![]() |
kiki verslag van dagelijkse zorg en bezighededen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
silvia
|
Geplaatst: 30 Jun 2025 19:40:05 Onderwerp: |
|
|
Waarschijnlijk ten overvloede: geef Kiki wat extra water de komende dagen! Voor en na elke voeding een extra spuit bijvoorbeeld. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Jun 2025 19:40:05 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
evahoe
|
Geplaatst: 30 Jun 2025 20:11:24 Onderwerp: Avonddienst 30 juni |
|
|
Avonddienst: maandag 30 juni
Stemming:
Vrolijk
Bijzonderheden fysiek:
Kiki had bij de avond verschoning wat rode plekjes op de billen, hier heb ik extra zinkzalf op gedaan.
Doorbewegen:
Vooral de voeten doorbewogen in bed en handmassages in de stoel.
Training PEP/IMT:
Vergeten te vragen
Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding:
Er zijn nog steeds alleen 0,5L 1.0 pakken. Ik heb een nieuw pak en slang aangesloten voor de nacht. Het plan in dat het pak vast bij de Ronde van 15;00 wordt vervangen, zodat Kiki hopelijk niet wakker wordt van het gepiep van een leeg pak vannacht.
Activiteiten:
Voor home videos gekeken, daarna nog kort gewandeld tot mijn eten. Na het eten nog een concert van Boudewijn en een docu over Liesbeth List gekeken.
Sociaal contact:
Met de verpleging, Silvia kwam ook nog kort langs.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Geen bijzonderheden
Bijzonderheden naar bed gaan:
Kiki lag snel goed en vond het goed dat ik ging.
Tijd (incl. Kwartier voor en na):
14:30-21:00 |
|
Terug naar boven |
|
 |
amber
|
Geplaatst: 2 Jul 2025 02:55:49 Onderwerp: |
|
|
Dagdienst zondag 29 juni
Nachtrust: goed geslapen
Stemming: vrolijk
Bijzonderheden fysiek: hele dag geen ontlasting gehad. Uitslag op de linker bil, sudo opgesmeerd bij elke keer verschonen
Doorbewegen: benen bij het schoenen aantrekken
Training PEP/IMT : niet gedaan
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding: halve liters, verder gb
Activiteiten: Jos kwam op bezoek, ze hebben samen muziek gemaakt en ik heb hem geholpen hoe hij dingen kan opnemen met zijj voicerecorder die hij aan zijn pber kwijt wil (zodat hij die kan afspelen als hij hem ziet en zijn hoofd niet vol raakt met alles wat hij moet onthouding of wil zeggen, wat ook veel inspanning kost als hij het allemaal moet opsparen en dan moet vertellen, plus als hij lang wacht voelt hij zich boos, dus wellicht helpt dit wat los te laten en dat dingen minder opbouwen).
Daarna kwam Gerdie op bezoek en zijn we bij 2 optredens geweest via gluren bij de buren (Hortus en een tuin in de buurt).
Sociaal contact: Jos , Gerdie en een vrouw van gluren bij de buren die heel lief voor Kiki was toen ze in haar tuin naar een optreden kwam kijken.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: voet schoot steeds uit de banden
Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-15.45
Dagdienst maandag 30 juni
Stemming: goed
Bijzonderheden fysiek: ontlasting 2 x, 1 x bij wakker worden en op de dagbesteding.
Doorbewegen: fysio is geweest, ze belt Silvia nog over het afbouwen
Training PEP/IMT : niet gedaan
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: gb
Bijzonderheden voeding:gb
Activiteiten: maar Robert Coppes geweest voor de dagbesteding, het was weer erg leuk en gezellig. Krant gelezen met de groep en ze is verder met haar mozaiek werkje gegaan.
Veel gekletst met iedereen. Ze vragen haar veel en zijn heel lief, er wordt veel gelachen en is een hele positieve open sfeer en goede gesprekken met inhoud.
Fysio gehad, ze was ontspannen
Sociaal contact: mensen bij Robert Coppes , zowel begeleiding als deelnemers.
Ze heeft nu vooral contact met Mark, Elly, Wenke, Beau, Alma en Priscilla.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: gb
Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-15.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 2 Jul 2025 17:36:10 Onderwerp: |
|
|
1-7-2025
T toen ik kwam was Silvia er, en hebben we even gepraat. we bleven een beetje op haar kamer omdat het buiten niet te doen was.
Onder mijn eten even een serie gekeken.
Omdat het zomer week is hadden we rond zeven uur muziek in de hal. Het was een smartlappen koor uit Groesbeek. deze keer vond Kiki het niet erg leuk. We hebben een kwartiertje geluisterd en zijn toen weer naar boven gegaan. Daar hebben we Susan en Freek gekeken.
Avond zorg ging zonder problemen
Tijd :15.30 tot 21.15
2-7-2025
Nachtrust: Tegen mij zei Kiki dat ze niet goed had geslapen , tegen Paul gaf ze een cijfer 7!!
Stemming: Niet goed te peilen vandaag
Bijzonderheden fysiek: ze was vanmorgen ontzettend gespannen in haar lichaam. haar vingers helemaal verkrampt . en haar lichaam veel strekken.
Met het praat boek heb ik gevraagd of ze kon aangeven wat er was.
Ze ging naar gevoelens en toen :Ik voel me blij en opgelucht! na wat doorvragen gaf ze aan dat ze toch wel erg blij was dat Paul en Silvia weer thuis waren!
Training PEP/IMT: -
Bijzonderheden voeding: vannacht was er geen nieuw pak aangesloten. Ik heb haar vanmorgen om half negen het restant gegeven. En toen weer het gewone schema aangehouden.
Verschoon-momenten: ik was heel blij!!! vaste ontlasting vanmorgen
Activiteiten: in de ochtend naar het zwembad, beneden even gezeten en heb ik een soepje op, toen in de middag douchen
Sociaal contact: met paul
bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: er zijn weer billendoekjes!
Tijd:7.45 tot 16.00 |
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 3 Jul 2025 17:26:14 Onderwerp: |
|
|
3-7-2025
Stemming: goede zin
Bijzonderheden fysiek: geen bijzonderheden
Training PEP/IMT: niet aangeboden
Bijzonderheden voeding: tweede voeding was wat minder omdat we in Berg en Dal waren en ik geen nieuw pak bij me had. Derde voeding daarom wat meer gegeven
Verschoon-momenten: in de ochtend ontlasting
Activiteiten: In de ochtend naar Berg en Dal geweest. daar kwam een oud buurmeisje. dit was heel gezellig. ze heeft veel verteld over haar drie zoontjes .En ze is in verwachting van nog een zoon !
Toen we op de Veste terug waren Kiki helemaal verschoond en droge kleding aan. in de middag kwam Jos. en beneden in de hal was een ijs-middag met muziek. Hier zijn we even geweest en toen samen weer naar de kamer van kiki gegaan.
Sociaal contact: Paul ,Silvia Iris
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:-
Tijd:7.45 tot 16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|