Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
silvia
|
Geplaatst: 1 Jul 2025 15:36:39 Onderwerp: juli 2025 |
|
|
Dinsdag 1 juli
Vanochtend gebeld met iemand van de dagbesteding Robert Coppes in het Oud Burger Gasthuis in Nijmegen.
De muziekactiviteit op dinsdag start om 13 uur. Afgesproken dat Kiki komende dinsdag om 12.30 uur daar komt.
Met Jos afgesproken dat Kiki dan maandag in de ochtend naar Jos gaat.
Vernevelonderdeel uitgekookt.
Pep/IMT-training vergeet ik altijd om aan te bieden..
Even een tijdje op bed gelegen, rug laten luchten en droog t-shirt aangedaan.
Ik heb even overbrugd, omdat Monique niet lekker was. Afgesproken dat ze zich niet ziek meldt maar gewoon tot 16.15 uur gewerkte uren declareert. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 1 Jul 2025 15:36:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 3 Jul 2025 23:01:08 Onderwerp: |
|
|
middagdienst donderdag 3 juni
Stemming: Vrolijk. In eerste instantie veel spanning in het lichaam, later ontspannen.
Bijzonderheden fysiek: Gbh
Doorbewegen: Armen en handen doorbewogen in de stoel
Training PEP/IMT: niet gedaan.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Hoestmachine ging gemakkelijk vandaag.
Bijzonderheden voeding: 's Avonds een nieuw pak en nieuw systeem aangelsoten. Bij de verpleging aangegeven dat ze de voeding rond 05:00 uur verversen.
Activiteiten: Toen ik aankwam waren Jos en Silvia er. We hebben even gepraat. Toen Jos en Silvia weg waren zijn we terug gegaan en hebben we even een serie gekeken. Vervolgens hebben we anderhalf uur gewandeld. Tijdens het eten en 's avonds hebben we nog een serie gekeken.
Sociaal contact:
Jos, Silvia, verpleging
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: gbh
Bijzonderheden naar bed gaan: Kiki was erg moe en viel dan ook snel in slaap.
tijd: 15:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
evahoe
|
Geplaatst: 4 Jul 2025 15:51:42 Onderwerp: Dagdienst 4 juli |
|
|
Dagdienst vrijdag 4 juli
Nachtrust:
Kiki had goed geslapen en lag vrolijk in bed. De verpleging was wat drukker vandaag, dus kwam om 08:25 Esther Kiki van de beademing afhalen.
Stemming:
Kiki was vrolijk en bewegelijk. Ze leek wat gespannen voor de tandarts.
Bijzonderheden fysiek:
Kiki had meerdere wonden op haar rechterhand. Op de buitenkant een grote blauwe plek, de vingerafdruk van de duim was ontvelt en al weer dichtgegroeid en op de pink zat ook nog een wondje.
Ik heb op het forum gekeken, maar van de afgelopen 3 dagen (de maand juli) was er maar 1 (van 6 diensten) rapportage!! Dit valt me de laatste tijd vaker op, dat ik rapportages wil lezen maar dat die niet meteen na de dienst geplaatst worden. Het lijkt mij dat dat de functie is van de rapportages, dat je die kan lezen voor je dienst en dan voorbereid je dienst in kan gaan. Laten we hier scherp op blijven, aangezien wij voor continuïteit moeten zorgen in Kiki's zorg en sociale leven. Ik zal dit bij de volgende vergadering ook nog eens aangeven.
Doorbewegen:
De voeten waren erg gespannen vanochtend, wellicht door stress. Ik had 's ochtends de sloffen aangelaten tijdens het wandelen, en voor de tandarts hadden we toch de schoenen aangetrokken maar dat had toch niet helemaal lekker gezeten. Volgende keer is het dus prima om sloffen aan te laten bij een afspraak als de voeten gespannen blijven.
Training PEP/IMT :
Vergeten te vragen.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Kiki had na het tandarts bezoek (zie hulpmiddelen) wat last van slijm in de longen. Ze wou graag een extra rondje hoestmachine en ontcuffen na terugkomst bij de Veste.
Bijzonderheden voeding:
Er hoeft niet meer geprimed te worden voor elke voeding! Alleen als de slang leeg is, om de lucht eruit te halen. Dit is in overleg met Silvia en Esther besproken. De voeding in de slang zit afgesloten en hoeft (ook in de zomer) niet vervangen te worden.
Activiteiten:
Vanochtend een wandeling gemaakt door het bos en Kiki's plantjes verpot.
Sociaal contact:
Om 14:00 kwam Silvia ons ophalen om naar de tandarts te gaan (zie hulpmiddelen).
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Kiki heeft van de tandarts een nieuwe tandenborstel gekregen, deze is oranje en heeft aan 3 kanten haartjes. De bedoeling is dat je hem recht op de bovenkant van de kies zet zodat je de bovenkant, de buitenkant en de binnenkant van de tanden tegelijkertijd poetst. Kiki had erg veel tandsteen vooral aan de binnenkant van haar mond, de hoop is dus dat het zo makkelijker schoon te maken is.
Tijd (incl. Kwartier voor en na):
07:45-16:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|