gegaan. Ik heb kiki gevraagd of kriebelen zou helpen, dit heb ik een kwartiertje gedaan en ze werd gelukkig wat rustiger.

Tijd incl. 15 ervoor en 15 min. erna

14.30 uur tot 21.45 uur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
silvia



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2024 07:44:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki wil in bed liever niet de skisokken aan, liever dunne sokken, zei ze maandag.

Ze wil met Frank de Jongh (arts) in gesprek over de medicatie, wil iets hogere dosering van de spasmeremmer tolperison. Volgens prof Geurts (revalidatiearts, die maandag de Xeomin in de armen gegeven heeft) kan de dosering gerust wat hoger. Ze heeft nu toch behoorlijk veel spasme in nek en benen.

Ik doe het vernevelapparaat standaard aan de oplader tijdens het vernevelen. Heb dan geen lampje dat gaat branden.
Het is inderdaad een risico dat er druk op de canule komt, als je het vernevelapparaat direct op de canule plaatst. Goed om hier alert op te zijn en bij veel hoofdbewegingen dan toch een slang te gebruiken. Een nieuwe hulp geeft Kiki meer spanning en dus meer spasme.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
carmen



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2024 16:30:28    Onderwerp: Reageren met citaat

8-10-2024

Toen ik kwam wilde Kiki graag op haar kamer blijven. We hebben Pep training gedaan < gelezen < even een serie gekeken die opstond toen ik kwam.
Rond zes uur naar beneden gegaan en in de hal samen met Francien een spelletje gespeeld .
Om zeven uur begonnen met de avond zorg , geen bijzonderheden. Rond half negen lag Kiki al lekker in bed en rond kwart voor negen ben ik gegaan.
Tijd: 15.30 tot 21.00

9-10-2024

Nachtrust: ze had prima geslapen

Fysiek: erg veel kramp in tenen

Stemming: ze had zin om te gaan zwemmen, en dat ging ook weer erg goed.

Verschoon moment: bij het zwembad veel ontlasting

Activiteiten: in de ochtend gelezen en rond elf uur naar zwembad

Omdat Kiki naar de tandarts ging met Silvia en Senay ben ik eerder naar huis gegaan , na het zwemmen.

Tijd:7.45 tot 13.45
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
senay



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2024 20:31:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki avonddienst:
9 oktober

Stemming:
Vermoeid, maar wel vrolijk

Bijzonderheden fysiek: -

Doorbewegen: -

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Bij de avond vernevelsessie kwam er veel slijm los en kiki werd er onrustig/paniekerig van. Na de hoestsessies werd ze weer rustig.

PEP/ IMT:
15 min

Activiteiten:
Gezwommen, naar de tandsarts, series gekeken, muziek geluisterd en gedanst. Kiki heeft het heel goed gedaan bij de tandarts, het zag er rustig uit en ze wordt weer ong. Na 9 maanden weer uitgenodigd om langs te komen.

Sociaal contact:
Paul, Silvia, Carmen en tandarst. Sophie kwam langs een nieuwe collega van t veste

Bijzonderheden voeding:
Voor de nacht nieuwe pak aangesloten

Verschoon-momenten:
1 x volle met ontlasting (veel) 4++
1 x volle inco


Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Kiki lag om 21.15 goed in bed. Verder geen bijzonderheden

Tijd:
11.30-21.30
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
carmen



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2024 15:34:21    Onderwerp: Reageren met citaat

10-10-2024

Nachtrust: Kiki had het wat koud gehad< dus graag weer lange mouwen aan in bed

Stemming: rustig na het gesprek leek ze heel moe maar ze zei van niet

Bijzonderheden fysiek: kramp tenen

Training PEP/IMT: niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vanmorgen kwam er wat slijm los na hoestmachine alles weer rustig

Bijzonderheden voeding: derde voeding nieuw pak

Verschoon-momenten: om half tien ontlasting en een klein beetje om half een

Activiteiten: in de ochtend lezen om elf uur gesprek , rond de middag wat muziek en rond kwart voor twee kwam Jos. Samen gewandeld en nat geworden door de bui. Spelletje gespeeld

Sociaal contact: Jos

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: er kwamen schoonmakers om de ramen te doen maar toen was er een gesprek ze zouden terug komen maar niemand meer gezien

Tijd 7.45 tot 16.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cato



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2024 20:13:36    Onderwerp: Donderdag avond Reageren met citaat

Avonddienst:
Stemming:
Ze was wat in haarzelf gekeerd, ze gaf een 5 eraan
Bijzonderheden fysiek:
Na vernevelen kwam er veel slijm los ook tijdens hoestmachine. Daarna zakte het weer langzaam.
Verschoon-momenten:
1x weinig ontl. Zacht.
Activiteiten:
Met jos naar beneden gegaan. Gehad over hoe kiki zich voelde. Ze ging naar boos. Jos zei misschien door het gesprek, kiki zei dat dat klopt en dat ze zich niet helemaal begrepen voelde. Dat ze nog met Silvia erover wil hebben. Jos uitgezwaaid. Even gekletst met vrouw die kiki kende maar weet haar naam niet meer. Stukje docu gekeken. Gaan wandelen.
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Om 21u was ze erg moe en vielen haar ogen al dicht.

Tijd 15.30-21.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
charel



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: 11 Okt 2024 10:13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki ochtenddienst:
8-10

Nachtrust::
Was al wakker toen ik binnen kwam. Had goed geslapen. Alleen lag al voor de helft bloot.

Stemming:
Rustig, beetje afwezig.

PEP/ IMT:
-
Doorbewegen:
-
Bijzonderheden fysiek:
Had gedurende de ochtend veel slijm. 2 keer ontlasting

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Had gedurende de ochtend veel slijm. Na het vernevelen kwam het allemaal goed los. Ook na de hoestmachiene nog veel slijm jos beled dat we later kwamen omdat ik het niet direct aandurfde om meteen te gaan.

Bijzonderheden voeding:
Gb

Verschoon-momenten:
Gb

Activiteiten:
Naar jos toe gegaan. Wel wat later dan gepland.

Sociaal contact:
Samen met jos gekletst. Kiki gaf aan te willen dansen. We hebben lang gedanst. Kiki opperde om samen een dans in te studeren. Jos was in het begin wat sceptisch maar werd later ook steeds enthousiaster. Kiki genoot van het samen Dansen en ergens samen aan werken. Hierna naar buiten gegaan. Jos was wel al erg moe en had aan het einde van de wandeling ook veel pijn aan zijn benen. Bij thuiskomst hebben ze samen nog tv gekeken met mij wat meer op de achtergrond. Wat langer geleden dan normaal Ron kwart voor 3 vertrokken.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Gb

Tijd:
7.45-16.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 11 Okt 2024 10:13:16    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.