| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 12 Okt 2007 15:45:49 Onderwerp: |
|
|
Mijnheer Verhaaf,
Regelmatig zie ik mensen met een schouder uit de kom, dat vissen hier niet tegen kunnen weet men al langer. Maar als nu je schouder uit de kom is en je doet deze er weer in, dan is toch het probleem opgelost en kun je toch weer door met de dagelijkse gang van zaken?
X Sanders _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Okt 2007 15:45:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 12 Okt 2007 18:31:35 Onderwerp: |
|
|
| Mosch schreef: | Weet u dit toevallig Verhaafmans?
Waarom heet de Ramadan Ramadan? Is dat een eeuwig raadsel? Ra-ma-dan... zoals in: RAad MAar DAN? ... en er eigenlijk dus geen antwoord op deze vraag is...
U weet toch alles, dit zeker ook... |
U geeft zelf bijna het antwoord al Ramadan is afgeleid Ra ma dan. Het komt er in het kort op neer dat je je ma moet rammen, wat er natuurlijk voor zorgt dat ze niet kan koken en dat er dus niet gegeten word.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.
Groetjes Verhaaf
Gelieve deze post niet in ons blad de knikeenden te plaatsen, heb weinig zin om onder te moeten duiken voor een stel los gelaten schapen die nergens de humor in van kunnen zien. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 12 Okt 2007 18:56:03 Onderwerp: |
|
|
| knikeend schreef: | Mijnheer Verhaaf,
Regelmatig zie ik mensen met een schouder uit de kom, dat vissen hier niet tegen kunnen weet men al langer. Maar als nu je schouder uit de kom is en je doet deze er weer in, dan is toch het probleem opgelost en kun je toch weer door met de dagelijkse gang van zaken?
X Sanders |
Als je je schouder uit de kom hebt, en je hebt deze er weer in gedaan(of dit nu door een arts gebeurd of je doet het gewoon zelf doet dat maakt niet) dan is inderdaad het probleem direct opgelost, want hij zit er immers weer in toch. En je kan je dus ook direct weer richten op de dagelijkse gang van zaken.
Tenzij het een persoon betreft die gebruik van de situatie wil maken, deze gaat gewoon een week in de ziektewet.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.
Groetjes Verhaaf _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Niews Knikkertje
|
Geplaatst: 13 Okt 2007 22:32:17 Onderwerp: |
|
|
Meneer Verhaaf,
vanmorgen zaten wij in de vijver te wachten tot wij eindelijk de wei in mochten en opeens hadden wij een vraag voor u:
Op het terras staat een bak. Volgens de een is het een prullenbak, volgens de ander een asbak!
Als het een prullenbak zou zijn, dan kan je die dicht doen, maar erzit geen deksel op! Als het een asbak zou zijn dan zou je je peuken erop kunnen leggen, maar die vallen er nu in of er naast!
Mijn vraag is dus: Wat is dit voor bak?
Laatst aangepast door Niews op 14 Okt 2007 17:41:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Niews Knikkertje
|
Geplaatst: 13 Okt 2007 22:33:59 Onderwerp: |
|
|
| tegenwoordig zijn er veeel benamingen voor het woord "eend". wc eend, dagobert "eend", etc. wat is nu eigenlijk de definitie van het woord eend?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Niews Knikkertje
|
Geplaatst: 13 Okt 2007 22:35:47 Onderwerp: |
|
|
| Een knikeend heeft tijdens onze wedstrijd een "oranje" kaart gekregen! Is deze speler nu geschorst? Of moet hij 5 min. eruit gaan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 15 Okt 2007 16:48:50 Onderwerp: |
|
|
Beste heer Verhaaf...
Weet u waarom het er 'the day after' altijd zo'n teringzooi in huis is nadat ik de avond ervoor 15 man/vrouw op bezoek heb gehad?
Ik snap er nix van... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 15 Okt 2007 17:31:24 Onderwerp: |
|
|
Waarschijnlijk omdat van de 15 man/vrouw er 12vrouw waren (maar dit moet Verhaaf maar uitzoeken) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Okt 2007 08:58:19 Onderwerp: |
|
|
Nogmaals tellen leverde nu minimaal 14 op... maar dat doet er nu niet toe... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Niews Knikkertje
|
Geplaatst: 18 Okt 2007 20:57:48 Onderwerp: |
|
|
Misschien kan meneer Verhaaf je hier ook mee helpen:
Hoe komt het dat Herr Mosch mensen vriendelijk de deur uitlaat met zijn riem en het 5 minuten later weer vergeten is??? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Okt 2007 11:22:15 Onderwerp: |
|
|
Die kan ik wel beantwoorden...
Ik laat je uit met mn riem omdat: JE EEN HOND BENT!!!!!!!
waarom ik het even later weer vergeten ben weet ik dan weer niet... oorzaak drank?... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 25 Okt 2007 15:34:16 Onderwerp: |
|
|
Meneer Verhaaf,
Ik zit weer met een diepgaande vraag. Een teamgenoot van ons, genaamd Has, speelt overal en nergens. Als ik dan aan hem vraag welke positie hij normaal bespeeld, kan hij mij geen antwoord geven en zegt hij dat hij allround is. Heeft Has hier gelijk in en is hij inderdaad all-round? Of heeft Has wel degelijk een vaste positie (rechtsbuiten bij het 2e)? Of telt een andere positie in een ander team (rechtsback bij het 1e) niet? Hoe zit dit nou met Has?
Een verwarde teamgenoot. _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 16:03:31 Onderwerp: |
|
|
hohohoho! ik ben tot op vandaag nog niet benaderd door de heer Dopper. Ik vraag mij dan ook ten zeerste af waarom hij dit via de media wil uitspelen..
Natuurlijk weet ik wat mijn positie is!!
Mijn positie dit seizoen is: rechtsbuiten bij de eendjes. Maar mocht het nodig zijn ivm elftal-affaires ben ik ook inzetbaar op andere plekken..
Hierbij laat ik het middenveld het s.gif" alt=" s" border="0" />t liggen maar dit is nu niet terzake.
Mijn vraag dan aan de heer Verhaaf (om toch on-topic te blijven):
Waarom wordt alles (sinds u de antwoorden geeft) via de media gespeeld en niet meer recht op de persoon af?? _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 8 Nov 2007 18:09:55 Onderwerp: |
|
|
Beste Verhaaf,
Dinsdag hadden wij een vraag waarbij wij ons afvroegen hoe het toch kon. Ik weet de vraag alleen niet meer. U was er zelf wel bij. Dus geef maar wel ff het antwoord...
Met vriendelijke groet,
Een douchegenoot
(die ervan genoot): "Geweldigenoten" _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Nov 2007 23:35:38 Onderwerp: |
|
|
VOOR AL DEGENEN DIE DE RAAD VAN DR. VERHAAF NODIG HEBBEN!
ZIJN COMPUTER IS ZIEK (GEEN IDEE, VERKOUDEN, EEN SOA, HEPATITIS G OFZO)
VANDAAR DAT HIJ DUS EVEN GEEN PROBLEMEN KAN OPLOSSEN EN IEDEREEN LAAT VErREKKEN IN ZN EIGEN SORES!!!!
KEREL JIJ BENT ZO RIJK VAN AL DAT BEUNEN: KOOP EEN NIEUW LAPTOPJE EN HELP ONS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last but not least mijn vraag: Waarom laat Dr. Verhaaf ons in de steek? _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Nov 2007 23:35:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |