Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
carmen
|
Geplaatst: 27 Aug 2025 17:01:59 Onderwerp: |
|
|
27-8-2025
Avond Kiki
Stemming: Ik was voor Monique een uurtje eerder begonnen. en toen ik kwam lag Kiki net even op bed. Haar eruit gehaald en verneveld en klaar gemaakt voor muziek in de hal. Ze had daar zin in.
Bijzonderheden fysiek: veel spanning in lichaam, en toen we weer boven kwamen kletsnat! maar kan ook komen door muziek middag!
Training PEP/IMT:-
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding:-
Verschoon-momenten: kleine natte scheet
Activiteiten: In de middag was er muziek in de hal. Margriet ging speciaal voor Kiki een verzoek indienen. Het werd Rosanne van Nick en Simon!! Kiki straalde helemaal. het was alleen jammer dat we niet echt konden dansen met de rolstoel.
Rond zes uur beneden nog een spelletje regen wormen met Francien
Sociaal contact: bewoners bij muziek
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik heb de was nog een keertje meegenomen! en vernevelaar is weer uitgekookt en opgeladen
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Omdat Margriet en Paul en als verassing Paul de rolstoel kwamen halen om acht uur waren we vroeg begonnen met de avond zorg. Ze werd wel helemaal onrustig van al die mensen op haar kamer. Maar we waren erg vroeg in bed dus hebben we nog een aflevering van de Vlaamse Pot gekeken en was ze weer rustig.
Tijd: 14.30 tot 21.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Aug 2025 17:01:59 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 27 Aug 2025 17:08:08 Onderwerp: |
|
|
27-8-2025
Nachtrust: goed geslapen
Stemming: goed
Bijzonderheden fysiek: veel strekken in oude rolstoel
Training PEP/IMT: -
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vanmorgen bij hoestmachine veel slijm maar daarna gelukkig alles rustig gebleven
Bijzonderheden voeding: bij tweede voeding alles vervangen
Verschoon-momenten: alleen in de ochtend ontlasting
Activiteiten: in de ochtend zwemmen, ging bijzonder goed ze deed erg haar best en in de middag douchen en heerlijk ingesmeerd met body lotion
Sociaal contact: Paul
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: net toen ik naar huis ging kwamen Margriet en Paul de goede rolstoel weer terug brengen!!!
Tijd: 7.45 tot 16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
silvia
|
Geplaatst: 27 Aug 2025 20:16:13 Onderwerp: |
|
|
Charèl schreef:
kiki avonddienst:
Wo 27-8
Stemming:
Opgewekt. In de avond wat onrustig.
Bijzonderheden fysiek:
Had gedurende de hele dag/avond heel weinig slijm.
Doorbewegen:
Heel even kort gedaan toen ze op bed lag.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
-
PEP/ IMT:
-
Activiteiten:
In de middag gedoucht en daarna even in bed gewacht op de nieuwe rolstoel. In de avond een lange wandeling gemaakt en op Doc2 een docu gekeken over het leraren te kort en het zij instroom traject. Even overna gekletst. Kiki had bewondering voor het vak als basisschool docent. Ze zag het zelf echt niet zitten om basisschool docent te worden.
Sociaal contact:
Even appjes beantwoorden en vakantie foto’s van hester bekeken.
Bijzonderheden voeding: [/]
-
[b]Verschoon-momenten:
-
Benodigheden en hulpmiddelen:
Margriet en haar man kwamen de rond 4 uur de rolstoel terug brengen.
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Maakte veel geluiden bij het gaan slapen. Leek wat onrustig dus ben ik even gebleven na alles klaar was tot ze wat rustiger werd.
Tijd:
11.00- 21.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 28 Aug 2025 16:03:17 Onderwerp: |
|
|
28-8-2025
Nachtrust: goede nacht
Stemming: goed
Bijzonderheden fysiek: veel strekken en tandenknarsen
Training PEP/IMT: gedaan deed het heel goed
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: in vergelijking met de andere dagen weinig slijm vandaag
Bijzonderheden voeding: bij derde voeding alles vervangen
Verschoon-momenten: om acht uur ontlasting, deze was gelukkig weer normaal van dikte
Activiteiten: in de ochtend zijn we naar Kat geweest in Wychen. Samen met Paul en Silvia. Ze heeft over de laatste dagen van Pieter verteld. en we mochten een mooi filmpje zien over stukken uit zijn leven. Naar de omstandigheden gaat het redelijk met haar. Het was fijn om haar weer te zien.
Jos kwam niet en toen hebben we lekker op de kamer een serie gekeken, handmassage etc..
Sociaal contact: Paul en Silvia en Kat
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: de was had ik weer schoon in de kast gelegd.
Tijd: 7.45 tot 16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 28 Aug 2025 22:08:24 Onderwerp: |
|
|
Avonddienst: donderdag 28 augustus
Stemming:
Kiki was vrolijk vandaag. Ze moest veel lachen.
Bijzonderheden fysiek:
Veel spanning, spierspasmes en tandenknarsen. Ook was Kiki veel aan het zweten. Voor het slapen gaf Kiki aan dat ze misselijk was. Ik heb dit aangegeven bij de verpleging en ze zullen het aan de nachtploeg doorgeven.
Doorbewegen:
Wel gevraagd maar geen behoefte.
Training PEP/IMT:
Niet gedaan.
Geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding:
De liter 0.8 pakken zijn niet binnen gekomen, dus gewoon weer 1.0 0.5 liter. Ook gaf het voeding aparaat steeds de melding "remove magnet" als ik hem op die paal draaide. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd maar ik snap niet helemaal waarom. Ik heb het aparaat in de voedingtas aan de paal gehangen, met het voorvakje open zodat de verpleging het display wel duidelijk kan zien.
Activiteiten:
We hebben muziek gemaakt. Na het verschonen wou Kiki even blijven liggen. We hebben al liggend muziek geluisterd en een paar home videos gekeken. Tijdens de avondzorg hebben we muziek geluisterd en een serie gekeken.
Sociaal contact:
Toen Roland binnenkwam voor de hoestmachine, keken we een filmpje van Kiki haar 17e verjaardag. Kiki wou Roland hierover vertellen. Ook heeft Kiki Roland ingevuld over Jos en zijn teen.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Geen bijzonderheden.
Bijzonderheden naar bed gaan:
Geen bijzonderheden
Tijd (incl. Kwartier voor en na):
15:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
evahoe
|
Geplaatst: 29 Aug 2025 14:33:34 Onderwerp: Dagdienst 29 augustus |
|
|
Dagdienst vrijdag 29 augustus
Nachtrust:
Kiki was al wakker toen ik kwam en had een brede lach. Ze gaf aan lekker geslapen te hebben en niet wakker te zijn geworden van de voeding wissel.
Stemming:
Kiki was erg vrolijk, later wat moe
Bijzonderheden fysiek:
Vingernagels geknipt. Kiki gaf aan geen last te hebben van haar teennagels, ik heb toch Maartje nog even gevraagd te kijken hoe ze eruit zagen als ze lag voor de fysio voor de zekerheid. (Silvia had geappt of ik ze even wou knippen, ze was er eerder deze week niet aan toe gekomen.)
Doorbewegen:
Niet gedaan omdat vanmiddag sowieso de fysio zou komen.
Training PEP/IMT :
Gevraagd maar Kiki had toen geen zin.
Bij de 2de keer vernevelen ging het erg langzaam, daarom heb ik de vernevelaar daarna even uitgekookt.
Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden
Activiteiten:
Vooral veel op de computer gedaan, Kiki wou oude foto's en videos terug zien, muziek luisteren en we zijn opnieuw begonnen aan de serie Danni Lowinski.
Sociaal contact:
Francine kwam even buurten, Kiki was erg blij om haar te zien.
Geen bijzonderheden
07:45-15:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 30 Aug 2025 00:06:24 Onderwerp: |
|
|
Avonddienst: vrijdag 29 augustus
Stemming:
Goed, vrolijk.
Bijzonderheden fysiek:
In de avond kreeg Kiki veel last van sputum. Toen ze in bed lag was het over.
Doorbewegen:
Alleen voeten even doorbewogen.
Training PEP/IMT:
Vergeten te doen.
Geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding:
Gbh
Activiteiten:
Toen ik binnenkwam kwam de fysio aan met de vraag of het eerder kon. Kiki vond dit geen probleem. Na de fysio hebben we een ronde pesten gespeeld, maar Kiki was het gauw zat. Daarna hebben we een potje regenwormen gedaan. Toen had ik Kiki verschoond. Kiki gaf aan dat ze even wou blijven liggen. Terwijl de vierde voeding liep lag Kiki in bed en heb ik haar handen gemasseerd terwijl we naar muziek luisterde. Tijdens het avondritueel hebben we een serie en home videos gekeken.
Sociaal contact:
Geen bijzonderheden
Kiki is nog even onrustig geweest bij het aansluiten van de beademing, maar werd al snel rustig. Ze was erg moe.
14:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 30 Aug 2025 22:56:15 Onderwerp: |
|
|
Avonddienst: zaterdag 30 augustus
Stemming:
Kiki was vrolijk. Ze moest veel hardop lachen.
Bijzonderheden fysiek:
's Avonds rond 19.00 (zelfde tijd als gisteren) kreeg Kiki veel last van sputum. Toen ze in bed lag ging het weer goed met sputum.
Doorbewegen:
Benen doorbewogen liggend in bed. Armen had Kiki geen behoefte aan.
Training PEP/IMT:
Niet gedaan
Vernevel apparaat deed het weer zonder problemen.
Bijzonderheden voeding:
Voor de nacht nieuwe slang en 1.0, 0.5 liter pak aangesloten.
Activiteiten:
We zijn naar de fysio ruimte geweest en hebben daar oefeningen met de ballon gedaan en gedanst. Toen we terugkwamen was Kiki verschoond en wou ze even blijven liggen om door te bewegen. Daarna vond Kiki het fijn om nog even te blijven liggen en hebben we naar wat muziek geluisterd en heb ik haar handen gemasseerd. 's avonds hebben we nog meer muzie gelsuisterd e een serie gekeken.
Sociaal contact:
-
Geen bijzonderheden
Geen bijzonderheden
15:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |